Jump to content

Dodatki dla modów SGM


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

Więcej dodatków na sigerous.ru

Nieduży optymalizator dla SGM (Przeznaczony dla czyszczenia lokacji od bezpańskiej broni i części mutantów):

Spoiler

1. Otwieramy plik gamedata\scripts\treasure_manager i na koniec pliku dodajemy kod:

function CTreasureManager:check_item(obj_id) 
local check_item = self.items_from_secrets[obj_id] 
if check_item then return true end return false 
end

2. Otwieramy plik gamedata\scripts\xr_effects i na koniec pliku dodajemy kod:

function add_cleaner_booty(actor,obj) 
for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then 
if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),"_booty") then 
local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then 
alife():release(alife():object(object.id),true) end end end end end 
end 
function add_cleaner_weapons(actor,obj) 
for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then 
if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),"wpn_") or string.find(object:section_name(),"grenade_") then 
local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then 
if not treasure_manager.get_treasure_manager():check_item(i) then alife():release(alife():object(object.id),true) 
end end end end end end 
end 

3. Otwieramy plik gamedata\scripts\ui_main_menu. Znajdujemy linijki:

elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then 
self:mod_options()
 

i niżej dodajemy kod:

elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then 
xr_effects.add_cleaner_booty() 
xr_effects.add_cleaner_weapons() 

4. W grze naciskamy ESC-F6-ESC. Bezpańska broń i części mutantów będą usunięte.

P.S. Autor za zaproponowane skrypty bardzo dziękuje Dmitriju - makdm.
 

Noktowizory:

Spoiler

Autor: sergej5500

Dany dodatek zrobiono dla poprawienia noktowizorów w SGM. Wszyscy, którzy przechodzili ten mod, znają je. Noktowizor pierwszej generacji daje niewyraźny zielony obraz. Noktowizor drugiej generacji ma jaśniejszy obraz, ale czasami gaśnie. Podczas walki jest to krytyczne. Tylko noktowizor trzeciej generacji jest przyjemny.

Link

Instalacja:

Skopiować folder gamedata dodatku do folderu z grą. Zgodzić się na wymianę plików. Nowa gra nie potrzebna. Dane noktowizory autor robił dla SGM, ale mogą nadać się dla każdego moda do ZP. 

Screeny:

Spoiler

2014-10-29 0348064001414598119 jpg2014-10-29 0478159001414598119 jpg2014-10-29 0535906001414598119 jpg

Jeśli komuś te noktowizory nie podobają się, to trzeba napisać w prywatnej wiadomości do autora (na sigerous.ru), co i w jakim noktowizorze trzeba poprawić. Noktowizory zostały zrobione dla opracowywanego dodatku na bazie SGM i zostały wyłożone do testowania.

Niebieska latarka halogenowa do modów Zewu Prypeci:

Spoiler

Mini-mod. Agresywne zombi.

Spoiler

Autor: sergej5500

Na Zatonie na Tartaku żyją zombi. Jeśli trochę pomyśleć, to można ich zlikwidować, w ogóle nie otrzymując strzału jako odpowiedź. Autor trochę zmienił ich zachowanie, żeby życie nie było "miodem". Teraz zabić zombi jest dużo trudniej.

Ten mod jest dla czystego Zewu Prypeć i dla SGM każdej wersji. Także przygotowany dla każdego moda, gdzie zombi sobie nie radzą. Potrzebna nowa gra lub załadowanie zapisu sprzed pierwszego pojawienia się na Zatonie.

Link

Ograbienie GG we śnie dla SGM 1.7

Spoiler

Autor: Jurok

Adaptacja: Voland-777.

Opis: U GG mogą ukraść pieniądze w czasie snu w Skadowsku. Dzieje się tak losowo do chwili, gdy GG nie otrzyma osiągnięcia "Przyjaciel stalkerów" lub "Autorytet"

Link

Enfield L85 A2 "Magma":

Spoiler

Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano.

Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface:

Spoiler

cc4b94d8caff2bf6519b94f227373e09.jpg

Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora.

Link

OC-14 "Magma":

Spoiler

Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano.

Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface:

image.png

Spoiler

cc4b94d8caff2bf6519b94f227373e09.jpg

Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora.

Link

Bioradar - detektor Feniks dla SGM 2.2

Spoiler

Autorzy: MegaFenix, Unnamed Ghost Black Death Wolf.

Adaptacja: GEONEZIS, Voland-777.

Dany dodatek dodaje do gry bioradar.

Screeny:

Spoiler

jmLQqaJvl7M.jpgVZXekIlI1D4.jpgV20UGyPnOFo.jpgaifArYZXU2Q.jpg

Link

STWP_CoP dla SGM 2.2:

Spoiler

Autor podstawowego moda do broni (STCoP Weapon Pack 2.8.7) - Gaz1k, autor replacera - alex5773

Autor adaptacji: Voland-777.

Opis: dany mod zmienia oryginalne modele standardowej broni, która jest w grze, na bronie z STCoP Weapon Pack 2.8.7.

Instalacja: Skopiować folder gamedata w folder z grą. Nowa gra obowiązkowa (jeśli zechcieliście postawić w czasie przechodzenia). Kompatybilny ze wszystkimi modami, które nie mają broni i particles.

P.S. Jeśli znajdziecie krytyczne błędy - pisać do autora (Voland-777), będzie poprawiał. Po pytaniach modelowania (zmień celownik, itd.) nie odpowiada autor adaptacji. Przed instalacją obowiązkowo przeczytać plik-instrukcję Readme w archiwum!

Link

PHARM 0.5 dla SGM 2.2.

Spoiler

Autorzy: FantomICW, LoNer1, Goroff, _S_k_i_F_, Malik

Adaptacja do SGM: stalkerCoP.

Dany dodatek polepsza paczkę modeli artefaktów z Zewu Prypeć. 

Wideo:

Link

Adaptacja do moda SGM 2.2 + Paczki broni od Jenota

Nowy HUD - inwentarz dla SGM 1.7:

Spoiler

Autor moda/adaptacji: Stryker_SQD.

Nowy HUD-inwentarz dla SGM-1.7.

Instalacja: skopiować folder gamedata do folderu z grą. Działa tylko na czystym SGM 1.7.

Screeny:

Spoiler

18753480_m.jpg18753481_m.jpg18753482_m.jpg

Link

Opcjonalny FOV dla SGM 2.2:

Spoiler

Autor moda: Бармен.

Autor adaptacji: Voland-777.

Dodaje możliwość zmiany kąta widzenia przez opcje (Wideo - Rozszerzone).

Instalacja: skopiować foldery gamedata i bin w folder z grą. Działa tylko na czystym SGM 2.2.

Wideo:

Spoiler

 

Link

 

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Medical Remake Mod 1.0 dla Sigerous Mod 2.2:

Spoiler

Dany mod zastępuje większość modeli produktów i medykamentów, które występują w modyfikacji.

Autor: 3vtiger

Cechy wersji dla SGM:

- Zamiana modeli produktów i medykamentów z oryginalnego Zewu Prypeci;

- Zamiana modeli z SGM: piwa, sera topionego, oliwek, medpakietów, używanych apteczek, biobandażu, psychodelinu, "kociego oka", LSD-protektora, środków do oswajania mutantów;

- Zamieniona ikonka konserwy rybnej dla zgodności z grą;

- Dodane nowe ikonki dla przedmiotów;

- Dodano opcjonalne warianty ikonek i części przedmiotów;

Screeny:

Spoiler

25332820.jpg25056436.jpg25056439.jpg25203296.jpg25203297.jpg25203295.jpg25203298.jpg

Link: yandex.ru

Źródło: sigerous.ru

Muzyka dla STALKER (Stalkerska muzyka):

 

Poprawka dźwięków maski gazowej:

Spoiler

 

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael pinned this topic
  • Agrael unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity