MiedzianeJaja Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Drażni mnie że mając exo z udźwigiem 180 kg szybkie wyczerpanie następuje po przekroczeniu 100 kg nawet o kilka deko. Z artefaktami ponad + 500 wytrzymałości mogę biegać bez objawów wyczerpania nosząc 99,9 kg. Ale niech będzie 100,1 kg to naznaczony zaczyna się błyskawicznie męczyć. Rozumiem potrzebę zmęczenia ale niech spadek wytrzymałości zaczyna występować w pobliżu granicznej wartości kombinezonu. Np w opisanym przypadku powinien być moim zdaniem odczuwalny np przy 160-170 kg i dopiero powoli się zwiększać. Przecież to exoszkielet który ma za zadanie zwiększać możliwości udźwigu + poruszania się. Można to w którymś pliku zmienić ? NIE CHODZI MI O ZWIĘKSZENIE UDŹWIGU POSTACI tylko o zbalansowanie męczenia się postaci w zależności od noszonego skafandra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Weź zwiększ nominalny udźwig do 160-170 kg, ale nie wkładaj do ekwipunku rzeczy o większej wadze i będzie git ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordDino Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 W pliku postaci tam gdzie jest udźwig jest też opcja przy ilu kg zaczyna się męczyć. Tylko nie wiem który to plik w poście i zmianie udźwigu masz podany ten plik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gowienoo Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 W ts2 nano exo cud Siemienieckiego ten zwiększający udźwig miał taka linijkę odpowiedzialną za regenerację wytrzymałości ( i zdrowia nie pomyl bo po co robić czołg z exo)albo za wieczny sprint nie pamiętam jak masz ts na kompie to poszukaj w pliku outfits (Ctrl+f) są tam 3 rodzaje "nano" dalej pokmiń, te wartości były na końcu parametrów teraz ci nie przytoczę nie pisze ze swojego kompa ale pewnie sam sprawdzisz. EDIT: power_restore_speed = 0.1 power_loss = 0.036 To te 2 współczynniki pokombinuj i powiadom o wynikach sam jestem ciekaw ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Znalazłem jedno rozwiązanie, ale trzeba testować...w gamedata\creatures\actor...odszukać linie i zmienić zgodnie z opisem pod spodem...bez ingerencji w udźwig postaci... Zdejmujemy z pasa wszystkie arty na wytrzymałość...przeciążamy GG do granic możliwości i biegniemy.... stand_power = -0.005 walk_power = 0.00001 ; walk_weight_power = 0.00001 ; overweight_walk_k = 0,00001 ;9 ;10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiedzianeJaja Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 To jest tak: stand_power - standardowo -0.01, szybkość z jaka przybywa sił gdy stoimy (zwróćmy uwagę że jest ujemna). Im większa tym szybciej wracają siły. walk_power - standardowo 0.00002, szybkość z jaką ubywa siły podczas chodzenia. Im współczynnik większy tym szybciej tracimy siły walk_weight_power - standardowo 0.0001, szybkość z jaką ubywa siły podczas chodzenia z obciążeniem do górnej dopuszczalnej (nie przekraczającej zielonego udźwigu) granicy. overweight_walk_k = standardowo 5, współczynnik przeciążenia mnożony przez walk_power i walk_weight_power. Ciężko wyczuć co to jest i jaki jest efekt tych obliczeń ale JEGO ZMNIEJSZANIE WYDŁUŻA CZAS BIEGANIA POD OBCIĄŻENIEM. Na tyle co przetestowałem to moim zdaniem wystarczy zmiana TYLKO overweight_walk_k na wartość 2 (liczy się pierwsza cyfra, to co po średnikach olewamy bo to komentarze). Mogłem oczywiście czegoś nie zauważyć, więc proszę o sprawdzenie czy jest to wystarczające aby bieganie w skafandrach ze zwiększonym udźwigiem było jako tako "rzeczywiste". Zresztą jeszcze będę przy tym dłubał ;) P.S. Przy tych ustawieniach które podałeś, nasz człowiek z maksymalnym przeciążeniem, bez artów, biega jak rączy jelonek i nie ubywa mu siły w ogóle (tylko przy skakaniu) :D 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Więc jednak to jest to...kiedyś zmieniałem te opcje , ale potem poszły w zapomnienie. Ustawienia te dotyczą wszystkich skafandrów nie tylko EXO i można je stosować do dowolnej kurteczki...dla tych co podnoszą udźwig, oraz tych grających na normalnych ustawieniach...większość graczy chodzi z przeciążonym plecakiem... Bardzo dobra rzecz podczas ucieczki przed emisją w bezpieczne miejsce, lub konieczności szybkiego dotarcia na miejsce z pomocą...itd. Linia...overweight_walk_k = 0,00001 ;9 ;10 odpowiada za utratę sił podczas używania przeciążonego plecaka. Podałem skrajne ustawienia by mieć pewność, że linie nie będą kłócić się ze sobą....w podstawce standardowe ustawienia to... stand_power = -0.005 walk_power = 0.00001 ; walk_weight_power = 0.00005 ; Te parametry mogą się różnić od Waszych w zależności od tego w jakiego moda gracie, oraz jak moder edytował plik...gamedata\creatures\actor. ...ostatna linia... overweight_walk_k = 5 ;9 ;10....odpowiada za przeciążenie ....cyfra "5" jest do dowolnej interpretacji można przypisać w granicach...0.00001 do 5... które jest w oryginalnym pliku. Punkt dla docenta dr Miedzianego za kolejne udane testy w Zonie..:) Zresztą jeszcze będę przy tym dłubał Czekamy na kolejne wyniki ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.