Skocz do zawartości

Phantom Addon


Rekomendowane odpowiedzi

132.png


Platforma: OGSR Engine (1.293) Autor: Mad Hikki Planowana data premiery: Nieznana

Phantom Addon to graficzny dodatek, który zmienia nie tylko tekstury trawy i nieba, ale także część silnika OGSR z kombinacją wielu ulepszonych i nowych shaderów, zaktualizowanym interfejsem, nową florą, zmienionymi lokacjami itp. Niepowtarzalny klimat i atmosfera zostaną utrzymane w duchu oryginału z 2007 roku, a modyfikacja ma stanowić dobrą platformę dla modów fabularnych.

Autor chciałby również podkreślić, że jego projekt nie jest pierwszym lepszym zbiorem modów, ponieważ samodzielnie dokonał wielu zmian (shadery, interfejs, tekstury itd.)

Gotowość moda: ~65%


Główne zmiany:

Spoiler

Zakończono:

  • Zmiany w silniku:
    Phantom Addon korzysta z silnika OGSR, który jednocześnie zostanie pozbawiony wielu błędów i wzbogacony o lepszą grafikę, optymalizację oraz aktualizację komponentów silnika X-Ray 1.0.
     
  • Zmiany w interfejsie, oknach z dialogami i PDA:
    Całkowicie nowy interfejs - zbliżony do tego, który widzieliśmy w Zewie Prypeci z nowymi funkcjami: nowe miejsca na dozymetr, latarkę, nóż, a także możliwość umieszczenia w dwóch slotach dowolnego rodzaju broni palnej. Zmiany w oknie dialogowym - prowadzenie dialogu poprzez naciśnięcie określonych cyfr na klawiaturze.
    Nowa tekstura PDA oraz jego funkcje, takie jak mini gry, korzystanie z ogólnego kanału, możliwość tworzenia własnych notatek itp.

Ostatni etap prac:

  • Nowe i ulepszone tekstury flory:
    Porą roku będzie wczesne lato/późna wiosna z dopracowanymi teksturami. Trawa, drzewa oraz krzewy stały się gęstsze i bardziej szczegółowe.
     
  • Nowe i ulepszone tekstury środowiska oraz obiektów:
    Wszystkie tekstury środowiska stały się bardziej szczegółowe, ale dodano również nowe. Jakość obiektów uległa poprawie.
     
  • Przerobiona ścieżka dźwiękowa, dźwięki otoczenia, PDA:
    Na lokacjach pojawi się nowy ambient i trochę utworów gitarowych w wykonaniu stalkerów. Zaimplementowano radio w PDA, ale i zadbano o wiele nowych dźwięków otoczenia.
     
  • Poprawa shaderów, lepsze oświetlenie i nowe opcje graficzne:
    Dodano pełne rendery DX9.5(R2), DX10, DX11(R3) i usunięto renderowanie statyczne (R1). Spore zmiany w oświetleniu oraz nowe parametry graficzne takie jak: SSAO, cień z trawy, poprawne cienie na przedmiotach, cień bohatera, światło słoneczne w kilku wersjach itd.

Niedokończone:

  • Zmiany na lokacjach:
    Na lokacjach pojawi się więcej bujnej roślinności. Zwiększono gęstość trawy i krzewów. Warto również wspomnieć o dodatkowych schowkach, z których na pewno skorzystają uważni gracze.
     
  • Bardziej dopracowana pogoda:
    Poprawiono tekstury związane z pogodą, a także opady deszczu. Należy również pamiętać o nowych shaderach. Dzięki temu gra zyskała na realizmie i atmosferze.

Nowe modele broni:
Odświeżona paczka broni z nowymi animacjami i dźwiękami o bardziej realistycznych parametrach. 

Nowe animacje NPC:
Dodano nowe i przerobione stare animacje NPC - ich śmierci, przeładowania broni, biegania itd. 


Szczegółowa lista zmian i nowości pojawi się po premierze. 


Zmiany w silniku OGSR:

Spoiler
  • W pełni działający x64; 
  • Aktualizacja LuaJIT do najnowszej wersji 2.1
  • Aktualizacja Luabind
  • Grafika z Zewu Prypeci z odrobiną poprawek i innowacji. Działające render, w tym DX10 i DX11;
  • Sound Engine z Zewu Prypeci + wsparcie dla OpenAl Soft;
  • Wycięcie ogromnej ilości przestarzałego i niepotrzebnego API. W tym tryb dla wielu graczy;
  • Przeniesiono większość edycji oryginalnych rozszerzeń OGSE i Xray, a także z silnika X-Ray firmy Alpet & KD
     

Pełny wykaz zmian: [KLIK]


Screeny:

Spoiler

Screeny od 10.01.21 do 12.01.22 r.:

ss-1212-01-10-22-11-47-02-l01-escape.png

ss-1212-01-10-22-11-52-14-l01-escape.png

ss-1212-01-11-22-16-59-19-l01-escape.png

ss-1212-01-12-22-19-39-59-l01-escape.png

ss-1212-01-12-22-20-34-42-l03u-agr-underground.jpg

ss-1212-01-12-22-20-37-58-l03u-agr-underground.jpg


Podziękowania:

Spoiler

Specjalne podziękowania:

  • Enframed - pomoc ze skryptami i konfiguracjami oraz UI Monolith
  • Podziękowania dla członków forum Ap-Pro za odpowiedzi na pytania dotyczące modowania!
  • Habarkeeper - wsparcie i porady

Użyte prace:
CrommCruac, Vincent_Vega, Ga2z & Mortan, MFS Team, OGSR Team, Anomaly developers, Enframed, RayTwitty (aka Shadows), Charsi, Stalk15, Bak, Monnoroch, Alundaio, serg101188, Mirage2000.


Starsza wersja do pobrania:

Spoiler

Wersja rozwojowa jest tworzona od podstaw i nie ma powiazania ze starszą: 

  • Temat ze starszą wersją na AP-PRO - [KLIK]
  • Do pobrania z Yandex - [KLIK]

Źródło: 870667381_3840-2160-Deluxenl.png.d526855a2851226c6eca81cb23e6e66e.png
 

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.