Jump to content

OpenXRay 1.6.02+


Diegtiariow

Recommended Posts

OpenXRayCover.png

Trochę o OpenXRay:

Spoiler
Cytat

Otwarty projekt, oparty na X-Ray 1.6.02, mający na celu ulepszenie silnika pod maską; poprawienie oryginalnych błędów, ulepszenie wydajności i jakości kodu.

Jesteśmy otwarci na wszelkie inne zmiany, czy to gameplayowe, czy graficzne.
Tuż przed każdą poważną zmianą trzeba omówić wady i zalety.

Zapraszamy wszystkich stalkerów do udziału w tworzeniu Open XRay: zarówno w celu ulepszenia projektu, jak i wykorzystania go jako podstawy dla swoich modów.
Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za opinie i wiadomości oraz wszelkie problemy, które Wam się przydarzyły.

Podziękowania dla:

Spoiler
  • Call of Chernobyl
  • Lost Alpha
  • X-Ray Oxygen
  • Shoker
  • Gunslinger mod
  • avoitishin
  • Morrey
  • Abramcumner
  • KRodinn
  • Swartz27
  • avbaula
  • electrobas94
  • jazzvaz
  • SkyLoader
  • ...a także dla pozostałych, których tutaj nie ma.

GŁÓWNE ZALETY:

Spoiler
  • 6 w pełni działających konfiguracji (Debug, Mixed, Release / x86-x64).

  • W pełni dostosowany pojedynczy system kompilacji. Wszystko znajduje się w jednym rozwiązaniu i dzieje się po naciśnięciu na przycisk "Build Solution" (Kompiluj rozwiązanie).

  • Kompilacja wszystkich sześciu konfiguracji poprzez AppVeyor, co pozwala zmierzyć przybliżony czas kompilowania i wygodnie wypuszczać wydania.

  • Liczne poprawki i ulepszenia kodu (poprawki błędów, optymalizacje, refaktoryzacja).

  • Działający BugTrap x64, który wysyła zgłoszenia na pocztę OpenXRay (jeśli jest u was zainstalowany klient poczty).

  • Działające kompilatory: xrAI, xrLC, xrDO_Light.

  • Dostrojony i zaktualizowany edytor pogody – xrWeatherEditor (klucz startowy zmieniony na -weather).

  • Ostatnie wersje LuaJIT i Luabind, dostosowane do pracy z silnikiem.

Repozytoria na Github (Na zapomnijcie postawić gwiazdki!)
Strona VК
Kanał na YouTube (Nie zapomnijcie zasubskrybować!)
Serwer Discord (po rosyjsku i angielsku)

Jak pobrać, zainstalować, grać:

Spoiler

Instrukcja instalacji i linki do pobrania znajdują się tutaj: [KLIK]


Źródło: AP-PRO_LOGO.png


28.09.2019 wypuszczona została nowa wersja OpenXRay o numerze 510.

Spis najważniejszych zmian w porównaniu z poprzednią wersją:

Spoiler

Poprawki:

  • Poprawiony krytyczny błąd rejestracji plików na 64-bitowej architekturze.
  • Poprawiony błąd systemu plików podczas sprawdzania EOF.
  • Poprawiony wylot w xr_input przy podłączonym joysticku.
  • Naprawiono oświetlenie wolumetryczne z lamp.
  • Naprawiono wyloty rendera przy włączeniu nieobsługiwanej rozdzielczości map cieni (shadow maps).
  • Różne ulepszenia rendera OpenGL od SkyLoader.
  • Teraz wallmarki poprawnie rozmywają się na statycznym oświetleniu.
  • Poprawiono problemy z kucaniem głównej postaci przy włączonym trybie "siąść-wstać".
  • Poprawiony glitch kamery pod koniec animacji switch on.

Nowe funkcje:

  • Ulepszenia wielowątkowości: gamemtl.xr, część logiki NPC, HOM i Details (trawa) są teraz przetwarzane równolegle.
  • Render OpenGL obsługuje teraz buforowanie shaderów i V-Sync.
  • Renderer DX11 teraz może działać w trybie DX10 (R4 w trybie R3).
  • Poprawiono jakość dynamicznych cieni na statycznym oświetleniu.
  • Możliwość zmiany nagłówka okna gry poprzez openxray.ltx.
  • Możliwość rozładowywania wszystkich broni w ekwipunku poprzez menu podręczne.
  • Obsługa double i shaderowej instrukcji SAD4 w shaderach (na naszym Discordzie można znaleźć szczegóły).

Zmiany:

  • Teraz FOV domyślnie ma wartość 67.5 (tak jak w CzN i CCz).
  • Ograniczono FPS do 1000.

Lokalizacja:

  • Niemieckie tłumaczenie (podziękowania dla Maddin).

Inne:

  • Kontynuacja prac nad zgodnością silnika z Czystym Niebem i Cieniem Czarnobyla.

Linki do pobrania:

Spoiler

Przed pobraniem UWAŻNIE przeczytajcie instrukcję instalacji: [KLIK]

  • Wersja 510 64-bitowa - [KLIK]
  • Wersja 510 32-bitowa - [KLIK]
  • Inne konfiguracje wersji 510 - [KLIK]

Źródło: old.ap-pro_LOGO.png

  • Positive 7
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

OpenXRay zakończy wsparcie dla statycznego oświetlenia.

W nowych wersjach silnika będą obsługiwane rendery DX11 i OpenGL, a także DX11 w trybie DX10. Autorzy uzasadnili swoją decyzję tym, że korzystanie z DirectX 9 znacznie ogranicza platformę w rozwoju. Dodatkowo ten rodzaj oświetlenia jest już zwyczajnie przestarzały.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.