Jump to content

AVS LOCATION MOD 2.0


 Share

Recommended Posts

Nazwa: AVS LOCATION MOD 2.0
Twórca: panzyuza

 

Opis:

Spoiler

Mod dodaje nowe lokacje, broń, rozgrywkę z dodatkiem funkcji i aspektu przetrwania. Fabuła opowiada o próbie przedostania się do elektrowni atomowej w Czarnobylu przez majora Diegtiarowa w celu uzyskania informacji o niepowodzeniu operacji Tor Wodny. Fabularna linia przed elektrownią jądrową w Czarnobylu będzie zupełnie nowa, potem fabuła ZP. Cechą przechodzenia będzie ponowne przemyślenie niektórych zadań i momentów oryginalnej trylogii. Gracz spotka się zarówno z nowymi, jak i znanymi postaciami. Fabularne i dodane zadania czasami przypominają chwile z poprzednich części.


Paczka lokacji:

Spoiler

Lokacje ZP
- Predbannik АМК + SZM

- way_in_zone od СЗА

- Północno-Zachodnie Wysypisko

- Perymetr

- Buildowski Jantar z COP Location Pack

- Zmienione Martwe Miasto

- Pełne CEA z podziemnymi lokacjami

- Lab X, Puste Ziemie i Tunnel Lab od СЗА

- Mroczne Laboratorium X4

- Stare Wysypisko, Mroczny Gąszcz, Stara Dolina Mroku, Bar, Rostok, Radar z paczki Мятежника

Dodano addony:

Spoiler

- X-Ray Extensions

- AI additions 2.06

- Arsenal Overhaul 2.4.1

- Scripts Basic Cop 0.0.4

- ПостПроцесс Мод by Rulix

- Outfit Mod 1.5.1 by РикошеТ i Whirlpool

- M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) 1.0.1 by Alundaio, Trojanuch

- NPC from MSG

- Ambient Audio Overhall

- Dinamic Hud + tekstury HUD'a z Misery

Dodano i adaptowano z różnych modów:

Spoiler

Z różnych modów dodano:
-- COP Gameplay Addon:

- Anomalie teraz wpływają na stalkerów i przy wejściu stalkera w anomalię, on w niej ginie.

- Ogniska podpalają stalkerów.

- Dynamiczne anomalie

- Poprawki skryptów i funkcji

-- АМК COP 0.4:

- Wycięte mutanty, postacie

-- SGM 2.2 :

- poprawki skryptów, schemat restryktora sr_universal

-- SZM COP 0.2 :

- Spawn na lokacji Predbannik + Osobiste dodatki i zmiany

-- Call_of_Pripyat_Complete_1.0.2:

- Różnorodność NPC, dźwięki, tekstury

-- Call of Misery :

- system zdobywania części mutantów przez GG i stalkerów i adaptacja pod AI PACK

-- CoP_Level_Pack:

- tekstury

-- Mutants_Model_Pack_for_CoP_1.0

- niektóre rodzaje mutantów

-- P.S

- I inne, które nie zostały wymienione

Gotowość moda:

Spoiler

Na obecną chwilę adaptowano kluczowe dodatki, dodano lokacje. Prowadzone są prace nad spawnem na lokacjach. Po zakończeniu zostanie wyłożony alfa-build dla obejrzenia lokacji, spawnu, pokazania niektórych elementów rozgrywki. Screeny pojawią się w miarę tworzenia moda.

Screeny:

Spoiler

ss_admin_04-27-21_14-34-35_(darkscape).jpg.7bc56688b4b16b8921719e01abe2cb2d.jpg

ss_admin_04-27-21_14-32-09_(darkscape).jpg.ec30b5829ae257979db5ff7fb9dcb1cc.jpg

ss_admin_04-27-21_14-36-26_(darkscape).jpg.e0d4cb4fef87b3a92b6ff47deb7912fa.jpg

PZahIlEq3B0.jpg

8VHuD0eEL8g.jpg

r4CF3gMX8mA.jpg

UA1rFP1SnlA.jpg

flUUpZ76M68.jpg

Alfa wersja:

Spoiler

W alfa wersji nie ma fabuły i zadań. Tylko podstawowe miejsca życia NPC, mutantów, respawn na lokacjach, podstawowe postacie, symulacja NPC i mutantów.

