Skocz do zawartości

Зона поражения (Strefa rażenia/Strefa klęski)


Rekomendowane odpowiedzi

zona_porazheniya-cover_by_meta.jpg

Tytuł oryginalny: Зона поражения
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 28.12.2007 r.
Autorzy: Balhash Brothers Team (Web Striker)


OPIS:

Spoiler

14 kwietnia 2006 roku, po tajemniczym rozbłysku na CzEJ zespół "Delta" przybywa na skażony teren, aby zbadać przyczynę eksplozji, jednak już pierwszego dnia urywa się z nimi kontakt. Centrala postanawia wysłać na poszukiwania zespoły "Alfa" i "Beta" oraz "na tyły" zwiadowcę o pseudonimie Striełok.
Podczas akcji poszukiwawczej "Beta" wpada w zasadzkę, "Alfa" całkowicie znika bez śladu. Striełokowi przypada więc wyjątkowo trudne zadanie - odnaleźć "Alfę", zdążyć z pomocą "Becie" i jak najszybciej popędzić na terytorium CzEJ, by odnaleźć "Deltę".

Ideą przewodnią moda jest przemiana gry w strzelankę w stylu Doom 3. Cała Zona w modyfikacji jest niemal całkowicie opuszczona - na ludzi można natknąć się jedynie na terenie Baru, a poza nim spotkamy tylko ogromne hordy mutantów, które będą stanowić główną przeszkodę w naszej progresji fabularnej.


Cechy moda:

  • nowa fabuła;
  • autorskie aktorstwo głosowe;
  • gameplay zmieniony w kierunku strzelanki;
  • prawie całkowity brak stalkerów;
  • przywrócone wycięte mutanty;
  • zwiększona populacja mutantów na wszystkich lokacjach z wyjątkiem Baru;
  • zmieniona muzykę (m.in. motywy podebrane z Resident Evil i Painkillera);
  • dodano transport, którego można również użyć do walki z "pomiotami zła";
  • dodano karabin maszynowy M134 z dedykowaną amunicją (dzięki SRP MOD TEAM).

Ciekawostki:

  • Modyfikacja ta znajdowała się na prawie wszystkich pirackich płytach z kompilacjami modów i często była jedną z niewielu działających stabilnie, dzięki czemu zyskała popularność we wschodniej społeczności fanów.
  • Amunicja, jedzenie i lekarstwa nic nie ważą. Zostało to zrobione przez autora celowo, gdyż do zniszczenia wielkich hord mutantów potrzebne są solidne zapasy.
  • W 2020 r. powstał remake, który zachowuje starą fabułę, ale m.in. dodaje wiele nowych questów, lokacji, mutantów, nowe bronie i zawiera zmiany w grafice.

GALERIA:

Spoiler
Ss_vadim_01-09-22_01-05-54_(l01_escape).jpg Ss_vadim_01-09-22_01-06-42_(l01_escape).jpg
Ss_vadim_01-09-22_01-18-13_(l02_garbage).jpg Ss_vadim_01-09-22_01-18-27_(l02_garbage).jpg
Ss_vadim_01-09-22_01-21-19_(l03_agroprom).jpg Ss_vadim_01-09-22_01-23-01_(l03u_agr_underground).jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Cień Czarnobyla 1.0004.


2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|  na:  $game_data$ = true| true| $fs_root$|
 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródła informacji: new_AP-PRO_LOGO.png   s-mods-wiki_logo.png   LOGO_STALKERMOD.png
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.