Skocz do zawartości

OpenXRay 1.6.02+


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

OpenXRayCover.png

Trochę o OpenXRay:

Spoiler
Cytat

Otwarty projekt, oparty na X-Ray 1.6.02, mający na celu ulepszenie silnika pod maską; poprawienie oryginalnych błędów, ulepszenie wydajności i jakości kodu.

Jesteśmy otwarci na wszelkie inne zmiany, czy to gameplayowe, czy graficzne.
Tuż przed każdą poważną zmianą trzeba omówić wady i zalety.

Zapraszamy wszystkich stalkerów do udziału w tworzeniu Open XRay: zarówno w celu ulepszenia projektu, jak i wykorzystania go jako podstawy dla swoich modów.
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za opinie i wiadomości oraz wszelkie problemy, które Wam się przydarzyły.

Podziękowania dla:

Spoiler
  • Call of Chernobyl
  • Lost Alpha
  • X-Ray Oxygen
  • Shoker
  • Gunslinger mod
  • avoitishin
  • Morrey
  • Abramcumner
  • KRodinn
  • Swartz27
  • avbaula
  • electrobas94
  • jazzvaz
  • SkyLoader
  • ...a także dla pozostałych, których tutaj nie ma.

GŁÓWNE ZALETY:

Spoiler
  • 6 w pełni działających konfiguracji (Debug, Mixed, Release / x86-x64).

  • W pełni dostosowany pojedynczy system kompilacji. Wszystko znajduje się w jednym rozwiązaniu i dzieje się po naciśnięciu na przycisk "Build Solution" (Kompiluj rozwiązanie).

  • Kompilacja wszystkich sześciu konfiguracji poprzez AppVeyor, co pozwala zmierzyć przybliżony czas kompilowania i wygodnie wypuszczać wydania.

  • Liczne poprawki i ulepszenia kodu (poprawki błędów, optymalizacje, refaktoryzacja).

  • Działający BugTrap x64, który wysyła zgłoszenia na pocztę OpenXRay (jeśli jest u was zainstalowany klient poczty).

  • Działające kompilatory: xrAI, xrLC, xrDO_Light.

  • Dostrojony i zaktualizowany edytor pogody – xrWeatherEditor (klucz startowy zmieniony na -weather).

  • Ostatnie wersje LuaJIT i Luabind, dostosowane do pracy z silnikiem.

Repozytoria na Github (Na zapomnijcie postawić gwiazdki!)
Strona VК
Kanał na YouTube (Nie zapomnijcie zasubskrybować!)
Serwer Discord (po rosyjsku i angielsku)

Jak pobrać, zainstalować, grać:

Spoiler

Instrukcja instalacji i linki do pobrania znajdują się tutaj: [KLIK]


Źródło: AP-PRO_LOGO.png


28.09.2019 wypuszczona została nowa wersja OpenXRay o numerze 510.

Spis najważniejszych zmian w porównaniu z poprzednią wersją:

Spoiler

Poprawki:

  • Poprawiony krytyczny błąd rejestracji plików na 64-bitowej architekturze.
  • Poprawiony błąd systemu plików podczas sprawdzania EOF.
  • Poprawiony wylot w xr_input przy podłączonym joysticku.
  • Naprawiono oświetlenie wolumetryczne z lamp.
  • Naprawiono wyloty rendera przy włączeniu nieobsługiwanej rozdzielczości map cieni (shadow maps).
  • Różne ulepszenia rendera OpenGL od SkyLoader.
  • Teraz wallmarki poprawnie rozmywają się na statycznym oświetleniu.
  • Poprawiono problemy z kucaniem głównej postaci przy włączonym trybie "siąść-wstać".
  • Poprawiony glitch kamery pod koniec animacji switch on.

Nowe funkcje:

  • Ulepszenia wielowątkowości: gamemtl.xr, część logiki NPC, HOM i Details (trawa) są teraz przetwarzane równolegle.
  • Render OpenGL obsługuje teraz buforowanie shaderów i V-Sync.
  • Renderer DX11 teraz może działać w trybie DX10 (R4 w trybie R3).
  • Poprawiono jakość dynamicznych cieni na statycznym oświetleniu.
  • Możliwość zmiany nagłówka okna gry poprzez openxray.ltx.
  • Możliwość rozładowywania wszystkich broni w ekwipunku poprzez menu podręczne.
  • Obsługa double i shaderowej instrukcji SAD4 w shaderach (na naszym Discordzie można znaleźć szczegóły).

Zmiany:

  • Teraz FOV domyślnie ma wartość 67.5 (tak jak w CzN i CCz).
  • Ograniczono FPS do 1000.

Lokalizacja:

  • Niemieckie tłumaczenie (podziękowania dla Maddin).

Inne:

  • Kontynuacja prac nad zgodnością silnika z Czystym Niebem i Cieniem Czarnobyla.

Linki do pobrania:

Spoiler

Przed pobraniem UWAŻNIE przeczytajcie instrukcję instalacji: [KLIK]

  • Wersja 510 64-bitowa - [KLIK]
  • Wersja 510 32-bitowa - [KLIK]
  • Inne konfiguracje wersji 510 - [KLIK]

Źródło: old.ap-pro_LOGO.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 rok później...

OpenXRay zakończy wsparcie dla statycznego oświetlenia.

W nowych wersjach silnika będą obsługiwane rendery DX11 i OpenGL, a także DX11 w trybie DX10. Autorzy uzasadnili swoją decyzję tym, że korzystanie z DirectX 9 znacznie ogranicza platformę w rozwoju. Dodatkowo ten rodzaj oświetlenia jest już zwyczajnie przestarzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.