Skocz do zawartości

Limansk, Giga, przejęcie mostu do Limanska.


kondotier

Rekomendowane odpowiedzi

Zastosowanie się do porady, pozwoli grającemu uniknąć problemów i niepotrzebnych nerwów. Ale każdy ma swoją grę.

Limansk w modzie jest lokacją newralgiczną, bo tu otrzymujemy otwarcie wątku z Kreślarzem, przez niego mamy dostęp na Mózgozwęglacz 2 do Dziadka-Leśnika, oraz jest teleport na nową lokację na której znajdujemy wyposażenie uruchamiające główny dialog z Leśnikiem.
Teleport przy moście jednak jest długo niedostępny. Aby dostać się do miasta pierwszy raz, musimy skorzystać z innych dróg i ukrytych teleportów. M.in. jest to teleport na zapleczu handlarza w bazie Czystego Nieba na Bagnach, lub przez podziemia, do których wejście znajduje się na dolnym poziomie sztolni w Rudym Lesie. Są też i inne, ale trudniej dostępne. Najkorzystniej jest pierwszy raz do Limanska pójść z bazy na Bagnach, bo pojawiamy się w Limansku w miejscu które pozwala nam wykonać zadania w najkorzystniejszej kolejności, bez posiadania przy sobie elitarnej egzy monolitu niezbędnej dla dalszej akcji. Ale idąc w elitarnej egzie i tak trzeba zabrać ze sobą inny pancerz który ma spory udźwig lub sporo slotów na arty udźwigowe, lub takie arty, które mają udźwig ponad 150 kg. SEVA znajdziemy w podziemiach, przy szukaniu naukowca. Ale ma tylko 2 sloty. Idąc z innych teleprtów, lepiej elitarną egzę mieć ze sobą.
Taką egzę dostajemy od Fejka, gdy uratujemy go na Zatonie wykonując zadanie Angeli, lub nawet sporo znajdziemy w skrzyniach na Martwej Pętli. Pojawiając się w Limansku, dostajemy zadania odnalezienia żywych najemników. Ale jest tylko jeden żywy tuż przy tunelu. Trzeba zrobić wszystko aby przeżył i porozmawiać z nim zanim ucieknie do teleportu w tunelu. Dalej działamy wg podpowiedzi moda, aż do placu z fontanną. Po zabraniu elitarnej egzy z poddasza i odnalezieniu uczonego w podziemiu, mamy dwie drogi do wyboru.
1. Kontynuować drogę przez podziemia i wyłączyć promieniowanie. Po wyjściu pod anteny, uważać na mortirę strzelającą z budowy.

2. Albo wrócić do Limanska i iść na Budowę. Promieniowanie można wyłączyć nawet po końcowej rozmowie z Gigą. Ale koniecznie to zrobić w dwóch miejscach. Mortirę z budowy trzeba zniszczyć. Wystarczą 2-3 granaty celnie rzucone z piętra pod nią.

Obie drogi są dobre.

Na budowie szukamy półprzezroczystego Gigi, którego pamiętamy z Artefaktów Śmierci. Dostajemy zadanie na przechwycenie mostu, aby w nagrodę dowiedzieć się czegoś o Kreślarzu. Wykonujemy.
Samo wykonanie zadania przechwycenia i opuszczenia mostu nie jest problemem, ale zaliczenie zadania już tak.
Problem polega na tym, że w Limansku hakerzy pozbawili nas wirtualnych pieniędzy, a do zaliczenia zadania potrzebne jest - też znane z Artefaktów Śmierci - przywołanie drużyn wsparcia. Musimy skądś zdobyć conajmniej 1200 - 1800 ru elektronicznych. Nie ma z tym problemu, jeśli się wie jak, bo jest to jeden ze złośliwych kruczków ERa.
ROZWIĄZANIE.
Po teleprtacji z Limanska do tunelu, znajdujemy się pomiędzy dwoma teleportami. Jest tu mała nieścisłość w fabule, bo nie wiemy, że najpierw trzeba włączyć zasilanie po drugiej stronie rzeki. Najlepiej bez wdawania się w walkę, od razu wskoczyć w teleport za plecami na zawalisku, który przeniesie nas na drugą stronę rzeki. Podchodzimy do wejścia do tunelu po tej stronie i przystępujemy do likwidacji enpeców i mutantów. I tu mamy kruczek. Już wiemy, że pijawki przemieniają się enpeców wrogo do nas nastawionych, których trzeba szybko zabić. Teraz jednak trzeba być bardziej ostrożnym, bo z jednej z nich wyskoczy nieumarły przyjacielsko nastawiony, z którym możemy pohandlować i uzyskać potrzebną kwotę na przywołanie zwykłej drużyny. Może też być, że zanim przystąpimy do likwidacji pijawek, zrobił to enpec tu urzędujący i nieumarły już jest obecny. Trzeba uważać, aby go nie zabić. Tym nieumarłym może być ten ze zrzutu, lub jakiś inny, ale zawsze na zielono.

ss_fred_10-08-21_20-39-31_(red_forest).jpg


Po zdobyciu pieniędzy trzeba zrobić trochę porządku po drugiej stronie, aby po przeskoczeniu rzeki wykorzystując łódkę ( skoczność GB na to pozwala ) móc opuścić most i przywołać drużyny. Trzeba pamiętać, aby w rubryce % drużyn, było ustawione 100.
Zadanie zostanie zaliczone i info o opuszczeniu mostu pójdzie w świat. Wracamy do Gigi i dostajemy informację gdzie szukać Kreślarza i drugą która może umknąć uwadze. Obojętne którym teleportem będziemy opuszczać Limansk, przed wejściem w niego trzeba elitarną egzę zdjąć do plecaka. Teraz jesteśmy Monolitowcem i idąc w tej egzie będziemy wrogiem dla wszystkich. Powtarzanie gry nie będzie miłe. Na kolejnej lokacji możemy ją ubrać ponownie, bez przykrych skutków. Są o tym komunikaty.
Radzę jednak wyjść przez ten teleport który jest przy budynku Radiofali, a info o nim dostaliśmy po zaliczeniu zadania przejęcia mostu. Nowa, maleńka lokacja Hrabiowski Staw jest dostarczycielką świeżych artefaktów, latarek, oraz karabinu maszynowego z innej pętli, nieocenionego w dalszych działaniach, np. w Rzeźni.

POWODZENIA.

 

  • Dodatnia 1
  • Za szczególną pomoc 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.