Skocz do zawartości

BUG przy uruchomieniu "Can't open section 'weapon_base"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, grając już kilka dni w LA DC zachciało mi się zmienić udźwig postaci, znalazłem odpowiednią modyfikację, zrobiłem kopię folderu gamedata i podmieniłem pliki, podczas uruchomienia gry crash "Can't open section 'monster_base" pomyślałem że dam sobie spokój i wrócę z powrotem do oryginalnych plików, po skopiowaniu wyskakuje crash 

Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : Xr_ini.cpp
Line          : 516
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'weapon_base'

Deinstalacja z usunięciem pozostałych plików, ponowna instalacja + pliki spolszczenia - to samo
Deinstalacja z usunięciem pozostałych plików, ponowna instalacja na innym dysku, uruchomienie - sukces
podmieniłem pliki do spolszczenia i ten sam błąd
Ściągnąłem pliki spolszczenia z innej strony podmieniłem i to samo, cały czas błąd przy uruchomieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911 Spróbuj uruchomić na jakimś wcześniejszym sava. Albo zabezpieczyć katoalog z zapisami ( najlepiej przenieść poza grę ) i uruchomić nową grę, zrobić zapis. Wyjść na pulpit i przekopiować pliki zapisów z przeniesionego katalogu. Dwa ostatnie powinny całkowicie wystarczyć. I znów uruchomić grę z któregoś z nich.

A przede wszystkim zobacz, czy w paczce na zmianę udźwigu, nie ma jakiegoś pliku ładowane go gdzie indziej niż gamedata. Chociaż nie powinno takiego być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomógł podpowiedziany powyżej pomysł, usunąłem wszystko co związane z grą ( łącznie z dodatkami typu OpenAL itd) przeczyściłem dysk Ccleanerem , ponowna instalacja uruchomienie w oryginalnej wersji po ENG, kilka minut gry i wyłączyłem , skopiowałem dwa ostatnie SAVE ze skopiowanego wcześniej folderu, uruchomiłem ponownie pograłem chwilę , zapisałem swój SAVE ( gra cały czas po ENG ) wyłączyłem i wrzuciłem spolszczenie, gra uruchomiła się bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucas7911  - Ale przy takiej kombinacji, że grasz po angielsku i po jakimś czasie dopiero nakładasz spolszczenie, może skutkować wieloma błędami w nazewnictwie. Nadal będą one po angielsku. Tyle tylko ze ze względu na takie samo kodowanie, nie będzie "robali" jak przy grażdance. Mod te nazwy zapisuje w swojej pamięci.

Jeśli gra Ci działa prawidłowo, zacznij nową grę ze spolszczeniem i dopiero graj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to rozwiązano w LA, ale pliki angielskie niosą angielskie nazewnictwo. Może to wyjść przy powrocie na pierwszą lokację.

Gra jest sama w sobie błędogenna, tak że lepiej zagraj od nowa na spolszczeniu ( nie zaszedłeś przecież za daleko ) niż byś trafił na problemy w późniejszym etapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.