Jump to content

Old Episodes: Epilogue


Recommended Posts

old-episodes-epilogue-300.jpg

Nazwa: Old Episodes. Epilogue
Twórca: Мишаня_Лютый
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 27.11.2016r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Kontynuacja smutnej historii Michaiła po wydarzeniach z III części. Kule nie mogły go powstrzymać, a zemsta nie trwała długo.

 

Zmiany:

Spoiler
  • Nowa fabuła
  • Zmieniony świat gry: chociaż lokacje wszystkie zostały z oryginału, to spawn zmieniono. Starych postaci prawie nie zobaczysz, z drugiej strony, postacie z 3 części i nowe twarze was zadziwią, a może i rozweselą.
  • Kompleksowe dopracowanie gry: dokładniej - zoptymalizowano grafikę, fix błędów oryginalnej gry, całkowicie odnowiony arsenał (są i nowe bronie, ale jest ich nie wiele), nowe ikonki wyposażenia\NPC, specjalne skryptowe możliwości.
  • Anomalie wielkości lokacji: zrozumiała sprawa, w rzeczywistości tak jest. Chociaż czas wydarzeń gry - jesień, śnieg i wszystkie jego uroki, które zobaczycie.
  • NPC: jak zwykle wszystkie modele wizualne nowe, "mózgi" podrobione bardzo mało, bez fanaberii i żeby nie było wylotów. Są w grze towarzysze.
  • Mutanty: do nowych z klasycznego Cień Czarnobyla+OGSM dodano kilka nowych. Można je spotkać tylko w zadaniach, zwykle wywołują horror, a także smutne wspomnienia o tym, że gdzieś to już było...
  • Muzyka, soundtrack: oprócz zamiany ambientów na nowe, bardziej klimatyczne, zostały wprowadzone tzw. "specjalne" dźwięki. Grając w odpowiednim momencie, pomagają wniknąć klimatowi tej lub innej sytuacji.
  • Trochę więcej o grafice: w modzie nie ma tekstur HD\4K, jak i również shaderów, od których Strefa świeci się jak lampka. NIE ZOSTAŁY dodane parallax'y, inwersyjna próbnie-wyśrodkowana teselacja interpolowanych tekstur drogą przetwarzania tego wszystkiego za pomocą waszego mocnego graficznego procesora. Tu potrzebna jest stabilność.
    • Obraz jest zdecydowanie lepszy niż oryginał, jednakże nie jest super doskonały.
  • Dialogi: w modzie występuje NIENORMATYWNY wykład, dlatego że nie jesteśmy już dziećmi i dobrze wiemy, że bez rosyjskich wulgaryzmów dialogi zwykle nie przechodzą. Mądrym uczniom, ceniącym sobie poprawne słownictwo\Kobietom w ciąży i karmiącym mlekiem\Po prostu tym, komu NIE PODOBA SIĘ takie podejście\ - twórca poleca pobrać mini-dodatek "Мне не нужен мат". Pozostałym - cieszcie się, jeśli możecie)
    • UWAGA: nienormatywne słownictwo NIJAK nie ukazuje tego, że w modyfikacji zobaczycie śmieciowe dialogi, wulgaryzmy, brednie szalonego człowieka. Postacie przeklinają tylko dla wyrażenia swoich emocji, a NIE DLATEGO, że twórca pisał dialogi będąc pijanym. Wszystko w umiarze, nie trzeba się niepokoić.
  • I wiele więcej.

 

Uwaga:

Spoiler

Błędy w modzie są, ale głównie tak małe, że ich twórca nie zauważył. Mod jest do przejścia na 100% bez korków. Jeśli zobaczyliście rozbieżność ikonki NPC i modelu wizualnego - nie bombardujcie, proszę)
Twórca obiecał premierę przed Nowym Rokiem - zrobił.

  • Trochę tekstu - NIE WSZYSTKIE zadania będą w PDA (cześć NLC i 3 epizod), tak więc dialogi czytamy UWAŻNIE. Nie będziecie czytać ich - moda nie przejdziecie...
  • Z folderu z modem, folder bin skopiować CAŁY! Silnik zmodyfikowano pod mod. Swój własny zmieńcie np. na bin_orig. Potem przywrócicie w razie czego.

Możliwe wyloty i błędy.

  • Anomalie pojawiają się losowo, mogą teoretycznie zagrodzić punkt NPC. Po prostu uruchomcie ponownie grę, one usuną się (tak, wiem, że jest algorytm ich blokowania. Ja jego przepisałem, ale wnieść koordynatów nie zdążyłem)
  • Czasami NPC będą mówić, że zabierają coś wam, ale nie będą tego robić. Podarunek dla was...
  • Przy wczytaniu\odejściu z Agropromu (możliwe, że gdzieś jeszcze) wylot - silnik jest przyczyną. Poprawić NIE mógł twórca, niestety.
  • Czasami przy śmierci NPC - zapisy psują się: podziękowania dla krzywego X-Ray. Loot'u w 2016 NIE MOŻEMY poprawić...
  • Łukasz może ZNIKNĄĆ (nadal nie wiadomo dlaczego) - jego dialogi są u Kutwy, i jego Ochrony.
  • UWAŻNIE CZYTAMY DIALOGI, INACZEJ WIELE NIE ZROZUMIECIE I UTKNIECIE. A KOŃCÓWKA JEST EPOKOWA, W PRYPECI JEST 1(!) cut-scena, która nie jest wcale cut-sceną, ale jest całkiem piękna.
  • Możliwe, że przedmioty nie będą miały opisów (trujący gruczoł pająka) - poprawicie, jeśli będzie oko kaleczyć.
  • Gracz jest bardzo chory, i palce u niego są pomarszczone.
  • Jak potem znaleźć swój PDA - wszystko proste, bądźcie milsi dla bohaterów, potem będzie liczone to więcej niż raz...

Możliwe, że o jakichś błędach zapomniano\nie zauważono, ale nie jest to pewne. Twórca zmęczył się. Nie czekajcie na patche.

 

Bonus:

Spoiler

12 najważniejszych faktów, których prawie nigdy nie zgadniesz!

  1. Wszystkie imiona postaci - to odniesienia. Brutus (Брут) - starożytna grecka mitologia, Brodacz (Борода) - dziadek alkoholik, Maksimow Saszka (Максимов Сашка) - sąsiad twórcy, Karina i Masza (Карина i Маша) - sami pomyślcie. W plikach Gry jest jeszcze Roman Giennadyjewicz (Роман Геннадиевич) - wyjątkowa osoba, ale ręce nie sięgały.
  2. Modder obiecał skrzynki z losową zawartością - oni są na Dziczy i w Dolinie Mroku.
  3. W modzie jest generowanie anomalii w przypadkowych miejscach, a algorytm zakazujący ich pojawienie się w potrzebnych ważnych miejscach zmodyfikowano, ale nie jest w pełni aktywny. Strefa może po prostu nie dać wam przejść gry - jeśli zechce to zablokuje kwestowemu NPC punkt...
  4. W modyfikacji jest niewykorzystany radioaktywny deszcz, ochroniarze, normalne ikonki dla NPC, Roman Gennadyjewicz (Роман Геннадиевич), normalny spawn losowych skrzynek.
  5. To, że niedźwiedzie uciekają, a Łukasz znika - cud, jednakże nie znaleziono przyczyny tego.
  6. Na bazie Wolnosci jest człowiek, z dialogiem wojskowych na CEA. Jak on dostał się wolnościowcowi (dialog) - tajemnica za 7-ma anomaliami.
  7. Dźwięki w Prypeci - to dźwięki: SOS w alfabecie Morse'a, Dźwięki kosmosu, odrzutowca, dziadka Zapadło.
  8. W grze jest niewykorzystany easter egg - hołd zespołom АМК i SRP.
  9. W grze jest bardzo duża notatka twórcy, ale wy jej nie znaleźliście.
  10. Kto przejdzie mod i udowodni to twórcy moda, dostanie od niego 200 RUB!
  11. Czasami Brodacz pojawia się w niewłaściwym miejscu i blokuje wejście do Baru - błąd silnika, ponieważ jego współrzędne są poprawne i pojawiają się u wszystkich przeważnie na miejscu.
  12. Pod koniec gry NPC zebrali się w Barze, aby wyruszyć na Radar - ale chwała GSC: NPC nie mogli dojść do Baru i utknęli w martwym punkcie. Podziękowania dla Grigorowicza.

 

 

SCREENY:

Spoiler

42af8a64a3bcab11755e6580984d947f.jpga947665df473bfb243a03881fccf3953.jpg3edc9c313c1ccfd4c50b11e4e0fa42f1.jpg99ba259c7961a6bb73c8342e6e780c3e.jpgb1d662d6308741185ca21e91ecd0f722.jpg22963116c0460294574661d48d572034.jpg0e6a5e090a3d0287f1d6d8fa8338b7a5.jpg003dce47611cb8dec4c8d2f2410f87eb.jpg917adea02904f32bff5c60644e52e82e.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalkerportaal.ru

playground.ru

stalkermod.fandom.com

stalkermod.ru

old.ap-pro.ru

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Old Episodes: Epilogue

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity