Matrix1001 Opublikowano 10 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Witam Gram w NS 2016, wszystko było ok dopóki dostałem zadanie od woronina żeby pomóc powinności we wschoniej prypeci odbic jakiś budynek, gdy chce się przemieścic do wschodniej prypeci za pomopcą teleportu bądź drogi) to mam wylot: W logu jest coś takiego: Pożegnaj się z rodziną... * t-report - base: 1817, 816440 K * t-report - lmap: 5, 5120 K * phase time: 6370 ms * phase cmem: 410841 K Przygotuj się do gry... * phase time: 98 ms * phase cmem: 410841 K * [win32]: free[2355892 K], reserved[100148 K], committed[1738200 K] * [ D3D ]: textures[821561 K] * [x-ray]: crt heap[410839 K], process heap[69211 K], game lua[40276 K], engine lua[211 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[12312 K], smem[28312 K] ! Cannot find saved game ~mod_ver: ~: [bind_stalker] "narodnajasoljanka"31.12.2016+patch23.02.2018 ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_doodads_down_bump# ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_doodads_down_bump ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_main3_down_bump# ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_main3_down_bump ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_top_down_bump# ! auto-generated bump map: wpn\kriss_super_v\wpn_kriss_top_down_bump ! auto-generated bump map: wpn\mg42\mg42_body_bump# ! auto-generated bump map: crete\perchatka_bump# ! auto-generated bump map: crete\perchatka_bump ! auto-generated bump map: wpn\aek973\762x39_clip_bump# ! auto-generated bump map: crete\difmap_bump# ! auto-generated bump map: crete\difmap_bump * MEMORY USAGE: 374295 K ! Cannot find saved game ~~~ .~~~ => (userdata) [16-9] get_xml_name for[_mobile_changer.xml] returns [_mobile_changer.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] ! Cannot find saved game ~~~ artselected = 29992 Nie wiem o co chodzi z tym: ! Cannot find saved game ~~~ artselected = 29992 Wylot jest tylko i wyłącznie jak chce przejść z dowolnej lokacji na wschodnią prypeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 19 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Mam podobny problem. Tylko, że wylot bezlogowy. Ktoś z was namierzył usterkę? Wersja 31.12.2016+patch23.02.2018. Oświetlenie statyczne i dynamiczne sprawdzone. Fix: W dniu 9.10.2018 o 19:41, kilerstalker napisał: Udało mi się zarejestrować i proszę dwa fixy: - na wyloty we Wschodniej Prypeci - konkretnie na ten błąd [error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\_g.script:38: attempt to perform arithmetic on local 'error' (a nil value) Tutaj żadna modyfikacja sejwa by nie pomogła. Błąd_g.script_38-attempt_to.rar Wyloty Wschodnia Prypeć НС2016.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Tak się dzieje, kiedy mod nie może nadpisać autosejwa. W katalogu zapisów znajdź poprzedni autosejw i go usuń. No i maksymalnie zmniejszcie ilość zapisów katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Witam! Mam taki sam problem jak opisano wcześniej, usunąłem wszystkie sejwy zostawiając tylko ostatni działający ale nic to nie pomogło. Przy próbie przejścia do Wschodniej Prypeci cały czas zaliczam wylot, ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 11 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2022 Za dwudziestym razem udało się wczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 16 Grudnia 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2022 Za wcześnie odtrąbiłem sukces, przeszedłem zadania we Wschodniej Prypeci i dostałem prośbę od Sacharowa na odnalezienie naukowców na Jupiterze. Problem polega na tym że nie otwiera mi się wejście w podziemiach, znalazłem grzybek, rozwaliłem kratę i zszedłem na dół ale tam nie ma przejścia na jupiter. Gra teoretycznie działa, mogę rozmawiać, chodzić po lokacji ale są małe oznaki że coś jest nie tak: -po pierwsze włącza się sygnalizacja że jestem blisko anomalii(przerywany sygnał dźwiękowy) nie zależnie gdzie przejdę sygnał się nie zmienia -bioradar się zacina i pozostaje w bezruchu z zapisaną pozycja NCP-ów -przy próbie użycia IRT znika z ekwipunku Ma ktoś jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.