StalkirTZ Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 (edited) Witam ponownie, tym razem mam taki problem. Edytuję mapę Zatonu i chciałbym wyłącznie przez all.spawn przenieść do innego miejsca respawn handlarza (Sowę). Wyciągnąłem docelowe koordynaty (Dodawałem nowy Spawn Element w Level Editorze na mapę i spisywałem dane), wypakowałem all.spawn, edytowałem: - alife_zaton (linijka od "stania przy ladzie" i sześcian respawnu Sowy) - way_zaton (linijki od miejsca w które ma podejść,gdzie ma patrzeć handlarz i gdzie gracz podczas handlu) Po uruchomieniu gry, Sowy brak zarówno za ladą w Skadowsku, jak i w wybranym przeze mnie miejscu. Ktoś ma jakieś pomysły? Przeciąganie elementów ręcznie wyłącznie w Level Editorze oczywiście nie działa. Edited February 13, 2019 by StalkirTZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duszman Posted January 12, 2020 Report Share Posted January 12, 2020 Wybacz że zapytam ale czy ustawiłeś koordynat wysokości jego położenia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.