Lycoris Radiata Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Jak w temacie mam wylot podczas walki z najemnikami, pojawiają się oni podczas podnoszenia eksperymentalnego pancerza wojskowych [12.12.20 19:41:18.925] FATAL ERROR [12.12.20 19:41:18.925] [12.12.20 19:41:18.925] [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [12.12.20 19:41:18.925] [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [12.12.20 19:41:18.925] [error]File : patrol_path_manager.cpp [12.12.20 19:41:18.925] [error]Line : 155 [12.12.20 19:41:18.925] [error]Description : any vertex in patrol path [naim_skat4_walk] in inaccessible for object [naim_skat49779] [12.12.20 19:41:18.925] [12.12.20 19:41:18.925] [12.12.20 19:41:18.925] stack trace: [12.12.20 19:41:18.926] [12.12.20 19:41:32.793] *** break by StackWalk *** [12.12.20 19:41:32.793] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 12 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Wczytaj poprzedni zapis i nie zapisuj gry w pobliżu miejsc, w których dochodzi do takiego wylotu. Można to naprawić przesuwając ścieżki lub punkty poza siatkę AI (ale to już jest wyższa szkoły jazdy, również dla mnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lycoris Radiata Opublikowano 12 Grudnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Dobra to postaram się od innej strony ich zajść. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.