kondotier Opublikowano 9 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Zastosowanie się do porady, pozwoli grającemu uniknąć problemów i niepotrzebnych nerwów. Ale każdy ma swoją grę. Limansk w modzie jest lokacją newralgiczną, bo tu otrzymujemy otwarcie wątku z Kreślarzem, przez niego mamy dostęp na Mózgozwęglacz 2 do Dziadka-Leśnika, oraz jest teleport na nową lokację na której znajdujemy wyposażenie uruchamiające główny dialog z Leśnikiem. Teleport przy moście jednak jest długo niedostępny. Aby dostać się do miasta pierwszy raz, musimy skorzystać z innych dróg i ukrytych teleportów. M.in. jest to teleport na zapleczu handlarza w bazie Czystego Nieba na Bagnach, lub przez podziemia, do których wejście znajduje się na dolnym poziomie sztolni w Rudym Lesie. Są też i inne, ale trudniej dostępne. Najkorzystniej jest pierwszy raz do Limanska pójść z bazy na Bagnach, bo pojawiamy się w Limansku w miejscu które pozwala nam wykonać zadania w najkorzystniejszej kolejności, bez posiadania przy sobie elitarnej egzy monolitu niezbędnej dla dalszej akcji. Ale idąc w elitarnej egzie i tak trzeba zabrać ze sobą inny pancerz który ma spory udźwig lub sporo slotów na arty udźwigowe, lub takie arty, które mają udźwig ponad 150 kg. SEVA znajdziemy w podziemiach, przy szukaniu naukowca. Ale ma tylko 2 sloty. Idąc z innych teleprtów, lepiej elitarną egzę mieć ze sobą. Taką egzę dostajemy od Fejka, gdy uratujemy go na Zatonie wykonując zadanie Angeli, lub nawet sporo znajdziemy w skrzyniach na Martwej Pętli. Pojawiając się w Limansku, dostajemy zadania odnalezienia żywych najemników. Ale jest tylko jeden żywy tuż przy tunelu. Trzeba zrobić wszystko aby przeżył i porozmawiać z nim zanim ucieknie do teleportu w tunelu. Dalej działamy wg podpowiedzi moda, aż do placu z fontanną. Po zabraniu elitarnej egzy z poddasza i odnalezieniu uczonego w podziemiu, mamy dwie drogi do wyboru. 1. Kontynuować drogę przez podziemia i wyłączyć promieniowanie. Po wyjściu pod anteny, uważać na mortirę strzelającą z budowy. 2. Albo wrócić do Limanska i iść na Budowę. Promieniowanie można wyłączyć nawet po końcowej rozmowie z Gigą. Ale koniecznie to zrobić w dwóch miejscach. Mortirę z budowy trzeba zniszczyć. Wystarczą 2-3 granaty celnie rzucone z piętra pod nią. Obie drogi są dobre. Na budowie szukamy półprzezroczystego Gigi, którego pamiętamy z Artefaktów Śmierci. Dostajemy zadanie na przechwycenie mostu, aby w nagrodę dowiedzieć się czegoś o Kreślarzu. Wykonujemy. Samo wykonanie zadania przechwycenia i opuszczenia mostu nie jest problemem, ale zaliczenie zadania już tak. Problem polega na tym, że w Limansku hakerzy pozbawili nas wirtualnych pieniędzy, a do zaliczenia zadania potrzebne jest - też znane z Artefaktów Śmierci - przywołanie drużyn wsparcia. Musimy skądś zdobyć conajmniej 1200 - 1800 ru elektronicznych. Nie ma z tym problemu, jeśli się wie jak, bo jest to jeden ze złośliwych kruczków ERa. ROZWIĄZANIE. Po teleprtacji z Limanska do tunelu, znajdujemy się pomiędzy dwoma teleportami. Jest tu mała nieścisłość w fabule, bo nie wiemy, że najpierw trzeba włączyć zasilanie po drugiej stronie rzeki. Najlepiej bez wdawania się w walkę, od razu wskoczyć w teleport za plecami na zawalisku, który przeniesie nas na drugą stronę rzeki. Podchodzimy do wejścia do tunelu po tej stronie i przystępujemy do likwidacji enpeców i mutantów. I tu mamy kruczek. Już wiemy, że pijawki przemieniają się enpeców wrogo do nas nastawionych, których trzeba szybko zabić. Teraz jednak trzeba być bardziej ostrożnym, bo z jednej z nich wyskoczy nieumarły przyjacielsko nastawiony, z którym możemy pohandlować i uzyskać potrzebną kwotę na przywołanie zwykłej drużyny. Może też być, że zanim przystąpimy do likwidacji pijawek, zrobił to enpec tu urzędujący i nieumarły już jest obecny. Trzeba uważać, aby go nie zabić. Tym nieumarłym może być ten ze zrzutu, lub jakiś inny, ale zawsze na zielono. Po zdobyciu pieniędzy trzeba zrobić trochę porządku po drugiej stronie, aby po przeskoczeniu rzeki wykorzystując łódkę ( skoczność GB na to pozwala ) móc opuścić most i przywołać drużyny. Trzeba pamiętać, aby w rubryce % drużyn, było ustawione 100. Zadanie zostanie zaliczone i info o opuszczeniu mostu pójdzie w świat. Wracamy do Gigi i dostajemy informację gdzie szukać Kreślarza i drugą która może umknąć uwadze. Obojętne którym teleportem będziemy opuszczać Limansk, przed wejściem w niego trzeba elitarną egzę zdjąć do plecaka. Teraz jesteśmy Monolitowcem i idąc w tej egzie będziemy wrogiem dla wszystkich. Powtarzanie gry nie będzie miłe. Na kolejnej lokacji możemy ją ubrać ponownie, bez przykrych skutków. Są o tym komunikaty. Radzę jednak wyjść przez ten teleport który jest przy budynku Radiofali, a info o nim dostaliśmy po zaliczeniu zadania przejęcia mostu. Nowa, maleńka lokacja Hrabiowski Staw jest dostarczycielką świeżych artefaktów, latarek, oraz karabinu maszynowego z innej pętli, nieocenionego w dalszych działaniach, np. w Rzeźni. POWODZENIA. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.