Guest Diegtiariow Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Platforma: Zew Prypeci Autor: panzyuza Planowana data premiery: Nieznana Opis: Spoiler Mod dodaje nowe lokacje, broń, rozgrywkę z dodatkiem funkcji i aspektu przetrwania. Fabuła opowiada o próbie przedostania się do elektrowni atomowej w Czarnobylu przez majora Diegtiariowa w celu uzyskania informacji o niepowodzeniu operacji Tor Wodny. Fabularna linia przed elektrownią jądrową w Czarnobylu będzie zupełnie nowa, potem fabuła ZP. Cechą przechodzenia będzie ponowne przemyślenie niektórych zadań i momentów oryginalnej trylogii. Gracz spotka się zarówno z nowymi, jak i znanymi postaciami. Fabularne i dodane zadania czasami przypominają chwile z poprzednich części. Paczka lokacji: Spoiler Lokacje ZP - Predbannik АМК + SZM - way_in_zone od СЗА - Północno-Zachodnie Wysypisko - Perymetr - Buildowski Jantar z COP Location Pack - Zmienione Martwe Miasto - Pełne CEA z podziemnymi lokacjami - Lab X, Puste Ziemie i Tunnel Lab od СЗА - Mroczne Laboratorium X4 - Stare Wysypisko, Mroczny Gąszcz, Stara Dolina Mroku, Bar, Rostok, Radar z paczki Мятежника Zaimplementowane odatki: Spoiler - X-Ray Extensions - AI additions 2.06 - Arsenal Overhaul 2.4.1 - Scripts Basic Cop 0.0.4 - ПостПроцесс Мод by Rulix - Outfit Mod 1.5.1 by РикошеТ i Whirlpool - M.S.O. (Massive Simulation Overhaul) 1.0.1 by Alundaio, Trojanuch - NPC from MSG - Ambient Audio Overhall - Dinamic Hud + tekstury HUD'a z Misery Dodano i zaadaptowano z różnych modów: Spoiler Z różnych modów dodano: -- COP Gameplay Addon: - Anomalie teraz wpływają na stalkerów i przy wejściu stalkera w anomalię, on w niej ginie. - Ogniska podpalają stalkerów. - Dynamiczne anomalie - Poprawki skryptów i funkcji -- АМК COP 0.4: - Wycięte mutanty, postacie -- SGM 2.2 : - poprawki skryptów, schemat restryktora sr_universal -- SZM COP 0.2 : - Spawn na lokacji Predbannik + Osobiste dodatki i zmiany -- Call_of_Pripyat_Complete_1.0.2: - Różnorodność NPC, dźwięki, tekstury -- Call of Misery : - system zdobywania części mutantów przez GG i stalkerów i adaptacja pod AI PACK -- CoP_Level_Pack: - tekstury -- Mutants_Model_Pack_for_CoP_1.0 - niektóre rodzaje mutantów -- P.S - I inne, które nie zostały wymienione Gotowość moda: Spoiler Na obecną chwilę zaadaptowano kluczowe dodatki, dodano lokacje. Prowadzone są prace nad spawnem na lokacjach. Po zakończeniu zostanie opublikowany alfa-build dla obejrzenia lokacji, spawnu, pokazania niektórych elementów rozgrywki. Screeny pojawią się w miarę tworzenia moda. Screeny: Spoiler Wersja alfa: Spoiler W wersji alfa nie ma fabuły i zadań, tylko podstawowe miejsca życia i symulacja NPC i mutantów, respawn na lokacjach, podstawowe postacie. Przegląd moda: Spoiler Ustawienia moda: Spoiler W katalogu z grą po instalacji moda można otworzyć notatnikiem plik gamedata\scripts\mod_settings.script i ustawić mod pod siebie. Odpowiednio po znaku = piszemy false dla wyłączenia opcji lub true dla włączenia. Jedyne czego nie włączamy to atmmonster, bo będą występować pewne wyloty. Link do pobrania: Spoiler https://disk.yandex.ru/d/r7_jfMtKQsP_8g W archiwum jest plik z instrukcją instalacji. Źródła: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meta Posted November 29, 2023 Report Share Posted November 29, 2023 W dniu 10.07.2021 o 23:31, Wojownik napisał(a): W niedalekiej przyszłości zostanie wydana wersja alfa moda. 14 października br. autor wrzucił paczkę w wersji alfa do pobrania: [LINK] Źródło informacji 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.