Jump to content

Ogromne archiwum rzadkich materiałów dot. S.T.A.L.K.E.R.


Guest Diegtiariow

Recommended Posts

Guest Diegtiariow

scale_2400

Tym razem kolejnym materiałem, który wyciekł będzie archiwum im. Aleksieja Sytianowa, zawierające maksymalny możliwy zbiór różnorodnych materiałów bezpośrednio związanych z rozwojem «S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla» w okresie od połowy 2002 do 2006 roku włącznie, których autorami większości są: Aleksiej Sytianow, Anton Bolszakow, Andriej Prochorow, Maksym Szelechow, Walentin Jełtyszew i Rusłan Didenko.

 

Archiwum (6 GB) zostało podzielone na trzy części: [Google Drive]

Hasło do archiwum: cancelled-2012

 

Znajdują się tu głównie:

Spoiler

* dokumenty projektowe gry z lat 2002-2005, z których część wyciekła bardzo dawno temu i jest bardzo dobrze wszystkim znana;
* wczesne wersje dokumentów i ich kopie zapasowe;
* dokumentacja techniczna dotycząca zachowania AI, opis strategii FSM, schematy blokowe i inne;
* podstawowe plany pracy nad projektem, plany tygodniowe. Istnieją plany pracy dla oddzielnych części: animacji, interfejsu, aktorstwa głosowego, pracy z lokacjami itp.;
* dokumenty opisujące wersję gry na XBox, w której gracz jest członkiem grupy «Monolit»;
* koncepcje wizualne interfejsu gry, ekwipunku, PDA;
* rendery postaci z gry, mutantów. Koncept-arty, zdjęcia z wycieczki do Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia, zrzuty ekranu z gry, logo gry i firmy, w tym obecność źródła PSD logo S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost;
* oficjalne filmy z gier, które zostały opublikowane podczas tworzenia gry;
* pliki źródłowe starego głosu stalkerów w .wav, dźwięki zachowania niektórych mutantów;
* dwie wersje programu Evaluation function constructor, które zostały zaprojektowane do generowania wzorców zachowań AI w trybie offline oraz same zestawy szablonów konfiguracyjnych;
* plany-obrazy lokacji, schematy rozgrywki i stref skryptowych;
* Dialog Editor i dialogi napisane przez Rusłana Didenko, marzec 2005;
* klasyka gatunku i «wiele więcej».

 

Screeny:

Spoiler

7MXG4iWUz2Y.jpg?size=1176x1066&quality=9HH1aKL8ay78.jpg?size=1280x633&quality=96yjoVDyroPxo.jpg?size=1280x720&quality=96akUraQndn6c.jpg?size=1024x768&quality=96pqIOariT4iE.jpg?size=1280x960&quality=96mW63rYW39kY.jpg?size=800x600&quality=96&xHJ4NwAICq8.jpg?size=1024x768&quality=96mkkft7x-OBA.jpg?size=1024x768&quality=96gHAMbP4vgE4.jpg?size=1017x1080&quality=9KMLVuLw8NtY.jpg?size=1176x1005&quality=9

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Diegtiariow

Zarysy interfejsu [Album]: [KLIK]

 

2 nieopublikowane ścieżki dźwiękowe:

Spoiler

 

 

 

Oryginalna ścieżka dźwiękowa z Intro + Alternatywne utwory (Niewydane OST):

 

Rzadkie głosy w grze w 2003 roku:

 

Link to comment
Share on other sites

  • Meta pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.