Jump to content

kobal

Elitarni
  • Content Count

    3717
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    118

kobal last won the day on May 13

kobal had the most liked content!

Community Reputation

2005 Przyjacielski

4 Followers

About kobal

  • Rank
    Zasłużony użytkownik
  • Birthday August 13

Profile Information

  • Ruble
    38430
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Procesor
    i5-4670
  • Płeć
    Nie podana
  • Miejscowość
    Bytom
  • Broń Główna
    Wintar BC
  • RAM
    16 GB Geil Dragon DDR 3
  • Karta graficzna
    Sapphire R9 380 Nitro OC 4GB
  • System operacyjny
    Windows 10 Home 64 bit

Recent Profile Visitors

14476 profile views
  1. kobal

    OP-2.1

    Już jest poprawione, jak i wiele innych błędów. Ale dostępne będzie dopiero z kolejnym patchem.
  2. kobal

    OP-2.1

    Raczej źle zrozumiałeś. To jest nasze tłumaczenie, rosjanie po prostu skompilowali je z modem.
  3. kobal

    OP-2.1

    Z Szerstiukiem jest podobna sprawa jak z Kuźniecowem i jego żołnierzami. W dzień stoi sobie na swoim stałym miejscu przy słupie wysokiego napięcia i można do niego podejść bez problemu, niezależnie czy akurat zabiłeś jakiś żołnierzy, czy nie. Ale w nocy Szestiuk wraca na bazę wojskową i wtedy zachowuje się jak każdy inny żołnierz, czyli strzela bez ostrzeżenia. Poza tym w dzień trzeba uważać by walcząc z mutantami przebywającymi w jego okolicy, lub z żołnierzami na posterunku przy drodze do bazy, nie zbliżyć się zanadto do niego lub go przypadkiem nie postrzelić. Jeśli Szerstiuk zarobi przypadkową kulkę, rzecz oczywista, nie będzie lubił gracza i odpowie ogniem.
  4. kobal

    OP-2.1

    W nocy wojsko będzie strzelać zawsze i nie ma tam co podchodzić. Poza tym, oprócz akcji z najemnikami, zdarza się czasami, że zacznie strzelać do GG pojedyńczy żołnierz, albo dwóch. Zaczyna sie to najczęściej po wybiciu posterunku wojskowego przy wiosce. Ewentualnie za bardzo zbliżyłeś się do nasypu kolejowego i któryś z przebywających na nim żołnierzy cię przyuważył i zapamiętał a ci z nasypu też strzelają zawsze, czy dasz wódkę czy nie.
  5. kobal

    OP-2.1

    Najpierw zainstalowałem moda na zwykłym starym dysku, w sumie to miałem tam wszystkie gry. Ale były problemy, wyloty przy zakładaniu schowka, lekkie przycinki, dłuższe wczytywanie sejwów, tylko że wtedy nie wiedziałem, że to problem z dyskiem. Dysk padł, kupiłem ssd ale zanim przyszedł ze sklepu to zainstalowałem moda jeszcze raz na drugim dysku, zwykłym talerzu Hitachi. I wszystko chodzi jak złoto. Przyszedł SSD ale nawet go jeszcze nie zainstalowałem. Po prostu nie ma na razie potrzeby.
  6. kobal

    OP-2.1

    U mnie nic się nie przycina, gra chodzi płynnie, wszystko się szybko wczytuje. Zero wylotów.
  7. kobal

    OP-2.1

    To jest jakaś informacja. Może to zabezpieczenia systemowe dysku ci kminią? Masz grę na dysku systemowym? W windows 10 cokolwiek skopiować , czy też podmienić na dysku z systemem to trzeba przebrnąć przez kilka potwierdzeń a i tak nie zawsze sie udaje.
  8. kobal

    OP-2.1

    Wiem, że nie działa boczny panel numeryczny, tak jest w Cieniu Czarnobyla czy tez w modach do niego. Trzeba wpisywać cyfry z górnej linii na klawiaturze. I tak też zapisuje swoje sejwy. 00001, 00002, 00003, itp...itd... Ale literki tez mi się normalnie wpisują. Hmm, rosjanie się skarżyli, że były kłopoty przy instalacji patcha 7. Cos tam, że instalator nie znajdował gry i było to związane z eksploratorem windowsa. Trzeba było coś tam zaktualizować w windows. Może tu tkwi problem, że gra nie współpracuje z twoim systemem, nie widzi twojej klawiatury i tego co na niej piszesz? Eeee, fantazjuję... Przecież WASD widzi. Jest jeszcze sposób zapisywania gry przez konsolę, ponoć najpewniejszy. Sam nie stosuję. Wciśnij tyldę, wpisz save "nazwa sejwu" - aaaa, albo 1111. Potwierdź enterem. U mnie działa bez problemu.
  9. kobal

