Podznaczony Posted July 27, 2020 Report Share Posted July 27, 2020 Zacząłem niedawno grać w tego moda i właśnie przy próbie przejścia z Kordonu do Jelita wyskakuje mi informacja "Przejście jest zablokowane. Potrzebujesz cyfrowego podpisu profilu. Pobierz plik player.dat ze strony *link*". Strona niestety nie działa, nie mogę jej załączyć nie wiem czy zrobiłem coś źle? Cały czas mam problemy w grze przy wczytywaniu zapisów wyskakuje mi error, który po zamknięciu klawiszem Escape pozwala dalej grać, nie wiem możliwe że problem powoduje to, że mam ustawiony Japoński jako język dla programów nie obsługujących unicode w systemie z powodu tego, że jest mi to potrzebne do innych gier i szczerze mówiąc niezbyt chciałbym to zmieniać, dlatego postanowiłem napisać ten temat na forum, możliwe że muszę zmienić na Polski, ale wolałbym tego uniknąć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted July 27, 2020 Report Share Posted July 27, 2020 Wrzuć zapis, na którym pojawia się informacja o zablokowanym przejściu. Sprawdzę czy ten komunikat pojawi się również u mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podznaczony Posted July 27, 2020 Author Report Share Posted July 27, 2020 saves.7zNie wiem czy może być quicksave? Bo zapis z menu z jakiegoś powodu przestał działać i problem mam podczas questu gdzie ratujemy Żwawego i chce zrobić go pokojowo. Szczerze gdzieś pamiętam, że na forum było napisane jak robić zapisy w dowolnym miejscu w grze, ale patrzyłem na to gdzieś na początku Czerwca a teraz jak szukałem to wszystko się jakby pozmieniało i nie wiem nie pamiętam jak robić te zapisy i tylko ten quicksave mam a tak to musiałbym biegać znowu od początku tego questa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted July 27, 2020 Report Share Posted July 27, 2020 Wszedłem bezproblemowo do Jelita przez przejście Kordon => Jelito. Tutaj masz zapis w Jelicie W Jelicie.7z Godzinę temu, Podznaczony napisał: problem powoduje to, że mam ustawiony Japoński jako język dla programów Zapewne jest to przyczyna twoich problemów. Dla pewności zmień język systemowy na Polski i sprawdź jak będzie zachowywała się gra. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podznaczony Posted July 27, 2020 Author Report Share Posted July 27, 2020 Tylko trochę to dziwne, że gra wymaga tego od gracza, ale dziękuję bardzo za pomoc i poświęcony czas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted July 27, 2020 Report Share Posted July 27, 2020 Godzinę temu, Podznaczony napisał: "Przejście jest zablokowane. Potrzebujesz cyfrowego podpisu profilu. Pobierz plik player.dat ze strony *link*" Ten komunikat nie powinien się w ogóle u ciebie pojawić. Gra nie wymaga niczego od gracza. We wcześniejszych wersjach NLC trzeba było autoryzować pliki: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Podznaczony Posted July 27, 2020 Author Report Share Posted July 27, 2020 (edited) Wiesz co to bardzo ciekawe, bo gdy miałem Japoński ustawiony jako język w systemie to podczas samego ładowania gry miałem jakiś dziwny error i musiałem go zamykać Escape i mogłem grać, ale klikanie Zapisz Grę w menu głównym nie działało i wyskakiwał ten błąd z player.dat. Teraz po restarcie z ustawionym językiem Polskim wszystkie problemy zniknęły i normalnie przeszedłem przez level changer bez problemów i mogłem kliknąć Zapisz Grę więc to był problem. Teraz jestem ciekaw co się będzie dziać z grą znajomego, bo on ma NLC 7 tylko przetłumaczony google translatem (Jest anglikiem i oni nie mają tyle szczęścia żeby byli tacy życzliwi ludzie jak tutejsi tłumacze w Polskiej społeczności tej serii gier) i jestem ciekaw czy też będzie mieć problemy takie. Możliwe, że ten player.dat w grze jest "uniwersalny", ale właśnie zmiana języka w systemie powoduje brak zgodności gdy gra próbuje potwierdzić twoją tożsamość, chociaż jak jest ten launcher to tam w prawym dolnym rogu pisze coś w stylu "profil niepodpisany" cyrylicą. W każdym razie problem zażegnany bardzo dziękuję za pomoc, wszystko działa Edited July 27, 2020 by Podznaczony 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.