Guest Diegtiariow Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Nazwa: SGM 2.2 + broń z STCoP WP 3.3 Twórca: simple Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 17.07.2020r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Zmiany w modzie/balansie: Spoiler - ekonomicznie utrudniona rozgrywka - ucięcie łupu - zmniejszenie załadowanej broni, wypadającej z NPC - częściej będzie rozładowana: zrobiono to, aby dotrzeć do Zatonu bez utraty zainteresowania grą... - anulowanie spawnu w skrytkach osobistych po otrzymaniu osiągnięć w grze - zmniejszone paczki z nabojami dla prawie wszystkich ich typów - zmniejszone szanse spawnu w zniszczalnych pudełkach - usunięto prawie wszystkie bronie zostały usunięte ze standardowych "zielonych" schowków + część łupów z tych schowków została wycięta - wzmocnione zombie - są teraz trudniejsze do zabicia - zmieniono ikonki apteczek, osobistego PDA Diegtiarowa i paczki dla Makowieckiego - amunicja 9mm Dum-Dum jest wykorzystywana, jak kaliber .357 dla Desert Eagle i nie ma tak zawyżonych charakterystyk jak poprzednio - zmieniono charakterystyki apteczek, bandaży - teraz trzeba ich więcej do leczenia - zmieniony głód i sen GG - teraz będzie żarłoczny i będzie chciał spać co 12 godzin - usunięto zjadanie części potworów - zredagowano niektóre błędy w tekstach - narzędzia z ZP można wyrzucić - zmieniony handel w kierunku utrudnienia; jednak w modzie jest wiele luk - wzięto pod uwagę unikalne ulepszenia Nowikowa, Azota i Kardana, aby nie mogli ich zrobić inni technicy - do Tunelu Prypeć-1 za pierwszym razem - tylko w kombinezonie z zamkniętym układem oddechowym - zmieniono schowki postaci (na różne sposoby - gdzieś włożono więcej, gdzieś mniej) - zmniejszono prawdopodobieństwo spawnu egzoszkieletów w schowkach SGM - samych schowków SGM teraz trzeba 52 zamiast 60 dla osiągnięcia "Zręczny poszukiwacz" - przy silnym głodzie zdrowie nieznacznie spada - zwiększono promieniowanie, efekty chemiczne i termiczne - znacznie zmniejszony spawn granatów w łupach - zmieniono jedną z replik Kowalskiego (mówią, że Kasiłow to łajdak i trzeba go wyeliminować) - pociski bardziej zużywają zbroje - zmniejszenie typów amunicji (pozostawienie najlepszych) kontenerów z amunicją - dodano taktykę walki za czyszczenie Księgarni z Monolitu - naprawiono ogg-comment dźwięków - napisano repliki dla Żwawego po otrzymaniu zamówień - ikonki apteczek, naboi (głównie) z NLC 6 Начало, jedzenia - z Geonezis Addon dla SGM - zmieniono ulepszenia ulepszonego (Mx) broni: na przykład, ucięcie celności - moc granatów z SGM - część mutantów teraz można zabić z PM'a jednym strzałem - dodano jedzenie handlarzowi w DM - podcięto karabin Gaussa i naboje do niego u zwykłych handlarzy - to są unikalne przedmioty - obniżono ilość wydawanego śrutu przez Kiryłowa w Prypeci - przycięty kombinezon SEVA na Pogłębiarce - część NPC stała się trudniejsza do zabicia Zmiany w broni: Spoiler - jest użyty silnik Forward Frontier x64 v1.05 + debug od mortan (Krt0ki) - jest użyta broń z STCoP WP v3.3.0.6 (paczka Ga2z & mortan) - zmienione praktycznie wszystkie dźwięki wystrzału: lwią część z nich wzięto z paczek Juareza, starych wersji STCoP WP, a także z modów SGM CoP starych wersji; także dźwięki