Skocz do zawartości

Coop


Rekomendowane odpowiedzi

Mi to się bardzo to podobało, bo prawie zawsze przy wykonywaniu misji jesteś sam, a w multi dziesz z kolegą i razem strzelacie . Misje nabrały by trochę zgrania między członkami. Nie było by czegoś takiego, że czasami sojusznicy komputerowi wychodzą na otwarty teren obrywają i giną i jesteś sam ,ale ciągła możliwość pomocy. Jednak wszystko ma swe złe strony: otóż jak wspomniał wcześniej kubic poziom trudności musiałby wzrosnąć drastycznie, ponieważ nawet poziom mistrz to nie jest problem jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Lordinio : Przy nazwie servera jak go wyszukasz pisze jaki poziom tudnosci można sobie wybrac dowolny poziom jak zrobisz wlasny serv a do innych musisz sie dostosowac

[ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ]

do wolfenstain : grasz z innym graczem calą oś fabularną można tez robic misje poboczne i wrogowie : ludzie sa dobrze uzbrojenie i sprytniejsi , mutanty sa silniejsze

[ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ]

gry sie wtedy nie zapisuje jak sie wejdzie na server bedzie sie na poczatku ale jak inny gracz wszedł wczesniej i ma okreslone zadanie np x18 to masz taka sama misja i możesz poproic gracza o pieniądze bron leki i pancerz oczywiscie gracze mogą za to zarządac pieniedzy

[ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ]

Jeśli nie bedzie takiego trybu na mp stalker cop zawsze mozna moda zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tryb kooperacji miałby sens, jakby np 4 gracze przechodzili jednego questa w danej chwili a nie ze jeden się podłącza inni graja razem questa a ten co się podłączył później musi tego samego questa robić sam chyba że gra by takiego gracza przydzielała do innej sesji gry która spełnia kryteria wyboru w szukajce gry tak jak to jest np w resident evil 5. Oczywiście żeby było sprawiedliwie osoba hostujaca grę ustala poziom trudności. Oczywiście z tą silnością mutantów bym tak nie przesadzał zostawił bym to zależne od poziomu trudności jaki ustawi osoba tworząca nowa grę i bym w tym specjalnie nic nie zmieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tryb coop miałby sens, wtedy, gdy gra działa się tak jak WoW. Normalnie biega się po Zonie, zabija mutki i stalkerów (NPC), a gdyby miałby być quest, np na rozwalenie pierwszej wioski bandytów od Wilka, to albo przechodziło się samemu (jak w single), albo zapraszało przez odpowiednie okno kogoś, z kim tego questa chciało by się przejść. Wtedy gra przerzucałaby graczy, którzy się zgadali na misję do odpowiedniego miejsca. Poziom wrogów byłby wyższy, a w ciałach mniej rzeczy, za broń mniej kasy. PS: W CoP chyba przecież nie ma Co-op'a. PS2: Gdzieś widziałem mod do SoC na Co-op, tylko że na jednej mapie i bez możliwości rozmowy z NPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wpadłem na taki pomysł - jedna fabuła taka jak jest, gracze max 4, jak jeden tak jak w singlu dojdzie do momentu zdobycia questa, to pozostali, którzy nie byliby obok niego - tylko gdzieś tam hen hen daleko, to dostawaliby z automatu questa na spotkanie się z tym, który go zdobył jako pierwszy i jakby tego nie zrobili to oni po prostu by tracili zadanie - fabuła nie mogłaby w 100% warunkować postępu w grze i zwiększania się możliwości bo to by nie było wykonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.