    OP-2.1

    Dziwne. Mi quicksave działa normalnie. Specjalnie sprawdziłem. Zapisu na lokacji nie stosuje w ogóle. Robię swoje sejwy i do tego mam zaznaczony w menu automatyczny zapis. Może to sprawa wydajności. Mi tez się działy cuda wianki dopóki nie przeniosłem gry na inny dysk.
  10. kobal

    OP-2.1

    Patch polonizujący 03 do pobrania stąd. Plik gamedata dbz wrzucić do folderu z grą. Zawiera poprawki tekstu, które do tej pory wykryłem.
  11. kobal

    OP-2.1

    To nie wystarczy do modyfikacji udźwigu. To znaczy udźwig będzie większy ale po osiągnięciu jakiejś tam wagi rozerwie się plecak i całe dobro wyląduje na ziemi . Trzeba jeszcze zmodyfikować drr.script.
  12. kobal

    OP-2.1

    Hudy możesz sobie wybrać z menu gry. Jest ich tam chyba z 10 do wyboru. Wszelkich dodatków jest pełno na rosyjskich forach, ale wymagają zmodyfikowania silnika gry ( o czym pisałem kilka postów wcześniej) i muszą być dobrane do odpowiedniego patcha. Poza tym trzeba pilnować czy nie kolidują ze sobą. Mogę kilka przygotować pod patcha 7.3 ale dopiero przez weekend, kiedy będe miał trochę więcej luzu. Do tego czasu możecie się zastanowić co właściwie byście chcieli mieć. A kto to wie? Na wszystkich są jakieś zadania do wykonania. Dojdziesz to sam zobaczysz.
  13. kobal

    OP-2.1

    Nic nie schrzanisz. Cała lokalizacja jest skupiona w katalogu text. Nie ma już plików tekstowych w skryptach, gameplay, misc, ui i innych. Nawet jeśli wprowadza jakieś techniczne poprawki to nijak się to ma do polonizacji. Od samego początku, przy żadnym z patchy nie była konieczna nowa gra. Co najwyżej zmienią opis lub lokalizację jakiegoś podrzędnego questu, a wtedy albo już te zadanie robiłeś i nie ma tematu albo dopiero będziesz je robił, więc też nie ma tematu. Szanse by akurat się trafiło że masz takie zadanie otwarte są mniej więcej równe wygranej w totolotka. Oczywiście, trzeba uważać przy instalacji wszelakich poprawek ułatwiających grę. Ważne jest na jakiego patcha są takie poprawki zrobione i czy wzajemnie ze sobą nie kolidują. Ale to już inna bajka. I to nie ja dostarczyłem spolszczenie. Ja je tylko zrobiłem. Plik polonizujący, do którego wstawił linka Cichy zrobili ludzie ze stalker-worlds.ru i to są dokładnie te same pliki tekstowe, które będą w normalnym, oficjalnym patchu, oczywiście z poprawioną jakąś porcją błędów w tekście.
  14. kobal

    OP-2.1

    Tym, że będzie miał wniesione poprawki? Jeżeli zainstalujesz nowego patcha, przypuśćmy 7.xx i zostawisz ten nieoficjalny to gra go wczyta na samym końcu i cały katalog text pozostanie niezmieniony, w takiej formie jak jest teraz. A na jakim poziomie trudności grasz? Rozpoznawanie NPC jest systemowo wyłączone na najwyższym, możliwe, że tez na weteranie. Odnośnie wylotów - wstawić loga z opisem błędu?
  15. kobal

    OP-2.1

    Usuń i zobacz. Powinno być wszystko w porządku. Tylko dziwią mnie te nieprzetłumaczone imiona NPC. Silnik gry masz z patcha 6.2 a reszta? Wgrywałeś patcha 7.3?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord