Jump to content
Sign in to follow this  
konkun11

Modyfikowanie artefaktów w Zewie Prypeci.

Recommended Posts

Witam!

Chciałem zmodyfikować właściwości lecznicze serca oazy. Jednakże zmieniają wartość health_restore_speed w pliku artefacts.ltx na 0.0050 nie dostaję 50 punktów regeneracji zdrowia tylko wartość o wiele mniejszą (dokładnie 33 punkty). Co ciekawe np. promieniowanie można zmienić bez stosowania jakiegoś mnożnika. Wie ktoś od czego jest to zależne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konkun11 Proszę wzoruj się na tym  ja znowu nie mogę znaleźć sposobu na kuloodporność. Nie wolno publikować na innych forach. W modzie SMG 2.2 niektóre współczynniki mają znacznie obniżoną wartość.

O to artefakt wzoruj się na tym.

 

[af_oasis_cheat]:af_base
$spawn                 = "artefacts\af_oasis_cheat"
class               = SCRPTART

visual                = dynamics\artefacts\af_cristall_plant.ogf
description            = st_oasis_heart_cheat_descr
inv_name            = st_oasis_heart_cheat
inv_name_short        = st_oasis_heart_cheat
inv_weight            = 0.1

inv_grid_x            = 6
inv_grid_y            = 4
jump_height            = 1.0 ;.2

cost                = 1000000    ;200

;particles            = artefact\af_acidic_idle
det_show_particles        = artefact\af_acidic_show
det_hide_particles        = artefact\af_acidic_hide
particles_bone            = cristall

af_rank                = 3

lights_enabled = true

trail_light_color         = 1.0,1.0,0.75 ;1.0,0.9,0.5
trail_light_range         = 2.0

can_trade            = true

quest_item             = false

health_restore_speed        = 1.0 ;0.0003
radiation_restore_speed     = -1.0 ;0.004
satiety_restore_speed         = 1.0 ;0.1
power_restore_speed            = 1.0 ;0.001
bleeding_restore_speed        = 1.0 ;0.002
hit_protection                  = 100.0 ;0.010
hit_absorbation_sect = af_oasis_cheat_absorbation

[af_oasis_cheat_absorbation]
burn_immunity     = 1.0                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 1.0
shock_immunity     = 1.0
wound_immunity     = 1.0
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity  = 1.0
hit_immunity       = 100.0 ;0.010

additional_inventory_weight  = 1500
additional_inventory_weight2 = 1500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity