Skocz do zawartości

Broda i Pilot na Jupiterze


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

BRODA

Jest to dalszy ciąg zadania jakie mieliśmy w 1cz. Duplikatów. Wtedy umożliwiliśmy Brodzie wydostanie się z Agropromu, poprzez przejście na Jantar. Podziękował nam i nie szliśmy za nim. Na Jupiterze w ramach zadania "Znajdź żywych", odszukujemy go na strychu domu w Kopaczi. Teraz jednak nie będzie tak łatwo jak poprzednio na Agropromie. Zanim tam pójdziemy, celowym jest wcześniejsze wyczyszczenie drogi jaką przyjdzie nam go prowadzić na Zaton. Bez jej wyczyszczenia będzie to prawie niemożliwe, albo conajmniej bardzo trudne i czasochłonne do wykonania. Porada ma  na celu pokazanie jakich "przeciwników należy usunąć, zanim poprowadzimy Brodę.

Pierwszym napotkanym będzie burer, utrudniający dojście do handlarza Krzyża, mającego siedzibę w taborze  koło wyrobiska.                                                                                    Drugim, to biomasa na stacyjce kolejowej

ss_fred_09-04-21_12-49-06_(jupiter).jpg   ss_fred_09-04-21_12-12-01_(jupiter).jpg

Kiedy podchodzimy (obojętnie z której strony ) dostajemy psi zakłócenia. Jednak nie mając conajmniej grawi pistoletu lub grawi strzelby na spec amunicję, nie mamy się tam po co wybierać. Niby specjalna strzelba IRBIS też by wystarczyła, ale zużyjemy masę amunicji.

Bio masa może pojawić się na peronie ( jak na zrzutach ) lub schować się do podziemia pod stacyjką. Pokrywę do piwniczki najłatwiej odsunąć strzelając ze strzelby w niskim przysiadzie. Kiedy wejdziemy i bio masa ruszy na nas, lub przeniknie przez ścianę, natychmiast uciekamy i wskakujemy na dach wychodków.

ss_fred_09-04-21_12-16-19_(jupiter).jpg   ss_fred_09-04-21_12-18-50_(jupiter).jpg

Powodem tej rejterady jest to, że po jej zabiciu pojawia się biały pająk.

ss_fred_09-03-21_16-15-00_(jupiter).jpg   ss_fred_09-04-21_12-13-00_(jupiter).jpg

A jego zabicie skutkuje wieloma czarnymi pająkami. Stojąc na ziemi nie damy sobie z nimi rady. Za szybkie.

ss_fred_09-04-21_12-14-48_(jupiter).jpg  ss_fred_09-04-21_12-21-02_(jupiter).jpg

W piwniczce w której była biomasa na lewo od sejfu (patrz zrzut wyżej ) jest teleport na Wysypisko, przerzucający losowo w różne miejsca na nim.

Po likwidacji biomasy i pająków udajemy się w stronę cementowni i mostu. Podchodząc, widzimy ich idących jakby z Zatonu. Teraz bywa bardzo różnie. Albo skręcają zaraz za mostem nad rozlewisko, albo idą do cementowni i jak w przypadku na zrzutach, wpadają do unieruchamiającej ich anomalii. W jednym i drugim przypadku, trzeba wszystkich zlikwidować.

ss_fred_09-04-21_12-22-02_(jupiter).jpg

ss_fred_09-04-21_12-22-06_(jupiter).jpg   ss_fred_09-04-21_12-22-52_(jupiter).jpg

Trzeba też koniecznie ich przeszukać i zabrać kompletnie wszystko co maja przy sobie. A szczególnie z tych którzy leżeliby na drodze. Trupy z drogi i te z anomalii należy usunąć, bo Broda może zboczyć do nich i też utknąć na amen.

Warto zajrzeć do kanału pod cementownią. Uzupełnimy amunicję do grawiganów.

Teraz możemy iść do Brody. Znajdziemy go w Kopaczi na strychu domu. Stajemy do dialogu tak, aby dobrze widzieć całe okno za jego plecami, aby widzieć przemieszczającego się giganta. Jest nie zabijalny. UWAGA. Okno dialogowe z Brodą jest inne niż w modzie. Jest mniejsze ( aby było widać okno ) i zawiera tak dialog Odrodzonego jak i Brody. Kliknięcie powoduje przejście do następnego dwu dialogowego. Dialog prowadzimy do takiego momentu jak na zrzucie i czekamy z kliknięciem. Ważnym jest gigant widoczny w oknie. Idzie w lewo. Kiedy zniknie, odczekujemy 3-4 sekundy i klikamy. Broda zaczyna biec, a my zanim. Odczekanie było po to, aby Broda wbiegł za plecy powracającego giganta. Biegniemy za nim, bo omija anomalie. Musi dobiec na wysokość wieży koło stacji i tam się zatrzymuje. Powodem jest śmigłowiec wiszący nad drogą. Bez podchodzenia do Brody idziemy w stronę śmigłowca i strącamy go z Niwelatora. Lub conajmniej podpalamy, co skutkuje jego odlotem. Warto zrobić twardy zapis.

ss_fred_09-04-21_12-26-58_(jupiter).jpg  ss_fred_09-03-21_20-16-41_(jupiter).jpg

Teraz podchodzimy do Brody, który bez dialogu znów zaczyna biec. WAŻNE. Od tego momentu nie depczemy mu po piętach, lecz puszczamy przodem na taką odległość, aby widzieć jego znacznik ledwo na krawędzi minimapy. Przy bliższej odległości, jest duże prawdopodobieństwo, że w padnie w spalacz lub unieruchamiającą przy cementowni. Omija ją po torach, a nam lepiej od rozlewiska, tak aby być blisko mostu kiedy wchodzi w teleport, daję nagrodę w postaci artu na wysoki udźwig i przysyła info o odwiedzinach na Zatonie. Odwiedziny, to temat na inną poradę.

TERAZ SPRAWA PILOTA.

Odnalezienie go i takie działanie aby doszedł do teleportu jest bardzo istotne, bo otwiera ścieżkę scenariusza na odzyskanie Artefaktów Śmierci, bez których moda nie da się ukończyć. Arni w barze nie będzie miał dialogu gdzie ich szukać. Zasadniczo odnajdujemy go w pomieszczeniu warsztatów koło parkingu. Ale jeśli koło warsztatów pojawią się mutanty, w tym i gigant, potrafi wyjść im na spotkanie. Trzeba mutanty załatwić, zanim one załatwią jego. Po dialogu zaprowadzi nas do nieoznaczonego teleportu, da porady i zniknie ( teleport też prowadzi na Kordon ).

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.