Skocz do zawartości

Anton Gorodecki

Zasłużony
  • Postów

    3741
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    199

Ostatnia wygrana Anton Gorodecki w dniu 25 Maja 2022

Użytkownicy przyznają Anton Gorodecki punkty reputacji!

O Anton Gorodecki

  • Urodziny 12/13/1983

Informacje osobiste

  • O mnie
    Przejdę, przejdę, myślał Red. Nie pierwszy raz, przecież przez całe życie właśnie tak, po szyję w gównie, a nad głową pioruny, zawsze tak było...
  • Miejscowość
    Toruń

Informacje o profilu

  • Ruble
    135890
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    Wintorez Ekstremała (Alternatywa 1.3)

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10 64-bit

Ostatnie wizyty

21776 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Anton Gorodecki

Cień Monolitu

Cień Monolitu (16/21)

  • Artefakt "Kompas"

Najnowsze odznaki

7.1 tys.

Reputacja

  1. Z dniem dzisiejszym zakończyłem współpracę z forum stalkerteam.pl. Pomimo mojej prośby skierowanej do @portals i @Agrael dotyczącej usunięcia z forum stalkerteam.pl spolszczeń mojego autorstwa ww. przedstawiciele Administracji forum nie wyrazili na to zgody. Dlatego też oświadczam, że wszystkie spolszczenia mojego autorstwa w jakiejkolwiek formie znajdujące się na stalkerteam.pl zostały przywłaszczone sobie przez Administrację tego forum w osobach @portals oraz @Agrael i znajdują się na nim bez mojej zgody. Zgodnie z powyższym podejmę wszystkie środki (w tym także prawne) aby usunąć z forum stalkerteam.pl spolszczenia mojego autorstwa (lub ich plagiaty).
  2. Czyste foldery configs i scripts powinny chyba wystarczyć, prawda? gamedata.7z Aby można było wprowadzać swoje zmiany w plikach należy również umieścić w folderze scripts te dwa pliki: xr_conditions.script xr_motivator.script
  3. Brakujące linie dialogowe należy oczywiście dopisać. Moim zdaniem twórcy po prostu zapomnieli dodać (kilku, kilkunastu?) linijek. Chyba nie ma tego aż tak dużo, prawda? @metek58 jeżeli mogę zapytać, to czy sam mierzysz się z tłumaczeniem tego molocha? Kilka osób wyrażało chęć pomocy, ale temat (chyba) umarł śmiercią naturalną.
  4. @FilmisterPL byłem pewny, że ta kwestia została wyjaśniona kilka postów temu... Spolszczenie w wersji Edycja Polska posiada dwie części. Wystarczy otworzyć 7-Zipem pierwszą (.001) i wypakować jej zawartość do folderu z modem. Program wypakuje od razu całą zawartość archiwum. Nie należy otwierać, ani próbować wypakowywać drugiej części. Edyta: Na wypadek, gdyby ktoś jeszcze miał z tym problemy, dodałem odpowiednią adnotację do instrukcji instalacji zawartej w #1.
  5. Jak już koleżanka @Meta słusznie zauważyła, w skryptach użyto polecenia translate, które dobiera dla danej frazy odpowiednie tłumaczenie z danego języka wskazanego w opcjach gry. Doskonale widać to na przykładzie poniższej funkcji z pliku xr_effects.script: function sms_fritz_code() sms("%c[green]"..translate("name_strelok")..":\\n%c[255,255,255,0]"..translate("sms_code"), 0, nil, 20000) give_info("info_biorobot_message_send") end Identyfikator dolgovazyi_name (Долговязый) znajduje się w pliku questman.xml i na pewno jest to Chudy, a ksywki umieszczone w plikach generate... przeznaczone są dla bohaterów niezależnych niebiorących bezpośrednio udziału w fabule (liniach fabularnych) moda. Tak więc można spokojnie przechrzcić tego Худой na kogoś noszącego ksywkę bliskoznaczną wyrazowi Chudy.
  6. Przy najemnikach znalazłem Oddałem technikowi 3 sztuki i dopłaciłem resztę rublami. Nie jestem w stanie stwierdzić czy przy najemnikach znajdujących się w innych lokacjach też można znaleźć owe PDA. Ustawienia siły rażenia broni są fantazją autora. TOZ-34 w większości modów jest mocny lub bardzo mocny. Z XM8U znalezionym na początku gry można spokojnie dojść do końca moda. @Mayer99 jeśli chodzi o spolszczenie w wersji Edycja Polska to tak ma być
  7. Nie ma żadnego nowego opisu instalacji Edycji Polskiej spolszczenia. Dodałem jedynie do #1 informację o repacku. @Yarro musisz coś źle robić. Spolszczenie w obu wersjach działa bezproblemowo.
  8. Tak ma być. Trzeba go w pewien sposób otworzyć. Kombinuj Są do odstrzału. Przy najemnikach można znaleźć dobrą broń. Edyta: @jurek48 obaj to wiemy, ale nie psujmy innym frajdy z gry. Takie informacje proszę umieszczać w spoilerze. Dziękuję i pozdrawiam
  9. Cześć, @Mayer99 Jest dokładnie tak jak napisałeś, czyli najpierw należy zainstalować czystą wersję modyfikacji DCSR, a później dodać jedną z wersji spolszczenia, ze zgodą na nadpisanie plików. Opis się PRAWIE zgadza, ale... Monolit znajduje się jedynie w Sarkofagu (pomijając fakt, że nie jest "labem z masą labiryntów"), a w laboratorium X-12, gdzie rzeczywiście jest plątanina korytarzy (pod CEA-2) zlokalizowana jest instalacja korzystająca z energii atmosferycznej:
  10. Lubię czytać twoje posty, ponieważ masz zawsze merytoryczne podejście do tematu, bez zbędnego wodolejstwa. To się ceni. Wracając do meritum... Żeby zbytnio nie spoilerować, napiszę tak. Ogólnie mówiąc zadań w tym modzie jest mało. Na każdej z lokacji (poza ukrytymi schowkami i podziemiami) jest COŚ do zrobienia. Przeważnie to coś wiąże się albo z jakimś charakterystycznym obiektem na tej lokacji albo z zadaniem pobocznym. Każda podziemna i naziemna lokacja skrywa co najmniej jeden (przeważnie więcej) wartościowy "sekret", więc warto ją uważnie przeszukać. Wieść gminna niesie, że jestem ślepy, a teraz doszła jeszcze skleroza, dlatego nie kojarzę miejscówki (ogromnego labu) Ogólnie w tym modzie lokacje są słabo, jak to ładnie ująłeś - zagospodarowane. Mam tutaj na myśli dostępne zadania i obecność wrogów.
  11. Korzystając z okazji, chciałbym z tego miejsca bardzo podziękować Jurijowi (Policai, twórca moda) za wcześniejsze udostępnienie plików do spolszczenia, oraz przede wszystkim za ciekawą przygodę, z którą miło spędziłem czas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.