Wideo:

Spoiler

 

Ustawienia moda:

Spoiler

W katalogu z grą po instalacji moda można otworzyć notatnikiem plik Gamedata\Scripts\mod_settings.script i ustawić mod pod siebie. Odpowiednio po znaku = piszemy false dla wyłączenia opcji lub true dla włączenia. Jedyne czego nie włączamy to atmmonster, bo będzie wylatywać.

Link do pobrania:

Spoiler

https://disk.yandex.ru/d/r7_jfMtKQsP_8g

W archiwum jest plik z instrukcją instalacji.

 

Źródło:
sigerous.ru
ap-pro.ru
vk.com
amk-team.ru

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

8 maja: wideo z lokacji Perymetr:

Spoiler

 

12 maja: Zostały adaptowane z SGM 2.2 pogorszenia wzroku NPC w czasie emisji. Z LW TOD natomiast adaptowano wypadnięcie broni NPC'om, kiedy dostaną w rękę i NPC automatycznie ustala z której strony dostał.

Screeny:

Spoiler

iTxA4zk_G_Q.jpg GTjtu9eItgE.jpg

9IDKnjChjw0.jpg 3SFfJKliDgc.jpg

vSvtxJFIEUQ.jpg u3p3p_lrSSg.jpg

b2MSSAsG-0U.jpg AUzyQFouKDA.jpg

3Pg5_dLMSUo.jpg Uv3D7qvmAN8.jpg

S0UQtagqBjg.jpg lZtR6uNl3N4.jpg

BZW6Y1yUFmE.jpg 9BaV_ROKXhE.jpg

1JyNJzRPZME.jpg Z2Bt9SZ0YSU.jpg

Z1_fNieZ_gs.jpg nEi4sDE7eYc.jpg

8oNyV7Vw7Z8.jpg 4-ZDeW0MsRo.jpg

_051HXQcxok.jpg OOCiA_hhZ8Y.jpg

Klen64cRgVA.jpg e39uOcdBVSU.jpg

jB7OWTlT-Pc.jpg

 

28 maj: W procesie tworzenia spawnu postaci na lokacjach gotowość wynosi 70%. To podstawowe miejsca życia NPC, potworów, respawn na lokacjach, podstawowe postacie (handlarze, mechanicy, medycy, barmani), symulacja NPC i mutantów. Pozostało Martwe Miasto, Stacja, Piste Ziemie. W alfa wersji w laboratoriach będzie jeszcze kilka mutantów, aby nie ujawnić wszystkich pomysłów. Unikalne postacie będzie można spotkać, ale nie wszystkie. Dodano: 

  • nowe rodzaje mutantów (na razie bez specjalnych cech)
  • ulepszoną symulację (czas znajdowania się w punktach, zachowanie, losowe animacje)
  • skryptowe poprawki dla optymalizacji

Niestety pojawiły się wady dodanych lokalizacji. Na lokacjach Bar i Przedsionek zauważono błąd tekstur przy słonecznej pogodzie (dlatego też jest tam pochmurna pogoda). Niestety twórca nie jest osobą znającą się na mapach i nie może tego poprawić.

Screeny:

Spoiler

ygUw6TqVwEQ.jpg

Qh5SqoU4MFs.jpg mFZ5NZAFzDc.jpg

L6ktU5OBrbc.jpg fzLTCQ5-xnI.jpg

eH56ica_PXI.jpg aUpQ0ZbAa6Y.jpg

9ZSd7P_hKS4.jpg 0mCzCHsgK3w.jpg

0dKajpGdoC0.jpg _wuBwCR-f_4.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Gotowość alfa-wersji wynosi 90%.

W niedalekiej przyszłości zostanie wydana wersja alfa moda. Dla obejrzenia lokacji, spawnu, niektórych elementów rozgrywki. Przed premierą równolegle zostanie uruchomiony stream. Wszystkie informacje będą dostępne bezpośrednio w dniu premiery.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity