Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Jak zmieniam Desert Eagle nie działa mi gra. Co zrobić, żeby poprawnie działała? Edytowane 10 Listopada 2013 przez kamil190 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Loga poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Gram na Call of Pripyat Complete i wylatuje bez loga.;-------------------------------------------------------------------------------visual = dynamicsweaponswpn_desert_eaglewpn_desert_eagle.ogfposition = -0.021, -0.085, 0.0orientation = 0, 0, 0fire_point = 0.0, 0.133, 0.22;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------;strap_position = -0.1,-0.45,0.2 ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped;strap_orientation = 1.57,0,0 ; (3rd person view);strap_bone0 = bip01_spine2;strap_bone1 = bip01_spine1flame_particles = weaponsgeneric_weapon03smoke_particles = weaponsgeneric_shoot_00shell_point = 0.0, 0.133, 0.047shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4shell_particles = weaponsgeneric_shells;-------------------------------------------------------------------------------light_color = 0.6,0.5,0.3light_range = 3.0light_var_color = 0.05light_var_range = 0.5light_time = 0.2ph_mass = 1;addonsscope_status = 0silencer_status = 0grenade_launcher_status = 0zoom_enabled = truezoom_rotate_time = 0.25scope_zoom_factor = 55;------------------------------ S.T.A.L.K.E.R`s sound remake ------------------------------;çâóęčsnd_draw = weaponsdede_drawsnd_holster = weaponspistol_holstersnd_shoot = weaponsdede_shootsnd_shoot1 = weaponsdede_shoot1snd_shoot2 = weaponsdede_shoot2snd_shoot3 = weaponsdede_shoot3 snd_empty = weaponsdede_emptysnd_reload = weaponsdede_reloadsnd_close = weaponsdede_closesnd_silncer_shot = weaponsdede_shot_sil;------------------------------------------------------------------------------------------;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; silencer;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;silencer_name = wpn_addon_silencer ; section name for the attachable silencersilencer_x = 78 ; offset in inventory iconsilencer_y = -18;params when silencer is attached;similar to corresponding params without prefix silencer_;silencer_flame_particles = weaponsgeneric_weapon01silencer_smoke_particles = weaponsgeneric_shoot_00silencer_light_color = 0.6,0.5,0.3silencer_light_range = 0.01silencer_light_var_color = 0.05silencer_light_var_range = 0.5silencer_light_time = 0.2[wpn_desert_eagle_hud]:hud_basezoom_hide_crosshair = true;hands_position = -0.021000,-0.160000,0.002500;hands_orientation = -0.500000,1.000000,1.149999;hands_position_16x9 = 0.033000,-0.189500,0.039000;hands_orientation_16x9 = 2.349998,2.749999,2.849998hands_position = -0.021000,-0.160000,0.002500hands_orientation = -0.350000,0.650000,0.849999hands_position_16x9 = -0.010000,-0.176500,0.039000hands_orientation_16x9 = -1.500000,0.800000,2.449998item_position = 0.000746,-0.000321,0.003479item_orientation = 1.239378,-0.134046,-2.052052item_visual = dynamicsweaponswpn_desert_eaglewpn_desert_eagle_hud.ogfattach_place_idx = 0shell_point = 0.021,0.057,0.456shell_bone = wpn_bodyfire_point = 0,0.048,0.222fire_bone = wpn_bodyanm_show = desert_eagle_drawanm_show_empty = desert_eagle_draw, desert_eagle_openedanm_hide = desert_eagle_holsteranm_hide_empty = desert_eagle_holster, desert_eagle_openedanm_idle = desert_eagle_idleanm_idle_empty = desert_eagle_idle, desert_eagle_openedanm_shots = desert_eagle_shootanm_shot_l = desert_eagle_shoot, desert_eagle_openanm_idle_aim = desert_eagle_idle_aimanm_idle_aim_empty = desert_eagle_idle_aim, desert_eagle_openedanm_reload = desert_eagle_reloadanm_reload_empty = desert_eagle_reload, desert_eagle_closeanm_idle_moving = desert_eagle_idle_movinganm_idle_moving_empty = desert_eagle_idle_moving, desert_eagle_openedanm_idle_sprint = desert_eagle_idle_sprintanm_idle_sprint_empty = desert_eagle_idle_sprint, desert_eagle_openedanm_bore = desert_eagle_idle_boreanm_bore_empty = desert_eagle_idle_bore, desert_eagle_openedaim_hud_offset_pos = -0.104500,0.015500,-0.063500aim_hud_offset_rot = -0.022500,0.007500,-0.035000gl_hud_offset_pos = 0,0,0gl_hud_offset_rot = 0,0,0lean_hud_offset_pos = 0,0,0lean_hud_offset_rot = 0,0,0aim_hud_offset_pos_16x9 = -0.120501,0.033000,0.000000aim_hud_offset_rot_16x9 = -0.017500,-0.010000,-0.010000 W tym gdzie na zielono zmieniłem. Dodałem tylko _spc_ Edytowane 20 Listopada 2013 przez The Emperor Długie fragmenty configu/skryptu tagujemy w spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Loga, nie plik konfiguracyjny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Jak wchodzę to go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 To wywal to co dodałeś i zobacz czy gra ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 21 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @Junx Chyba najlepszym pomysłem będzie znalezienie prawidłowo stworzonego configu rzeczonej broni, być może tak dużo animacji jest błędnie wpisane?, że gra wywala bez loga. Pytanie podstawowe - w którym modzie zaimplementowano ten model Desert'a Eagle? Znalazłem taki oto link z modelami (klik), jest tam również plik animacji, której de facto brakuje w katalogu z bronią. Plik nosi nazwę - wpn_hand_spc_desert_eagle_hud_animation.omf. Szukając po nazwie modelu znalazłem taki oto config - link , zawiera model o nazwie (ta sama nazwa co w pobranym modelu): wpn_spc_desert_eagle.ogf ale nie sprawdziłem go z uwagi na fakt braku CoP. To co zasługuje na uwagę to ten katalog broni: SGM1.7/ config - link. Trzeba sprawdzić na innym configu - bez loga trudno o inną radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.