Jump to content

Phantom Addon


Recommended Posts

132.png
Autor: Hikki (aka Mad)
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 (OGSR Engine)
Postęp: ~70%

Phantom Addon to graficzny dodatek, który zmienia nie tylko tekstury trawy i nieba, ale także część silnika OGSR z kombinacją wielu ulepszonych i nowych shaderów, zaktualizowanym interfejsem, nową florą, zmienionymi lokacjami itp. Niepowtarzalny klimat i atmosfera zostaną utrzymane w duchu oryginału, który ujrzał światło dzienne w 2007 roku. 

Autor produkcji chciałby również podkreślić, że jego projekt nie jest pierwszym lepszym zbiorem modów ponieważ samodzielnie dokonał wielu zmian (shadery, interfejs, tekstury itd.)

Główne zmiany: 

Spoiler

Zmiany w silniku:

Phantom Addon korzysta z silnika OGSR, który jednocześnie zostanie pozbawiony wielu błędów i wzbogacony o lepszą grafikę, optymalizację oraz aktualizację komponentów silnika X-Ray 1.0. [Prace zakończono]

Zmiany na lokacjach: 

Na lokacjach pojawi się więcej bujnej roślinności. Zwiększono gęstość trawy i krzewów. Warto również wspomnieć o dodatkowych schowkach, z których na pewno skorzystają uważni gracze. [Niedokończone]

Nowe i ulepszone tekstury flory: 

Porą roku będzie wczesne lato/późna wiosna z dopracowanymi teksturami. Trawa, drzewa oraz krzewy stały się gęstsze i bardziej szczegółowe. [Ostatni etap prac]

Nowe i ulepszone tekstury środowiska oraz obiektów:

Wszystkie tekstury środowiska stały się bardziej szczegółowe, ale dodano również nowe. Jakość obiektów uległa poprawie. [Ostatni etap prac]

Bardziej dopracowana pogoda:

Poprawiono tekstury związane z pogodą, a także opady deszczu. Należy również pamiętać o nowych shaderach. Dzięki temu gra zyskała na realizmie i atmosferze. [Niedokończone]

Zmiany w interfejsie, oknach z dialogami i PDA:

Całkowicie nowy interfejs - zbliżony do tego, który widzieliśmy w Zewie Prypeci z nowymi funkcjami: nowe miejsca na dozymetr, latarkę, nóż, a także możliwość umieszczenia w dwóch slotach dowolnego rodzaju broni palnej. Zmiany w oknie dialogowym - prowadzenie dialogu poprzez naciśnięcie określonych cyfr na klawiaturze. 
Nowa tekstura PDA oraz jego funkcje, takie jak mini gry, korzystanie z ogólnego kanału, możliwość tworzenia własnych notatek itp. [Prace zakończono]

Przerobiona ścieżka dźwiękowa, dźwięki otoczenia, PDA:

Na lokacjach pojawi się nowy ambient i trochę utworów gitarowych w wykonaniu stalkerów. Zaimplementowano radio w PDA, ale i zadbano o wiele nowych dźwięków otoczenia. [Ostatni etap prac]

Poprawa shaderów, lepsze oświetlenie i nowe opcje graficzne: 

Dodano pełne rendery DX9.5(R2), DX10, DX11(R3) i usunięto renderowanie statyczne (R1). Spore zmiany w oświetleniu oraz nowe parametry graficzne takie jak: SSAO, cień z trawy, poprawne cienie na przedmiotach, cień bohatera, światło słoneczne w kilku wersjach itd. [Ostatni etap prac]

Nowe modele broni:

Odświeżona paczka broni z nowymi animacjami i dźwiękami o bardziej realistycznych parametrach. 

Nowe animacje NPC:

Dodano nowe i przerobione stare animacje NPC - ich śmierci, przeładowania broni, biegania itd. 

Szczegółowa lista zmian i nowości pojawi się po premierze. 

Zmiany w silniku OGSR: 

Spoiler
  • W pełni działający x64; 
  • Aktualizacja LuaJIT do najnowszej wersji 2.1
  • Aktualizacja Luabind
  • Grafika z Zewu Prypeci z odrobiną poprawek i innowacji. Działające render, w tym DX10 i DX11;
  • Sound Engine z Zewu Prypeci + wsparcie dla OpenAl Soft;
  • Wycięcie ogromnej ilości przestarzałego i niepotrzebnego API. W tym tryb dla wielu graczy;
  • Przeniesiono większość edycji oryginalnych rozszerzeń OGSE i Xray, a także z silnika X-Ray firmy Alpet & KD
     

Pełny wykaz zmian: [KLIK]

Screeny:

Spoiler

Screeny od 10.01.21 do 12.01.22 

ss-1212-01-10-22-11-47-02-l01-escape.png

ss-1212-01-10-22-11-52-14-l01-escape.png

ss-1212-01-11-22-16-59-19-l01-escape.png

ss-1212-01-12-22-19-39-59-l01-escape.png

ss-1212-01-12-22-20-34-42-l03u-agr-underground.jpg

ss-1212-01-12-22-20-37-58-l03u-agr-underground.jpg

Podziękowania:

Spoiler

Zespół:

• Hikki (aka Mad) 

Specjalne podziękowania:

Enframed - pomoc ze skryptami i konfiguracjami oraz UI Monolith

Podziękowania dla członków forum Ap-Pro za odpowiedzi na pytania dotyczące modowania!

Habarkeeper - wsparcie i porady

Użyte prace:

CrommCruac, Vincent_Vega, Ga2z & Mortan, MFS Team, OGSR Team, Anomaly developers, Enframed, RayTwitty (aka Shadows), Charsi, Stalk15, Bak, Monnoroch, Alundaio, serg101188, Mirage2000. Возможно кого-то забыл, простите.

Starsza wersja do pobrania: 

Spoiler

Wersja rozwojowa jest tworzona od podstaw i nie ma powiazania ze starszą: 

  • Temat ze starszą wersją na Ap-pro - [KLIK]
  • Do pobrania z Yandex - [KLIK]

Źródło: 870667381_3840-2160-Deluxenl.png.d526855a2851226c6eca81cb23e6e66e.png

  • Super 1
  • Dodatnia 8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity