kubic123 Opublikowano 12 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Czy podbał wam się tryb Cooperacja w Stalker cop ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bas001 Opublikowano 12 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Piszesz do tych co mają oryginała czy pirata?Bo jeśli kierujesz do osób posiadających oryginał to może być z owym posiadaniem problem,a jeśli kierujesz pytanie do piratów to lepiej nie kontynuuj wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 12 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 To zależy o jaki dokładnie tryb chodzi. Bo jeśli o multiplayer, to na piracie nie pograsz, ponieważ wymagany jest unikalny cd-key, a do StarForce keygenów nigdy nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfenstein Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 No nieźle z tą kooperacją, ale napiszcie coś więcej. To tryb w sieciówce czy jak? Bo kooperacja była też w Call of Duty - World at War i może te tryby są podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 14 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Cooperacja to opcja taka, że przechodzisz grę razem z innymi graczami i oni ci pomagają wykonać misje, razem zabijacie mutanty i stalkerów. Oczywiście wymagany jest net. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubic123 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Mi o multi chodzi grasz na necie single player z innym graczem. Mi by się przydało :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 15 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Eee ale jak z kimś śmigasz to poziom trudności musiałby być z 3 razy weteran bo ja sam sobie radze, a co dopiero we 2 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolfenstein Opublikowano 16 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 A to nawet fajne. Tylko ciekaw jestem jak to wygląda dokładnie. Na przykład czy każdy może wykonywać zadania poboczne, czy można zapisywać grę itd. Jak zdobędę grę to oblukam ten tryb dogłębnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichociemny1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Mi to się bardzo to podobało, bo prawie zawsze przy wykonywaniu misji jesteś sam, a w multi dziesz z kolegą i razem strzelacie . Misje nabrały by trochę zgrania między członkami. Nie było by czegoś takiego, że czasami sojusznicy komputerowi wychodzą na otwarty teren obrywają i giną i jesteś sam ,ale ciągła możliwość pomocy. Jednak wszystko ma swe złe strony: otóż jak wspomniał wcześniej kubic poziom trudności musiałby wzrosnąć drastycznie, ponieważ nawet poziom mistrz to nie jest problem jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubic123 Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 do Lordinio : Przy nazwie servera jak go wyszukasz pisze jaki poziom tudnosci można sobie wybrac dowolny poziom jak zrobisz wlasny serv a do innych musisz sie dostosowac [ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ] do wolfenstain : grasz z innym graczem calą oś fabularną można tez robic misje poboczne i wrogowie : ludzie sa dobrze uzbrojenie i sprytniejsi , mutanty sa silniejsze [ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ] gry sie wtedy nie zapisuje jak sie wejdzie na server bedzie sie na poczatku ale jak inny gracz wszedł wczesniej i ma okreslone zadanie np x18 to masz taka sama misja i możesz poproic gracza o pieniądze bron leki i pancerz oczywiscie gracze mogą za to zarządac pieniedzy [ Dodano: Pon 16 Lis, 2009 ] Jeśli nie bedzie takiego trybu na mp stalker cop zawsze mozna moda zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 16 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Ja pisałem o poziomie trudności. A to, że za każdym razem się kasuje to bez sensu w jaki niby sposób ma się grę przejść w jednym ciągu?? To nawet ja tyle nie grałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aen Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Tryb kooperacji miałby sens, jakby np 4 gracze przechodzili jednego questa w danej chwili a nie ze jeden się podłącza inni graja razem questa a ten co się podłączył później musi tego samego questa robić sam chyba że gra by takiego gracza przydzielała do innej sesji gry która spełnia kryteria wyboru w szukajce gry tak jak to jest np w resident evil 5. Oczywiście żeby było sprawiedliwie osoba hostujaca grę ustala poziom trudności. Oczywiście z tą silnością mutantów bym tak nie przesadzał zostawił bym to zależne od poziomu trudności jaki ustawi osoba tworząca nowa grę i bym w tym specjalnie nic nie zmieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Najemnik32 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dla mnie tryb coop miałby sens, wtedy, gdy gra działa się tak jak WoW. Normalnie biega się po Zonie, zabija mutki i stalkerów (NPC), a gdyby miałby być quest, np na rozwalenie pierwszej wioski bandytów od Wilka, to albo przechodziło się samemu (jak w single), albo zapraszało przez odpowiednie okno kogoś, z kim tego questa chciało by się przejść. Wtedy gra przerzucałaby graczy, którzy się zgadali na misję do odpowiedniego miejsca. Poziom wrogów byłby wyższy, a w ciałach mniej rzeczy, za broń mniej kasy. PS: W CoP chyba przecież nie ma Co-op'a. PS2: Gdzieś widziałem mod do SoC na Co-op, tylko że na jednej mapie i bez możliwości rozmowy z NPC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Windmaker Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Osobiście wpadłem na taki pomysł - jedna fabuła taka jak jest, gracze max 4, jak jeden tak jak w singlu dojdzie do momentu zdobycia questa, to pozostali, którzy nie byliby obok niego - tylko gdzieś tam hen hen daleko, to dostawaliby z automatu questa na spotkanie się z tym, który go zdobył jako pierwszy i jakby tego nie zrobili to oni po prostu by tracili zadanie - fabuła nie mogłaby w 100% warunkować postępu w grze i zwiększania się możliwości bo to by nie było wykonalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi