Skocz do zawartości

Artefakty dla Dragunova


tybet64

Rekomendowane odpowiedzi

@tybet64 - szkoda że podałeś tak mało informacji, mogłeś zrobić zrzut ekranu z widocznym zadaniem i warunkami jakie musisz spełnić, by zadanie rozliczyć, albo np. screen dialogu z Dragunov'em.

Spoiler

Nie gram z OP-2.2, ale mam wypakowane pliki, może uda mi się pomóc...

1. Dragunov daje zadanie na znalezienie rzadkich artefaktów: ОХОТА ЗА РЕДКИМИ АРТЕФАКТАМИ

<actor_dialog>dragunov_ohota_start</actor_dialog>

W pliku dialogs_amk.xml jest opis w sekcji: dragunov_ohota_start_9

Spoiler

...Mam jedno duże zamówienie na całą kupę unikatowych artefaktów, ale nie z tego powodu tu jestem. W PDA pewnego monolitowca znalazłem ciekawą informację o Spełniaczu Życzeń i jakimś przedmiocie, posiadającym nieprawdopodobną moc. Chcę się o nim jak najwięcej dowiedzieć. Słuchaj, przez pewien czas tu pobędę. Może, pomożesz mi z zamówieniem na arty? Bardzo trudno je zdobyć, poszukiwania mogą zająć od kilku tygodni do kilku miesięcy. Dopiero co wróciłem z Wielkiej Ziemi, dlatego nie mam praktycznie żadnych informacji o tych artefaktach...

Prawdopodobnie mówimy o tym zadaniu, jeśli tak - jego rozliczenie opiera się o następujące funkcje:

Spoiler
-- ОХОТА ЗА РЕДКИМИ АРТЕФАКТАМИ
function dragunov_ohota_start()
    sms("%c[sender]"..translate("name_barmen")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn_0"), nil, "barman", 53000, nil, [[sms\barman\fotograf_npc_spawn]])
    sms("%c[sender]"..translate("name_obschaya_set")..":\\n%c[sms_red]"..translate("fotograf_npc_spawn1_0_0"), 60, nil, 5000, nil, [[sms\net\fotograf_npc_spawn1]])
    sms("%c[sender]"..translate("name_obschaya_set")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_net_fotograf_npc_spawn2_0"), 68, nil, 4000, nil, [[sms\net\fotograf_npc_spawn2]])
    sms("%c[sender]"..translate("name_barmen")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn3_0"), 76, "barman", 7000, nil, [[sms\barman\fotograf_npc_spawn3]])
    sms("%c[sender]"..translate("name_dragunov")..":\\n%c[sms_red]"..translate("sms_barman_fotograf_npc_spawn4_0"), 86, "dragunof", 7000, nil, [[sms\dragunov\fotograf_npc_spawn4]])
    local obj = create("fotograf_npc",xyz(-407.95184326172,0.62288904190063,69.41822052002),166298,2889)
    ai:assign_story_id(obj.id,21004)
end
function dragunov_ohota_have()
    return
        has("treasure_item",1) and
        has("af_kokon",1) and
        has("af_prisoska",1) and
        has("af_sandstown",1) and
        has("af_pylesos",1) and
        has("af_glass",1) and
        has("af_fontan",1) and
        has("af_fallen_angel",1) and
        has("af_vinograd",1) and
        has("af_parazit",1) and
        has("af_propeller",1) and
        has("af_kvazar",1) and
        has("af_mayak",1) and
        has("af_kletka",1)
end
function dragunov_ohota_done()
    lost("treasure_item",1)
    lost("af_kokon",1)
    lost("af_prisoska",1)
    lost("af_sandstown",1)
    lost("af_pylesos",1)
    lost("af_glass",1)
    lost("af_fontan",1)
    lost("af_fallen_angel",1)
    lost("af_vinograd",1)
    lost("af_parazit",1)
    lost("af_propeller",1)
    lost("af_kvazar",1)
    lost("af_mayak",1)
    lost("af_kletka",1)
    got("cube_chip",1)
    got("wpn_gauss_ves",1)
    got("ammo_gauss",3)
    find_and_release("fotograf_npc")
end
function taynik_monolita_have_all()
    return has("af_black_hole")
end

 

Mamy wymianę sms'ów pomiędzy Dragunov'em a Barmanem. Funkcja sprawdza, czy masz potrzebne do zadania itemy? Do rozliczenia potrzebne są (14 przedmiotów, tj plecak + 13 artefaktów):

Spoiler
  1. treasure_item → Mały plecak (1 szt.)
  2. af_kokon → "Kokon" (1 szt.)
  3. af_prisoska → "Przyssawka" (1 szt.)
  4. af_sandstown → "Piaskowiec" (1 szt.)
  5. af_pylesos → "Elizjum" (1 szt.)
  6. af_glass → "Szkło" (1 szt.)
  7. af_fontan → "Wodotrysk" (1 szt.)
  8. af_fallen_angel → "Upadły Anioł" (1 szt.)
  9. af_vinograd → "Winogrono" (1 szt.)
  10. af_parazit → "Pasożyt" (1 szt.)
  11. af_propeller → "Korona" (1 szt.)
  12. af_kvazar → "Kwazar" (1 szt.)
  13. af_mayak → "Latarnia" (1 szt.)
  14. af_kletka → "Akson" (1 szt.)

Oprócz tego musisz otrzymać infoportion do tych 14 przedmiotów:

<info_portion id="stealth1_done">

Jest to informacja o zadaniu, by znaleźć Brata Cienia Monolitu oraz informacja że zadania nie dostaniesz jeśli masz informację w PDA o Schowku "Monolitu".

Możesz mieć 14 przedmiotów, ale musisz spełnić 2 warunki podane powyżej - tak mówi skrypt + config zadania. Pytanie na jakim etapie jesteś i czy czegoś nie pominąłeś?

Streszczenie, bo się rozpisałem nieco...musisz mieć 14 przedmiotów + zadanie na znalezienie: Brata Cienia Monolitu oraz brak info o Schowku "Monolitu" w PDA.

Edytowane przez AntiCitizen
dodano cały skrypt w spojlerze.
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 - to spolszczenie ze screen'a jest z OP-2.1, prawdopodobnie dołożono artefakt więcej w wersji 2.2 i tutaj opisy zadania się już nie pokrywają z wymogami stawianymi w skrypcie. Do czasu wydania oficjalnej polonizacji przyjmij założenie, że takich błędów będzie więcej...

Edit: napisz coś o stabilności gry w temacie o OP-2.2.

Edytowane przez AntiCitizen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem. Niektóre zadania są całkiem inne niż opisy(np. lekarstwo dla Akima), podpowiedzi niewłaściwe ( niewidzialny schowek na Generatorach). Ale OP to jest mój nałóg. Męczę się ale gram. A tak poza tematem. Czy ktoś wie jak używać egzoszkielet kamuflujący? Kombinuje na wszystkie sposoby (z zasilaniem, bez zasilania, z bronią albo bez) a i tak mnie widać. Jeśli chodzi o stabilność to jak na razie tylko w Martwym Mieście mnie wywaliło. Tradycyjnie przy posterunku w Barze tnie się jak diabli( w innych modach na DX11 i prawie na full nic się nie tnie) ale mogę to przeżyć.

Edytowane przez tybet64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 Ten egzo kamuflujący działa jednorazowo, około 10 minut i to jest scenariuszowo tyle, żeby starczyło na... Po założeniu, choćby na próbę, nawet w opisie 'kurtałki' jest zmiana, tak jakby, w skrócie, jest "rozładowana", a "załadować" ją można u Wasilija. Tyle i aż tyle z pobieżnej wizyty w rus-stranie. No, tak to powinno być, sprawdź sobie też czy masz klawisz przypisany w ustawieniach, ale może być też bug z poprawki. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 - nie wiem jak jest w wersji OP-2.2, ale w 2.1 egzoszkielet kamuflujący był jednorazowego użytku...zakładasz go raz i powinien pojawić się jasny błysk - jakbyś podkręcił gammę w monitorze o 100%. Założony drugi raz egzoszkielet kamuflujący - po prostu nie działa...z resztą nikomu jeszcze nie udało się zrobić ze Stalkera w 100% "skradanki", zawsze jakiś element psuł całą zabawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w 2.1 jak się założyło to przez 15 minut działał. Ale w 2.2 mi w ogóle nie działa. Zakładam a i tak wrogowie mnie widzą. W X 10 jak czekałem na tyc niewidzialnych to praktycznie zaraz jak weszli do pomieszczenia to zaczeli walić do mnie. Ale radiowiec spokojnie otworzył drzwi i zadanie się zaliczyło. To samo ze staniem i podsłuchiwaniem kuternogi na Niezbadanych Terenach. Zaczęli gadać i od razu ten z Ostatniego Dnia zaczął strzelać, ganiać za mną ale rozmowa przebiegła spokojnie i zadanie się również zaliczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 - spekuluję, ale możliwe że utrudniono wykonanie tych zadań w OP-2.2 ? Twórcy moda mogli po prostu pozbawić gracza i tak niewielkiej możliwości korzystania z egzoszkieletu maskującego - nie wiem co było ich zamiarem, bo jeszcze nie gram w OP-2.2...mało osób na forum gra, czekając na polonizację. Zapytaj może w temacie o OP-2.2, bo w ten - założony tutaj wątek - mało kto zagląda. Zrób taki test...ubierz nieużywany pancerz maskujący i idź do bazy wojskowych np. na Agroprom, oczywiście bez walki...ciekawe czy bez zadań związanych z niewidzialnością ten egzoszkielet będzie działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.