tybet64 Opublikowano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 Witam ponownie. Nie wiem co jest nie tak ale Dragunov nie chce ode mnie artefaktów. Pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 19 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2022 (edytowane) @tybet64 - szkoda że podałeś tak mało informacji, mogłeś zrobić zrzut ekranu z widocznym zadaniem i warunkami jakie musisz spełnić, by zadanie rozliczyć, albo np. screen dialogu z Dragunov'em. Spoiler Nie gram z OP-2.2, ale mam wypakowane pliki, może uda mi się pomóc... 1. Dragunov daje zadanie na znalezienie rzadkich artefaktów: ОХОТА ЗА РЕДКИМИ АРТЕФАКТАМИ <actor_dialog>dragunov_ohota_start</actor_dialog> W pliku dialogs_amk.xml jest opis w sekcji: dragunov_ohota_start_9 Spoiler ...Mam jedno duże zamówienie na całą kupę unikatowych artefaktów, ale nie z tego powodu tu jestem. W PDA pewnego monolitowca znalazłem ciekawą informację o Spełniaczu Życzeń i jakimś przedmiocie, posiadającym nieprawdopodobną moc. Chcę się o nim jak najwięcej dowiedzieć. Słuchaj, przez pewien czas tu pobędę. Może, pomożesz mi z zamówieniem na arty? Bardzo trudno je zdobyć, poszukiwania mogą zająć od kilku tygodni do kilku miesięcy. Dopiero co wróciłem z Wielkiej Ziemi, dlatego nie mam praktycznie żadnych informacji o tych artefaktach... Prawdopodobnie mówimy o tym zadaniu, jeśli tak - jego rozliczenie opiera się o następujące funkcje: Spoiler -- ОХОТА ЗА РЕДКИМИ АРТЕФАКТАМИ function dragunov_ohota_start() sms("%c[sender]"..translate("name_barmen")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn_0"), nil, "barman", 53000, nil, [[sms\barman\fotograf_npc_spawn]]) sms("%c[sender]"..translate("name_obschaya_set")..":\\n%c[sms_red]"..translate("fotograf_npc_spawn1_0_0"), 60, nil, 5000, nil, [[sms\net\fotograf_npc_spawn1]]) sms("%c[sender]"..translate("name_obschaya_set")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_net_fotograf_npc_spawn2_0"), 68, nil, 4000, nil, [[sms\net\fotograf_npc_spawn2]]) sms("%c[sender]"..translate("name_barmen")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn3_0"), 76, "barman", 7000, nil, [[sms\barman\fotograf_npc_spawn3]]) sms("%c[sender]"..translate("name_dragunov")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn4_0"), 86, "dragunof", 7000, nil, [[sms\dragunov\fotograf_npc_spawn4]]) local obj = create("fotograf_npc",xyz(-407.95184326172,0.62288904190063,69.41822052002),166298,2889) ai:assign_story_id(obj.id,21004) end function dragunov_ohota_have() return has("treasure_item",1) and has("af_kokon",1) and has("af_prisoska",1) and has("af_sandstown",1) and has("af_pylesos",1) and has("af_glass",1) and has("af_fontan",1) and has("af_fallen_angel",1) and has("af_vinograd",1) and has("af_parazit",1) and has("af_propeller",1) and has("af_kvazar",1) and has("af_mayak",1) and has("af_kletka",1) end function dragunov_ohota_done() lost("treasure_item",1) lost("af_kokon",1) lost("af_prisoska",1) lost("af_sandstown",1) lost("af_pylesos",1) lost("af_glass",1) lost("af_fontan",1) lost("af_fallen_angel",1) lost("af_vinograd",1) lost("af_parazit",1) lost("af_propeller",1) lost("af_kvazar",1) lost("af_mayak",1) lost("af_kletka",1) got("cube_chip",1) got("wpn_gauss_ves",1) got("ammo_gauss",3) find_and_release("fotograf_npc") end function taynik_monolita_have_all() return has("af_black_hole") end Mamy wymianę sms'ów pomiędzy Dragunov'em a Barmanem. Funkcja sprawdza, czy masz potrzebne do zadania itemy? Do rozliczenia potrzebne są (14 przedmiotów, tj plecak + 13 artefaktów): Spoiler treasure_item → Mały plecak (1 szt.) af_kokon → "Kokon" (1 szt.) af_prisoska → "Przyssawka" (1 szt.) af_sandstown → "Piaskowiec" (1 szt.) af_pylesos → "Elizjum" (1 szt.) af_glass → "Szkło" (1 szt.) af_fontan → "Wodotrysk" (1 szt.) af_fallen_angel → "Upadły Anioł" (1 szt.) af_vinograd → "Winogrono" (1 szt.) af_parazit → "Pasożyt" (1 szt.) af_propeller → "Korona" (1 szt.) af_kvazar → "Kwazar" (1 szt.) af_mayak → "Latarnia" (1 szt.) af_kletka → "Akson" (1 szt.) Oprócz tego musisz otrzymać infoportion do tych 14 przedmiotów: <info_portion id="stealth1_done"> Jest to informacja o zadaniu, by znaleźć Brata Cienia Monolitu oraz informacja że zadania nie dostaniesz jeśli masz informację w PDA o Schowku "Monolitu". Możesz mieć 14 przedmiotów, ale musisz spełnić 2 warunki podane powyżej - tak mówi skrypt + config zadania. Pytanie na jakim etapie jesteś i czy czegoś nie pominąłeś? Streszczenie, bo się rozpisałem nieco...musisz mieć 14 przedmiotów + zadanie na znalezienie: Brata Cienia Monolitu oraz brak info o Schowku "Monolitu" w PDA. Edytowane 19 Października 2022 przez AntiCitizen dodano cały skrypt w spojlerze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 20 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 Brata Cienia już zaliczyłem ( chodzi o zadanie na sejf i szkatułkę?). Na schowek Monolitu jeszcze nie mam ale policzę jeszcze artefakty bo nie jestem pewien czy mam 12 czy 13 sztuk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 20 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2022 @tybet64 - masz w spojlerze (mój post wyżej) wykaz potrzebnych rzeczy, sprawdź i pisz w razie potrzeby. 5 godzin temu, tybet64 napisał: chodzi o zadanie na sejf i szkatułkę? przepisałem to co w pliku jest i nie ma tam nic na temat szkatułki ani sejfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 21 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 Nie miałem w opisie zadania Latarni. Teraz już poszło.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 21 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) @tybet64 - to spolszczenie ze screen'a jest z OP-2.1, prawdopodobnie dołożono artefakt więcej w wersji 2.2 i tutaj opisy zadania się już nie pokrywają z wymogami stawianymi w skrypcie. Do czasu wydania oficjalnej polonizacji przyjmij założenie, że takich błędów będzie więcej... ❗ Edit: napisz coś o stabilności gry w temacie o OP-2.2. Edytowane 21 Października 2022 przez AntiCitizen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 21 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2022 (edytowane) Zauważyłem. Niektóre zadania są całkiem inne niż opisy(np. lekarstwo dla Akima), podpowiedzi niewłaściwe ( niewidzialny schowek na Generatorach). Ale OP to jest mój nałóg. Męczę się ale gram. A tak poza tematem. Czy ktoś wie jak używać egzoszkielet kamuflujący? Kombinuje na wszystkie sposoby (z zasilaniem, bez zasilania, z bronią albo bez) a i tak mnie widać. Jeśli chodzi o stabilność to jak na razie tylko w Martwym Mieście mnie wywaliło. Tradycyjnie przy posterunku w Barze tnie się jak diabli( w innych modach na DX11 i prawie na full nic się nie tnie) ale mogę to przeżyć. Edytowane 21 Października 2022 przez tybet64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 22 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2022 @tybet64 Ten egzo kamuflujący działa jednorazowo, około 10 minut i to jest scenariuszowo tyle, żeby starczyło na... Po założeniu, choćby na próbę, nawet w opisie 'kurtałki' jest zmiana, tak jakby, w skrócie, jest "rozładowana", a "załadować" ją można u Wasilija. Tyle i aż tyle z pobieżnej wizyty w rus-stranie. No, tak to powinno być, sprawdź sobie też czy masz klawisz przypisany w ustawieniach, ale może być też bug z poprawki. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 24 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 @tybet64 - nie wiem jak jest w wersji OP-2.2, ale w 2.1 egzoszkielet kamuflujący był jednorazowego użytku...zakładasz go raz i powinien pojawić się jasny błysk - jakbyś podkręcił gammę w monitorze o 100%. Założony drugi raz egzoszkielet kamuflujący - po prostu nie działa...z resztą nikomu jeszcze nie udało się zrobić ze Stalkera w 100% "skradanki", zawsze jakiś element psuł całą zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 24 Października 2022 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2022 Tak, w 2.1 jak się założyło to przez 15 minut działał. Ale w 2.2 mi w ogóle nie działa. Zakładam a i tak wrogowie mnie widzą. W X 10 jak czekałem na tyc niewidzialnych to praktycznie zaraz jak weszli do pomieszczenia to zaczeli walić do mnie. Ale radiowiec spokojnie otworzył drzwi i zadanie się zaliczyło. To samo ze staniem i podsłuchiwaniem kuternogi na Niezbadanych Terenach. Zaczęli gadać i od razu ten z Ostatniego Dnia zaczął strzelać, ganiać za mną ale rozmowa przebiegła spokojnie i zadanie się również zaliczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 25 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Przy tego typu zadaniach nie wolno nic zapisywać ani wczytywać podczas rozmowy. Wtedy gra głupieje i dzieją się dziwne rzeczy. W stalkerze tryb skradania nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntiCitizen Opublikowano 25 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 @tybet64 - spekuluję, ale możliwe że utrudniono wykonanie tych zadań w OP-2.2 ? Twórcy moda mogli po prostu pozbawić gracza i tak niewielkiej możliwości korzystania z egzoszkieletu maskującego - nie wiem co było ich zamiarem, bo jeszcze nie gram w OP-2.2...mało osób na forum gra, czekając na polonizację. Zapytaj może w temacie o OP-2.2, bo w ten - założony tutaj wątek - mało kto zagląda. Zrób taki test...ubierz nieużywany pancerz maskujący i idź do bazy wojskowych np. na Agroprom, oczywiście bez walki...ciekawe czy bez zadań związanych z niewidzialnością ten egzoszkielet będzie działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 25 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Te egzy działały tylko że, no właśnie. Ich przydatność w grze była i jest minimalna. Brak możliwości użycia broni oraz fakt, że zdjęcie jej czyni ją zupełnie nie przydatną tak naprawdę dyskwalifikuje ten pancerz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 25 Października 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 W kwestii maskującego egzo to taki fragment z stalkermod.ru "а ты кнопку назначил в "Управление модулями брони"?" Translator to już każdy ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 9 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Dzięki wielkie ale wystarczyło go włączyć(Q). Co do tych artów- kto daje Wodotrysk? Resztę mam ale nie pamiętam kto mi go dawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 9 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Nazwa znajoma w niezbadanych terenach nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 11 Stycznia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Od fotografa dostałem i u jednego z Mścicieli był. Ale nie pamiętam jakie. Może jeszcze czegoś nie zrobiłem zaco bym go dostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.