Skocz do zawartości

SGM 2.2 + broń z STCoP WP 3.3


Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: SGM 2.2 + broń z STCoP WP 3.3
Twórca: simple
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 17.07.2020r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Zmiany w modzie/balansie:

Spoiler

- ekonomicznie utrudniona rozgrywka

- ucięcie łupu

- zmniejszenie załadowanej broni, wypadającej z NPC - częściej będzie rozładowana: zrobiono to, aby dotrzeć do Zatonu bez utraty zainteresowania grą...

- anulowanie spawnu w skrytkach osobistych po otrzymaniu osiągnięć w grze

- zmniejszone paczki z nabojami dla prawie wszystkich ich typów

- zmniejszone szanse spawnu w zniszczalnych pudełkach

- usunięto prawie wszystkie bronie zostały usunięte ze standardowych "zielonych" schowków + część łupów z tych schowków została wycięta

- wzmocnione zombie - są teraz trudniejsze do zabicia

- zmieniono ikonki apteczek, osobistego PDA Diegtiarowa i paczki dla Makowieckiego

- amunicja 9mm Dum-Dum jest wykorzystywana, jak kaliber .357 dla Desert Eagle i nie ma tak zawyżonych charakterystyk jak poprzednio

- zmieniono charakterystyki apteczek, bandaży - teraz trzeba ich więcej do leczenia

- zmieniony głód i sen GG - teraz będzie żarłoczny i będzie chciał spać co 12 godzin

- usunięto zjadanie części potworów

- zredagowano niektóre błędy w tekstach

- narzędzia z ZP można wyrzucić

- zmieniony handel w kierunku utrudnienia; jednak w modzie jest wiele luk

- wzięto pod uwagę unikalne ulepszenia Nowikowa, Azota i Kardana, aby nie mogli ich zrobić inni technicy

- do Tunelu Prypeć-1 za pierwszym razem - tylko w kombinezonie z zamkniętym układem oddechowym

- zmieniono schowki postaci (na różne sposoby - gdzieś włożono więcej, gdzieś mniej)

- zmniejszono prawdopodobieństwo spawnu egzoszkieletów w schowkach SGM

- samych schowków SGM teraz trzeba 52 zamiast 60 dla osiągnięcia "Zręczny poszukiwacz"

- przy silnym głodzie zdrowie nieznacznie spada

- zwiększono promieniowanie, efekty chemiczne i termiczne

- znacznie zmniejszony spawn granatów w łupach

- zmieniono jedną z replik Kowalskiego (mówią, że Kasiłow to łajdak i trzeba go wyeliminować)

- pociski bardziej zużywają zbroje

- zmniejszenie typów amunicji (pozostawienie najlepszych) kontenerów z amunicją

- dodano taktykę walki za czyszczenie Księgarni z Monolitu

- naprawiono ogg-comment dźwięków

- napisano repliki dla Żwawego po otrzymaniu zamówień

- ikonki apteczek, naboi (głównie) z NLC 6 Начало, jedzenia - z Geonezis Addon dla SGM

- zmieniono ulepszenia ulepszonego (Mx) broni: na przykład, ucięcie celności

- moc granatów z SGM

- część mutantów teraz można zabić z PM'a jednym strzałem

- dodano jedzenie handlarzowi w DM

- podcięto karabin Gaussa i naboje do niego u zwykłych handlarzy - to są unikalne przedmioty

- obniżono ilość wydawanego śrutu przez Kiryłowa w Prypeci

- przycięty kombinezon SEVA na Pogłębiarce

- część NPC stała się trudniejsza do zabicia

 

Zmiany w broni:

Spoiler

- jest użyty silnik Forward Frontier x64 v1.05 + debug od mortan (Krt0ki)

- jest użyta broń z STCoP WP v3.3.0.6 (paczka Ga2z & mortan)

- zmienione praktycznie wszystkie dźwięki wystrzału: lwią część z nich wzięto z paczek Juareza, starych wersji STCoP WP, a także z modów SGM CoP starych wersji; także dźwięki zostały wzięte z oryginalnych części ZP i CCz ze wzmocnieniem głośności przez ogg-comment, jeden dźwięk został wzięty z NLC;
nacisk położono na to, aby dźwięki "działały"

- poprawiono ulepszenia: teraz nie ma takiej "piekielnej" szybkostrzelności, na przykład AK-74, którego nie chcesz używać; zmienione buffy celności - teraz nie będzie takich "snajperskich" kałaszy, na przykład

- poprawiono celność broni: twórca robił sam - czyste IMHO

- usunięto zmianę fire_dispersion_condition_factor (dokładność trafienia w cel w zależności od zużycia) w ulepszeniach - nie ma nic dla nowej broni

- samo zużycie zostało zmienione: niektóre lufy zaczną się teraz zacinać szybciej - czyste IMHO

- adaptowano SW-98 z STCoP WP v3.2 na animacjach L96A1, a także pistolet CZ-75 na animacjach z tej samej paczki

- nowy dźwięk dla Abakana - po prostu nie dało się już używać starego

- zmieniono głośność dźwięków strzałów - możliwa poprawa

- zmieniono Mosinkę - można zamontować celownik, i będzie bliżej GG niż wcześniej; nieco inne animacje

- zmieniono kształty światowych modeli granatów F1 i RGD-5, aby uniknąć możliwych awarii, gdy wypadną od NPC na ziemię

- przeniesiono podwójne granaty F1, RGD-5, GD-5, a także zwykłe świetliste granaty z adaptacji STCoP WP v2.9 na SGM 2.2 z Ga2z

- część broni przeniesiono na ulepszenia innego typu (z innego rodzaju broni)

- wprowadzono tekstury lornetki z różnych wersji STCoP, a także z samego SGM 2.2

- wprowadzono część ulepszeń dla niektórych broni, inne - odwrotnie, usunięto/zamieniono

- dla snajperek i niektórych karabinów szturmowych dostępne jest ulepszenie "System automatycznego namierzania celów", z której można skorzystać, wyłączając celowniki 3D w konsoli za pomocą polecenia g_3d_scopes off

- dla wszystkich broni ze stałymi celownikami (snajperek, karabinów szturmowych) dostępne jest ulepszenie "Regulowany celownik" - z celownikami 3D działa

- obcięto zabijalność k_hit śrutu o prawie 2 razy

- zmieniono obrażenia zadawane w NPC - teraz dla większości typów NPC nabój 9x18 jest skuteczny przy strzałach w głowę

- naboje z SWD pasują do PKM

- przywrócono i zaktualizowano animacje dla Remington 870 ze starej wersji STCoP - teraz jest "szybka" i prawie nie zepsuta przez konwerter

- przyspieszona animacja wystrzału PB + jest wyposażony w nieusuwalny tłumik

+ przyspieszona animacja niewypałów dla AKS-74 i AK-101: animacja broni rozegrywała się później niż ręce

+ fix dźwięku deagle_draw - wcześniej został odgrywany w "uszach" GG, kiedy NPC wyciągał Desert Eagle z kabury

+ zmieniono współrzędne hands_position MP-153 w drzewie dla egzy - teraz broń jest bliżej GG, aby przy sprincie GG nie było widocznej prawej ręki

+ ponowna konfiguracja WSK-94: zrobiono to tak, że nie było szczególnie widoczne, że animacja nie jest szczególnie odpowiednia dla tej broni

+ fix możliwego wylotu z powodu niewypałów TOZ'ów (przepisano anm_reload = animacja przeładowania dla dwóch broni)

+ naprawiono nieprzyspieszoną animację niewypałów dla WSS, WSK-94

+ zmniejszono głośność strzału L85, inaczej już biło w uszach

+ zmieniono item_position dla wpn_val i wpn_vihr - teraz broń leży bliżej kciuka lewej ręki, aby (prawie) nie widzieć przerwy między tym palcem a łożem podczas chodzenia; zrobiono dla egzoszkieletów

+ zmieniono celowanie z WSK-94 z PSO-1 (bliżej GG)

+ zmieniono punkt ognia dla APS - nieco dalej od GG

+ przepisano animacje wystrzału (shoot) dla broni, gdzie ich nie brakowało (zamek głupio nie poruszał się podczas strzelania)

+ zmieniono przybliżenie G36 do GG (trzecia współrzędna aim_hud_offset_pos)

+ dostosowano celowanie 16x10 dla wszystkich broni

 

Spis broni:

Spoiler

Główna broń (oprócz FN2000)

+      

Pistolety:

  • CZ-75
  • HK USP Match
  • APS
  • FN FNX-45
  • Unikalne wersje pistoletów

Pistolety maszynowe:

  • PP-19 "Bizon"
  • HK UMP-45
  • IMI Uzi

Strzelby:

  • TOZ-66
  • Wieprz-12 Młot
  • Remington 870 Tactical
  • MP-153

Karabiny szturmowe:

  • АЕК-971
  • АК-101
  • SR-3М "Wichr"
  • Steyr AUG A1
  • HK G36
  • HK G36C
  • HK 416
  • Enfield L85A2
  • Colt M16
  • SIG SG 552 Commando

Karabiny snajperskie:

  • WSK-94
  • SWT-40
  • SW-98
  • Karabin Mosina
  • Unikalne wersje karabinów

Karabiny maszynowe i granatniki:

  • PKP "Pieczenieg"
  • M79

 

Spis dodatków (do broni):

Spoiler

Tłumiki:

  • Tłumik dla pistoletów 9 mm
  • Tłumik dla pistoletów .45 ACP
  • Tłumik dla APS
  • Tłumik dla SR-3M "Wichr"
  • TGP-A
  • ATG
  • PBS-1
  • PBS-4
  • KZRZP

Celowniki:

  • PSO-1
  • PSO-1М2
  • PSO-1М2-01
  • 1P78 "Kasztan"
  • 1PN93-4
  • EKP-1C-03 "Kobra"
  • EKP-8-02 "Kobra"
  • OKP-7
  • PO 4x34
  • PU
  • EOTech
  • C-more Railway Tactical
  • Trijicon ACOG
  • ELCAN SpecterDR
  • Barska ELECTRO SIGHT AC10632

Podlufowe granatniki:

  • GP-25 "Koster"
  • M203
  • AG36

 

Inne paczki twórcy:

Spoiler

SGM 2.0, STCoP WP 3.2.0.3, AF3, AS: [YANDEX]

      + 2D-pack: zostaje dodane ulepszenie "Automatyczne namierzanie celu" dla broni z niezdejmowanymi celownikami (dla użycia trzeba wyłączyć celowniki 3D)

SGM 2.0, STCoP WP 2.8.0.7, AF3, AS: [YANDEX]

 

 

 

SCREENY:

Spoiler

ss-simple-07-19-20-18-43-59-pripyatss-simple-07-19-20-18-44-59-escapess-simple-07-19-20-18-46-44-jupiterss-simple-07-19-20-18-48-02-jupiterss-simple-07-19-20-18-49-48-jupiterss-simple-07-19-20-18-51-28-jupiterss-simple-07-19-20-19-02-16-militaryss-simple-07-19-20-19-11-25-zatonss-simple-07-19-20-19-20-32-marshss-simple-07-19-20-19-23-30-marshss-simple-07-19-20-19-32-14-jupiterss-simple-07-19-20-19-34-46-pripyat

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

Paczka v1.2: [GOOGLE DRIVE]

Fix v1.2.03: [GOOGLE DRIVE]

 

Poprzednie wersje:

Spoiler

Paczka (v1.0): [GOOGLE DRIVE]

Paczka (v1.0db) (Zasoby zapakowane dla zwiększenia wydajności): [GOOGLE DRIVE]

Fix (v1.1): [GOOGLE DRIVE]

 

Paczka (v1.1 test): [GOOGLE DRIVE]

Fix z 26.10: [GOOGLE DRIVE]

Zmiany (Dodatki dla testowej wersji nie były testowane, do instalacji nie są zalecane): [AP-PRO]

 

 

DODATKI:

Spoiler

Porządek instalacji AtmosFear 3 i dodatków, przeplatanych z tym modem:

  1. Paczka + fix
  2. Dinamic News v1.02 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE]
  3. AI additions (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE]
  4. AtmosFear 3 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE]
  5. Adaptacja AF3 (fix rozciągniętej mapy w PDA jest zawarty): [GOOGLE DRIVE]
  6. AtmosFear NanoHUD (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE]
  7. Nowa gra

Autor oryg. adaptacji dla listy wyżej - av661194.

Fix rozciągniętej mapy w PDA dla grających z AtmosFear 3: [GOOGLE DRIVE]

Inne dodatki graficzne:

  • Stalker Two-K textures pack (Zaleca się instalować po AF3): [AP-PRO]
  • Absolute Structures Texture Pack v1.0 (Bardziej "lekka" alternatywa 2K-tekstur): [GOOGLE DRIVE]
  • Absolute Nature 3 Lite SGM 2.2 Addon: [GOOGLE DRIVE]

Dodatki:

Dodatki nie były testowane.

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

sigerous.ru

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • Agrael odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.