zostały wzięte z oryginalnych części ZP i CCz ze wzmocnieniem głośności przez ogg-comment, jeden dźwięk został wzięty z NLC; nacisk położono na to, aby dźwięki "działały" - poprawiono ulepszenia: teraz nie ma takiej "piekielnej" szybkostrzelności, na przykład AK-74, którego nie chcesz używać; zmienione buffy celności - teraz nie będzie takich "snajperskich" kałaszy, na przykład - poprawiono celność broni: twórca robił sam - czyste IMHO - usunięto zmianę fire_dispersion_condition_factor (dokładność trafienia w cel w zależności od zużycia) w ulepszeniach - nie ma nic dla nowej broni - samo zużycie zostało zmienione: niektóre lufy zaczną się teraz zacinać szybciej - czyste IMHO - adaptowano SW-98 z STCoP WP v3.2 na animacjach L96A1, a także pistolet CZ-75 na animacjach z tej samej paczki - nowy dźwięk dla Abakana - po prostu nie dało się już używać starego - zmieniono głośność dźwięków strzałów - możliwa poprawa - zmieniono Mosinkę - można zamontować celownik, i będzie bliżej GG niż wcześniej; nieco inne animacje - zmieniono kształty światowych modeli granatów F1 i RGD-5, aby uniknąć możliwych awarii, gdy wypadną od NPC na ziemię - przeniesiono podwójne granaty F1, RGD-5, GD-5, a także zwykłe świetliste granaty z adaptacji STCoP WP v2.9 na SGM 2.2 z Ga2z - część broni przeniesiono na ulepszenia innego typu (z innego rodzaju broni) - wprowadzono tekstury lornetki z różnych wersji STCoP, a także z samego SGM 2.2 - wprowadzono część ulepszeń dla niektórych broni, inne - odwrotnie, usunięto/zamieniono - dla snajperek i niektórych karabinów szturmowych dostępne jest ulepszenie "System automatycznego namierzania celów", z której można skorzystać, wyłączając celowniki 3D w konsoli za pomocą polecenia g_3d_scopes off - dla wszystkich broni ze stałymi celownikami (snajperek, karabinów szturmowych) dostępne jest ulepszenie "Regulowany celownik" - z celownikami 3D działa - obcięto zabijalność k_hit śrutu o prawie 2 razy - zmieniono obrażenia zadawane w NPC - teraz dla większości typów NPC nabój 9x18 jest skuteczny przy strzałach w głowę - naboje z SWD pasują do PKM - przywrócono i zaktualizowano animacje dla Remington 870 ze starej wersji STCoP - teraz jest "szybka" i prawie nie zepsuta przez konwerter - przyspieszona animacja wystrzału PB + jest wyposażony w nieusuwalny tłumik + przyspieszona animacja niewypałów dla AKS-74 i AK-101: animacja broni rozegrywała się później niż ręce + fix dźwięku deagle_draw - wcześniej został odgrywany w "uszach" GG, kiedy NPC wyciągał Desert Eagle z kabury + zmieniono współrzędne hands_position MP-153 w drzewie dla egzy - teraz broń jest bliżej GG, aby przy sprincie GG nie było widocznej prawej ręki + ponowna konfiguracja WSK-94: zrobiono to tak, że nie było szczególnie widoczne, że animacja nie jest szczególnie odpowiednia dla tej broni + fix możliwego wylotu z powodu niewypałów TOZ'ów (przepisano anm_reload = animacja przeładowania dla dwóch broni) + naprawiono nieprzyspieszoną animację niewypałów dla WSS, WSK-94 + zmniejszono głośność strzału L85, inaczej już biło w uszach + zmieniono item_position dla wpn_val i wpn_vihr - teraz broń leży bliżej kciuka lewej ręki, aby (prawie) nie widzieć przerwy między tym palcem a łożem podczas chodzenia; zrobiono dla egzoszkieletów + zmieniono celowanie z WSK-94 z PSO-1 (bliżej GG) + zmieniono punkt ognia dla APS - nieco dalej od GG + przepisano animacje wystrzału (shoot) dla broni, gdzie ich nie brakowało (zamek głupio nie poruszał się podczas strzelania) + zmieniono przybliżenie G36 do GG (trzecia współrzędna aim_hud_offset_pos) + dostosowano celowanie 16x10 dla wszystkich broni Spis broni: Spoiler Główna broń (oprócz FN2000) + Pistolety: CZ-75 HK USP Match APS FN FNX-45 Unikalne wersje pistoletów Pistolety maszynowe: PP-19 "Bizon" HK UMP-45 IMI Uzi Strzelby: TOZ-66 Wieprz-12 Młot Remington 870 Tactical MP-153 Karabiny szturmowe: АЕК-971 АК-101 SR-3М "Wichr" Steyr AUG A1 HK G36 HK G36C HK 416 Enfield L85A2 Colt M16 SIG SG 552 Commando Karabiny snajperskie: WSK-94 SWT-40 SW-98 Karabin Mosina Unikalne wersje karabinów Karabiny maszynowe i granatniki: PKP "Pieczenieg" M79 Spis dodatków (do broni): Spoiler Tłumiki: Tłumik dla pistoletów 9 mm Tłumik dla pistoletów .45 ACP Tłumik dla APS Tłumik dla SR-3M "Wichr" TGP-A ATG PBS-1 PBS-4 KZRZP Celowniki: PSO-1 PSO-1М2 PSO-1М2-01 1P78 "Kasztan" 1PN93-4 EKP-1C-03 "Kobra" EKP-8-02 "Kobra" OKP-7 PO 4x34 PU EOTech C-more Railway Tactical Trijicon ACOG ELCAN SpecterDR Barska ELECTRO SIGHT AC10632 Podlufowe granatniki: GP-25 "Koster" M203 AG36 Inne paczki twórcy: Spoiler SGM 2.0, STCoP WP 3.2.0.3, AF3, AS: [YANDEX] + 2D-pack: zostaje dodane ulepszenie "Automatyczne namierzanie celu" dla broni z niezdejmowanymi celownikami (dla użycia trzeba wyłączyć celowniki 3D) SGM 2.0, STCoP WP 2.8.0.7, AF3, AS: [YANDEX] SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler Paczka v1.2: [GOOGLE DRIVE] Fix v1.2.03: [GOOGLE DRIVE] Poprzednie wersje: Spoiler Paczka (v1.0): [GOOGLE DRIVE] Paczka (v1.0db) (Zasoby zapakowane dla zwiększenia wydajności): [GOOGLE DRIVE] Fix (v1.1): [GOOGLE DRIVE] Paczka (v1.1 test): [GOOGLE DRIVE] Fix z 26.10: [GOOGLE DRIVE] Zmiany (Dodatki dla testowej wersji nie były testowane, do instalacji nie są zalecane): [AP-PRO] DODATKI: Spoiler Porządek instalacji AtmosFear 3 i dodatków, przeplatanych z tym modem: Paczka + fix Dinamic News v1.02 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] AI additions (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] AtmosFear 3 (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] Adaptacja AF3 (fix rozciągniętej mapy w PDA jest zawarty): [GOOGLE DRIVE] AtmosFear NanoHUD (opcjonalnie): [GOOGLE DRIVE] Nowa gra Autor oryg. adaptacji dla listy wyżej - av661194. Fix rozciągniętej mapy w PDA dla grających z AtmosFear 3: [GOOGLE DRIVE] Inne dodatki graficzne: Stalker Two-K textures pack (Zaleca się instalować po AF3): [AP-PRO] Absolute Structures Texture Pack v1.0 (Bardziej "lekka" alternatywa 2K-tekstur): [GOOGLE DRIVE] Absolute Nature 3 Lite SGM 2.2 Addon: [GOOGLE DRIVE] Dodatki: Likwidator broni i części mutantów (Autor adaptacji: evgeniawatoxina): [GOOGLE DRIVE] Wzmocniona Alfa: [GOOGLE DRIVE] Przywrócenie szybkich slotów na ekran: [GOOGLE DRIVE] Wyłączenie akumulatorów dla detektorów: [GOOGLE DRIVE] Zmniejszony głód GG: [GOOGLE DRIVE] Zwykły głód GG: [GOOGLE DRIVE] Dodatki nie były testowane. ŹRÓDŁO: ap-pro.ru sigerous.ru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.