Jump to content

Modyfikowanie artefaktów w Zewie Prypeci.


konkun11
 Share

Recommended Posts

Witam!

Chciałem zmodyfikować właściwości lecznicze serca oazy. Jednakże zmieniają wartość health_restore_speed w pliku artefacts.ltx na 0.0050 nie dostaję 50 punktów regeneracji zdrowia tylko wartość o wiele mniejszą (dokładnie 33 punkty). Co ciekawe np. promieniowanie można zmienić bez stosowania jakiegoś mnożnika. Wie ktoś od czego jest to zależne?

Link to comment
Share on other sites

@konkun11 Proszę wzoruj się na tym  ja znowu nie mogę znaleźć sposobu na kuloodporność. Nie wolno publikować na innych forach. W modzie SMG 2.2 niektóre współczynniki mają znacznie obniżoną wartość.

O to artefakt wzoruj się na tym.

 

[af_oasis_cheat]:af_base
$spawn                 = "artefacts\af_oasis_cheat"
class               = SCRPTART

visual                = dynamics\artefacts\af_cristall_plant.ogf
description            = st_oasis_heart_cheat_descr
inv_name            = st_oasis_heart_cheat
inv_name_short        = st_oasis_heart_cheat
inv_weight            = 0.1

inv_grid_x            = 6
inv_grid_y            = 4
jump_height            = 1.0 ;.2

cost                = 1000000    ;200

;particles            = artefact\af_acidic_idle
det_show_particles        = artefact\af_acidic_show
det_hide_particles        = artefact\af_acidic_hide
particles_bone            = cristall

af_rank                = 3

lights_enabled = true

trail_light_color         = 1.0,1.0,0.75 ;1.0,0.9,0.5
trail_light_range         = 2.0

can_trade            = true

quest_item             = false

health_restore_speed        = 1.0 ;0.0003
radiation_restore_speed     = -1.0 ;0.004
satiety_restore_speed         = 1.0 ;0.1
power_restore_speed            = 1.0 ;0.001
bleeding_restore_speed        = 1.0 ;0.002
hit_protection                  = 100.0 ;0.010
hit_absorbation_sect = af_oasis_cheat_absorbation

[af_oasis_cheat_absorbation]
burn_immunity     = 1.0                ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
strike_immunity = 1.0
shock_immunity     = 1.0
wound_immunity     = 1.0
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity  = 1.0
hit_immunity       = 100.0 ;0.010

additional_inventory_weight  = 1500
additional_inventory_weight2 = 1500

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity