Pikson Posted February 25 Report Share Posted February 25 (edited) Cześć, od paru dni próbuję grzebać w plikach Czystego Nieba żeby dało się w końcu zabijać po cichu i mnie już szlag trafia, bo nic nie działa. Samo skradanie jest możliwe i naprawione modami, ale po zabiciu kogoś i tak wszyscy wkoło zaczynają strzelać do gracza, nawet jeśli są daleko i odwróceni tyłem. Próbowałem komentować pliki dźwiękowe tak żeby zasięg detekcji przez AI był bardzo mały. Edytowałem dźwięki śmierci, uderzenia kul we wrogów i otoczenie, bawiłem się z plikami takimi jak xr_danger.script, actor.ltx. I z tego wszystkiego zmiana wartości wydaje się działać tylko dla uderzenia kul o otoczenie i strzelanie w niebo - tj. nie powoduje reakcji NPC. Samo zabicie nawet jednym strzałem zawsze powoduje alarm u wrogów. Jedynego pliku dźwiękowego, którego mi się nie udało zedytować, bo jest uszkodzony to gamedata\sounds\material\bullet\collide\bullet_hit_1 . Nie sądzę, że to powód dlaczego to wszystko nie działa, ale jeśli ktoś chciałby mi pomóc to byłbym wdzięczny gdyby mi wysłał ten plik. I nie mam już więcej pomysłów. Kilka lat temu komentowałem dźwięki dla Cienia Czarnobyla i wydawało się jako tako to działać. A tu po prostu nic nie działa. Plik udało mi się jakoś wyciągnąć w końcu i zakomentować. Użyłem actor editor zamiast level editor w x-ray sdk. Zakomentowałem wszystko jeszcze raz. W grze poszedłem do innego obozowiska renegatów i wygląda na to, że wreszcie zadziałało, mogłem zabić wrogów będących blisko siebie bez wszczynania alarmu. Zostało testowanie dobrania odpowiednich wartości parametrów. Interesuje mnie jeszcze czy wrogowie odpalają alarm gdy widzą martwe ciało i jeśli zobaczą jak ktoś ginie (ale nie słyszą). Oraz czy wróg, który alarmuje się gdy kogoś zabijam, alarmuje też od razu innych (czy jest to uzależnione od dźwięku - strzelania lub krzyku NPCta) Edited February 25 by Pikson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikson Posted February 26 Author Report Share Posted February 26 Wątek kontynuuje na jakby kogoś ciekawiło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.