Skocz do zawartości

kobal

Elitarni
  • Liczba zawartości

    3 822
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    106

Ostatnia wygrana kobal w dniu 25 Luty

Użytkownicy przyznają kobal punkty reputacji!

Reputacja

1 943 Przyjacielski

2 obserwujących

O kobal

  • Tytuł
    Zasłużony użytkownik
  • Urodziny 13 Sierpień

Informacje

  • Ruble
    38430
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Procesor
    i5-4670
  • Płeć
    Nie podana
  • Miejscowość
    Bytom
  • Broń Główna
    Wintar BC
  • Punkty za zagadki
    5
  • RAM
    16 GB Geil Dragon DDR 3
  • Karta graficzna
    Sapphire R9 380 Nitro OC 4GB
  • System operacyjny
    Windows 10 Home 64 bit

Ostatnie wizyty

14 374 wyświetleń profilu
  1. kobal

    OP-2.1

    Raczej nie tak to będzie wyglądać. To ogromy mod i czas potrzebny na przejście całego moda to zapewne z miesiąc jak nie więcej. Więc jakieś konkretne testy w ogóle nie wchodzą w rachubę. Po prostu po ukończeniu polonizacji przetrzymamy ją z kilka dni a udostępnimy tylko kilku osobom, które rokują że będą grać a nie gadać o graniu by niejako wypuścić ich do przodu. Ci wyłapią większość błędów tekstu czy też możliwych wylotów. Będzie trochę czasu na poprawki i reszta będzie mogła już grac w miarę komfortowo.
  2. kobal

    OP-2.1

    Metek58, masz ściągnąć tylko polonizację do OP-2.0 która ma ci posłużyć jako materiał pomocniczy przy tłumaczeniu. Nie musisz ściągać żadnych patchy. Nigdzie tej polonizacji nie będziesz wgrywał. Po prostu jak weźmiesz jakiś plik do tłumaczenia to najpierw go sobie porównasz z jego odpowiednikiem z OP-2.0 i możliwe, że będziesz miał o wiele mniej roboty.
  3. kobal

    OP-2.1

    Właśnie tak jak mówisz. Nie wiem ile powinien ważyć folder unpack. Mam już narzucony patch.Wszystko razem wazy u mnie 32.8GB, 71 979 plików, 5 276 folderów. Polonizację do OP-2.0 znajdziesz w temacie OP-2.0.
  4. kobal

    OP-2.1

    Udalo mi się rozpakować gamedatę OP-2.1 czysta grę bez patchy. Skorzystałem z wstawionego wyżej przez Trurl3 i Junx unpackera. Tylko rozpakowanie wyglądało u mnie trochę inaczej. Skopiowałem unpackera do folderu z grą zmodyfikowałem fsgame.ltx ( gamedata z false na true ) odpaliłem grę w menu startowym nacisnąłem od razu "A" ( chciałem rozpakować całą gamedatę ) ucichła muzyka w menu więc uznałem że coś się dzieje. Odczekałem pół godziny i wyłączyłem grę. W folderze z grą pojawił się folder unpack a w nim prawdopodobnie wszystkie rozpakowane pliki. Czy na pewno wszystkie to się okaże. Tak czy owak lepszego pomysłu i tak nie ma. W procesie polonizacji oprócz mnie i Trurl3 weźmie udział Metek58 do czarnej roboty. Czujny, Bobern, Smox dziękuję za ofertę pomocy, czekajcie w odwodzie jakby co. Na pewno pierwsi dostaniecie dostęp do ewentualnych testów. @Trurl3 - podaj mi na priv jakiegoś maila do siebie to prześlę ci link do Dropboxa
  5. kobal

    OP-2.1

    Już chyba wiem. Napis developer mode pojawia się jak grzebiesz w bin, czyli montujesz unpackera. Możliwe że też jak próbujesz odpalić moda z gamedaty. Jak odpaliłem czysta wersję jak fabryka kazała to napisu nie było. Może też odzywa się ten antyczit. Poza tym ten unpacker coś tam zaczął rozpakowywać ale nie działa ta lista komend do wybierania opcji. W konsoli pojawia się komunikat że te skrypty nie działają. Mod miesza mi w lokalizacji windowsa. Raz zmiania mi na rosyjski, drugi raz na angielski.
  6. kobal

    OP-2.1

    Mi ten unpacker nie działa. Może dlatego, że miałem juz wgranego 3 patcha. Spróbuję na czystej wersji. Sama gra tez nie chce mi działać. Znaczy niby działa ale na górze ekranu mam duży napis "developers mode" i coś tam o sejwach.
  7. kobal

    OSTATNI STALKER

    Finalna polonizacja do Ostatni Stalker wersja 1.1 do pobrania stąd. Miłej gry. Na pewno mógłbym zrobić ją lepiej ale brak już czasu i chęci. Może jeszcze do tego wrócę w jakiś jesienny wieczór.
  8. kobal

    OSTATNI STALKER

    Finalna polonizacja do wersji 1.1 będzie jutro, najdalej pojutrze. Jeszcze na szybko testuje tą wersję ale jestem już w Prypeci, więc niewiele zostało. Do tej chwili nie miałem żadnych wylotów. Kilka razy nie wczytało mi szybkiego sejwa i musiałem startować z pulpitu ale to może być pochodna tego, że gram full ustawieniach graficznych. Poza tym potwornie mi muli na Kordonie, po tym jak przejęła go Powinność.
  9. kobal

    OP-2.1

    Dzięki za odzew i za oferty pomocy. Na razie chce skonczyć finalną polonizację Ostatniego Stalkera. To znaczy już jest gotowa w wersji 1.1. Teraz tylko na szybko jeszcze ją testuję. Zapewne ogarnę temat najdalej do piątku. Na weekend planuję rozpakować OP 2,.1, przyjrzeć się zmianom w stosunku do poprzedniej wersji i ocenić zakres prac. Wtedy też zobaczymy czy będzie potrzebna większa ekipa. Zawsze uważałem, że tłumaczyć najlepiej maksimum we dwóch, dlatego, że człowiek mniej więcej pamięta co i jak przetłumaczył i się tego trzyma w innych plikach. A jak tłumaczy kilka osób to czasami potem wychodzą komiczne pomyłki. Ale pomoc przy tłumaczeniach plików z bronią, pancerzami i amunicją na pewno będzie mile widziana. Jest to robota potwornie nudna, czasochłonna, pełna dziwnych technicznych skrótów i opisów których tak naprawdę nikt nie czyta i co gorsza nikt tej całej masy broni i pancerzy w ogóle nie używa. A na dodatek rosjanie chyba biorą sobie za punkt honoru by w każdym modzie ta sama bron czy pancerz miała inny opis. Jednym zdaniem w sam raz robota dla entuzjastycznie nastawionego do życia ochotnika Dam znać co i jak w sobotę albo w niedzielę.
  10. kobal

    OSTATNI STALKER

    Przepraszam, że nie dawałem znaku życia. Niestety nie mam za wiele wolnego czasu. Z Zaurusem kontaktowałem się ostatni raz na początku grudnia. Pisał mi, że konczą finalną wersję i jak tylko będzie to możliwe to prześle mi pliki. Od tego czasu się nie kontaktował. A tu widzę, że wersja finalna jednak wyszła. Teraz mam mały dylemat. W sumie to już napaliłem się na OP-2.1 ale widzę, że będę musiał to odłożyć i zakonczyć sprawę tego "Ostatniego Stalkera".
  11. kobal

    OP-2.1

    W koncu się doczekałem. Właśnie ściągam te cudo. Polonizację przygotuję, prędzej czy później ze wskazaniem na później. Bardzo krucho u mnie z wolnym czasem. No. chyba, że ktoś już ją robi.
  12. kobal

    OSTATNI STALKER

    @kondotier Odkryte "krzaczki" znalazłem i poprawiłem. Dzięki za info.
  13. kobal

    Problemy fabularne

    Praktycznie nigdzie. Trzeba je sobie zrobić w transmutatorze, jeżeli masz odpowiednią receptę, oczywiście. Teoretycznie, może kiedyś znajdziesz taki artefakt w jakimś schowku albo przy jakimś trupie.
  14. Dokładnie. Ten stalker przy wejsciu na lokację wcale nie jest ważny. Po prostu pokazuje mniej więcej gdzie jest obóz Kalinina. Nic innego nie robi. Ze Sznyrą jest o wiele większy problem. Za późno wszedłeś na ATP, wziąłeś za dużo zadań na tę lokację. Trzeba tam było iść zaraz jak dostałeś zadanie na dyskietkę od Adrenaliny. Ekipa monolitu pojawia się na ATP po wzięciu zadania od Łukasza na mózgi kontrolerów z CEA albo na imadło od Wkręta, które to zadania są i tak ze sobą powiązane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.