Skocz do zawartości

Total Change Stalker


The Witcher

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę moda Total Change Stalker. Oto część zmian w modzie T.C.S.: -Nowe przedmioty, bronie i pancerze, -Zmienione parametry broni i pancerzy, -Retextur terenu, broni, przedmiotów, ikon przedmiotów i pancerzy, -Udźwig 80 kg, -Nowe questy -Zmieniony asortyment handlarzy -Nowi stalkerzy, -Nowe mutanty To nie jest pełna lista zmian w modzie będzie ich o wiele więcej. Jeżeli ktoś chce pomóc przy tworzeniu moda, niech pisze na GG 10934860.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... Nie znam się na modowaniu, ale mogę pomóc w sprawie strony www i mogę zaoferować sprawny hosting w domenie militis.pl - jako subdomena, bez reklam, konta mailowe itp. Co do samego moda, to najlepiej by było dodać więcej broni - znacznie więcej broni, sporo pancerzy no i różne wersje przedmiotów. Dobrze by było też zoptymalizować działanie gry w znaczeniu poprawy wojny frakcji (dodanie odpowiedniego istniejącego już moda) oraz polepszenie asortymentu handlarzy i może dodanie małych handlarzy, którzy nie mieliby super towarów, ale byliby mobilni lub też bywali w różnych lokacjach po kilku, tak samo mechaników jak by się dało. Przywrócenie prawdziwych nazw broni oczywiście oraz marzenie ściętej głowy - jakąś nową frakcję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że uda się wszystko w stu % z opisu wynika że już bendzie super

życze powodzenia w tworzeniu .

Sam bym pomógł ale nie umiem modować stalkera .

Masz u nas tutoriale. Naucz się - potem zaczyna się wszystko rozumieć. Tworząc tutoriale, ułatwiam Wam pracę (i nerwy też...) - Elvis Scatter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...