Skocz do zawartości

Arsenal Mod


The Iceman

Rekomendowane odpowiedzi

4289768.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 30.08.2008 r.
Autor: Dester


OPIS:

Spoiler

Arsenal Mod to pierwsza tak dużych rozmiarów modyfikacja do Cienia Czarnobyla, która rozszerza dostępny w grze arsenał. 


Cechy moda:

  • 74 bronie (z wyłączeniem modyfikacji i skinów),
  • 84 różne modele (łącznie z modyfikacjami i różnymi geometriami), 
  • 125 dodatkowych elementów (z włączeniem skinów i modyfikacji),
  • Maksymalna funkcjonalność broni, czyli dla każdej przewidziane są ulepszenia,
  • Osobne skórki dla niektórych modeli,
  • Nowe ulepszenia, w szczególności tłumiki dla różnych kalibrów i klas broni,
  • Ponowne udźwiękowienie wszystkich nowych broni,
  • Dodano mapowanie wypukłości dla wszystkich tekstur,
  • Balans broni, dzięki czemu jest ona bliższa swoim rzeczywistym cechom,
  • Kluczowi NPC otrzymali odrębne egzemplarze broni, 
  • Nowe menu główne, 
  • Nowy HUD. 

Lista broni: 

Spoiler

Karabiny szturmowe: 

Spoiler
  • АК-47 (12 wariantów);
  • АКС-47;
  • АК-47 Mini-Dragunow;
  • АК-74 (9 wariantów);
  • АКС-74 (5 wariantów);
  • АКС-74 Kamuflaż Kobry (5 wariantów);
  • АК-74М;
  • АК-101;
  • АК-102;
  • АК-103;
  • АК-104;
  • АК-105;
  • АК-107;
  • АК-108;
  • АКМ (2 warianty tekstury);
  • АКМС;
  • АКС-74У (4 warianty tekstury);
  • АКС-74У Szturmowy (2 warianty tekstury);
  • АН-94 Abakan;
  • Bofors AK5;
  • Steyr AUG A1 (AUG-77);
  • Steyr AUG A2;
  • FA MAS F1;
  • FA MAS G2;
  • FA MAS Prototype3;
  • FN FNC;
  • HK G36;
  • HK G36C (Compact\Commando);
  • HK G36E (Export);
  • HK G36K (Kurz);
  • IMI Galil AR;
  • IMI Galil ARM (2 warianty tekstury);
  • IMI Galil MAR;
  • HK 416;
  • Z-M LR300 ML (4 warianty tekstury);
  • Colt M4A1;
  • Colt M16A1;
  • Colt M16A2;
  • Colt M16A3;
  • Colt M16A4;
  • CZ SA Vz.58;
  • Valmet Rk.95 (3 warianty tekstury);
  • SIG SG550 (2 warianty tekstury);
  • SIG SG551
  • SIG SG552 Commando;
  • HK XM8;
  • Colt XM177E2;
  • Enfield L85A2;
  • AS Wał;

Karabiny maszynowe: 

Spoiler
  • HK MG36;
  • RPK-74 (2 warianty tekstury);
  • HK XM8 Para;

Pistolety: 

Spoiler
  • APS (2 warianty tekstury);
  • Beretta 92;
  • CZ.52;
  • Destert Eagle .50AE;
  • Fort-12;
  • Glock 18C;
  • Glock 18C Expert;
  • GSz-18 (2 warianty tekstury);
  • Colt Government M1911A1;
  • FN Browning M1935 High-Power Mk.III;
  • MR-444 (2 warianty tekstury);
  • Walther P.38;
  • Walther P.99;
  • SIG-SAUER P220;
  • PB;
  • PM;
  • ТТ-33 (2 warianty tekstury);
  • HK USP-45 Compact;
  • FN Browning 1995 High-Power;
  • OTs-Pernach;

Strzelby

Spoiler
  • Sajga 12;

Pistolety maszynowe: 

Spoiler
  • HK MP5A2;
  • PPD-40;
  • PPSz (2 warianty tekstury);

Karabiny snajperskie: 

Spoiler
  • Knights SR25 Mk.11 Mod.0;
  • HK 417 Sniper;
  • IMI GALATZ;
  • SWD (4 warianty tekstury);
  • SIG SG550 Sniper;
  • WSS Wintoriez;

 

Podziękowania: 

Spoiler
  • Zereset (współtwórca),
  • Egorych (źródłowy model HUD'a rąk, przydatne porady dot. 3D),
  • Darius (dźwięki, handel, rozdanie broni),
  • [UA]5tee1Max (projekt graficzny, logo),
  • BAC9-FLCL (wsparcie i po prostu przydatne porady),
  • PLR (konfigi\charakterystyki\balans broni),
  • Снайп (ikonki),
  • Muller (Sound Remake Mod),
  • dnesska (Icon Fix'y),
  • RionName (poprawa tekstur i wypukłości).

