Skocz do zawartości

X-RAY


MeriuS

Rekomendowane odpowiedzi

Jest różnica w edycji Stalkera dla map/modów/postaci  a edycją silnika.

Jeśli interesuje cię jedynie modding to doradzam przejrzeć ten post: http://www.moddb.com/mods/stalker-wormwood/tutorials/a-guide-to-the-call-of-pripyat-sdk

A potem najlepiej zacząć przygodę z SDK dla COCa: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/cocs-sdk-scene-update

albo zwykłego ZP: http://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/x-ray-16-engine-sdk-v07

 

 

To co podał ci Anton Gorodecki to jest REPO samego silnika, na dodatek stary. To nie jest coś dla moderów tylko dla programistów którzy znają się na przerabianiu kodu silnika.

Jeśli jesteś zainteresowany tym, to radzę ci przejść na Repo Im-Dexa który jest najbardziej rozwinięty i działa prawidłowo z 64bitowym systemem. Nie jest to repo jak Oxygen gdzie walą dodatkami a optymalizacja nie istnieje, jest to bardziej realna próba przeniesienia Stalkera na 64bitytak by korzystał z jego dobrodziejstw jak najlepiej. Prace są wolne ale projekt jest cały czas rozwijany.

https://github.com/Im-dex/xray-162 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SDK stalker to nie jest jak Unity czy inny otwarty silnik do robienia gier. Tutaj wszystko jest pokręcone trochę. Ja do dzisiaj za każdym razem jak próbuje coś z nim robić, czy to prosta edycja modeli, czy tylko otwarcie levelu, mam zawsze jakieś problemy z tym, crashe, puste pliki po zapisie, braki w kompatybilności między aplikacjami jakimi używam...

Ogólnie mówiąc, SDK stalkera nie lubi się z Windows 10 i 8/8.1 to trzeba wiedzieć na starcie, nawet win7 czasami ma problemy. Nikt nic nie wie czemu, ale większość ludzi ma problemy z uruchomieniem go pod tymi systemami. Ale jednocześnie innym działa. Więc to kolejna zagadka stalkera do kolekcji.

 

Oczywiście jeśli czytałeś instrukcje z linków, wiesz że musisz przed edycją czegokolwiek zainstalować nieoficjalny patch do SDK: http://www.stalkerin.gameru.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=426

Potem kopiujesz dane map i wszystkie wymagane pliki do /editors/gamedata/levels/ konwertować je i tak dalej(opis dałem wcześniej)

Ale najlepiej mieć to z głowy i ściągnąć pełną paczkę od CoC(SDK Base Files), linki są w opisie: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/cocs-sdk-scene-update

Potem uruchomić edytor nie bezpośrednio z exe, tylko ze skrótu !LevelEditor.cmd jaki jest w głównym folderze(albo na liście aplikacji Start)

Jeśli wszystkie pliki masz przekonwertowane/skopiowane i Bozia nad tobą czuwa, level się załaduje bo jego zaznaczeniu...

 

W innym wypadku to albo pełna reinstalacja, albo logi podaj, kto wie może coś tam będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Akinaro a ja do ciebie też w sprawie SDK, mam pobrane i wypakowane pliki  (kolejność jak dodawałem). SDK COP, (no)official update, pliki base z sdk pod coc'a (10gb , po wypakowania 32) oraz update do 1.4 . 

Do setna, wiesz jak załadować mapy do sdk? Tak , aby były do edycji gotowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.