 

GALERIA:

Spoiler

8630752.jpg  2113328.jpg  9311281.jpg


Prezentacja arsenału:

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0004.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|  na:  $game_data$ = true| true| $fs_root$|

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Yandex - [KLIK]
  • GoogleDrive - [KLIK]

Patch nr1: 

  • GoogleDrive - [KLIK]

Patch nr2:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Fix do patcha nr2:

  • GoogleDrive - [KLIK]

Patch nr3:

  • GoogleDrive - [KLIK]


Źródło: new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Informacja dla graczy posiadających SOC z platynowej kolekcji, ponieważ gra w tym wydaniu ma tylko i wyłącznie zaimplementowany język polski, należy dokonać modyfikacji w plikach moda. W pliku localization.ltx zmienić język rosyjski na polski (pol.) oraz w katalogu text zmienić nazwę katalogu z rus. na pol. Mod śmiga opisy broni po rosyjsku, brak polskich znaków typu ś,ć ą, ę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przydałoby mi sie teraz przy czytaniu opisów - zwłaszcza dodatkowych części.

Użytkownicy innego forum wykonali spolszczenie. Oto link - kliknij

Zawartość pliku gamedata\config\localization.ltx zamień na:

[string_table]
language	= pol
font_prefix	= ;_west ;_cent

;ńďčńîę xml ôŕéëîâ, ńîäĺđćŕůčő ňŕáëčöű ńčěâîëîâ
files = ui_st_pda, ui_st_mm_mp, ui_st_inventory, string_table_tutorial, string_table_general, string_table_includes, stable_dialog_manager, stable_dialog_manager_uni, stable_task_manager, stable_treasure_manager, string_table_level_tips, string_table_items, string_table_ui, string_table_enc_zone, string_table_outfit, stable_dialogs, stable_dialogs_escape, stable_dialogs_garbage, stable_dialogs_agroprom, stable_dialogs_deadcity, stable_dialogs_darkvalley, stable_dialogs_pripyat, stable_dialogs_labx18, stable_dialogs_bar, stable_dialogs_military, stable_dialogs_yantar, stable_dialogs_radar, stable_dialogs_aes, mp_st_speechmenu, ui_st_keybinding, ui_mp_teamdesc, ui_st_mm, stable_stories, ui_st_mapdesc, string_table_enc_social, string_table_enc_mutants, string_table_enc_weapons, string_table_enc_equipment, ui_st_mp, ui_st_other, stable_game_credits

Nazwę folderu 'rus' w gamedata\config\text zamień na 'pol'.

Mod spolszcza tylko tekst dotyczący wyposażenia.

Czy jest jakiś bezbolesny sposób na usunięcie tego moda?

Usuń folder gamedata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sprawdzę czy działa i podziękuję jeszcze bardziej. :mrgreen:

[ Dodano: Sro 01 Kwi, 2009 ]

No i fajnie. Mod działa jak należy. Zostawiłem tylko nie zmieniony UI - po prostu nie skopiowałem wszystkich plików z \gamedata.

Został tylko jeden problem. Przed zainstalowaniem moda miałem na wyposażeniu karabin GP37 sprawny w 90% (na oko) i z zapasem amunicji ok.800 szt. Po "modowaniu" ( tym razem nie zapomniałem zainstalować fix'a) okazało się co następuje:

- masa broni wynosi 88kg

- pasek kondycji broni spadł do 0

- pojemność magazynka wzrosła do 4000 z czymś

- ogólny zapas amunicji (po rozładowaniu broni) wyniósł ponad 5000 sztuk

Jak już pozbyłem się całego tego złomu okazało się, że stoję obok wysokiej sterty pudełek amunicji 5.56x45mm SS109. A jedynym w okolicy karabinem, do którego by pasowała okazał się być badziewny IL 86 :cry:

...ale ogólnie działa jak należy. Spolszczenie również :-)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 lata później...
  • 2 tygodnie później...

Ogólnie na 1.004 jak mnie pamięć nie myli.

Racja 1.0004 po prostu nie zainstalowałem spolszczenia.

Gdzie można zdobyć jakieś G36 np.: G36C G36K G36E MG36? 

A gdzie najszybciej dostaniemy jakiegoś kaemika??

 

 

Hej a umiał byś zrobić specjalnie dla mnie Trainera z tymi broniami?

 

Wymień link do fixa bo megaupload już zamkneli

Edytowane przez Grzech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Gość zmienił(a) tytuł na Arsenal Mod
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Gość odblokował(a) ten temat
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.