Skocz do zawartości

Edycja odporności mutantów na przykladzie... Przeźroczystej chimery


Rekomendowane odpowiedzi

Sposób działa z każdą wersją gry, w każdym pliku mutanta - opracowany na podst. Solijanki

Jako że przeźroczysta chimera występująca m.in. w Dziczy, po pewnym czasie grania stała się dla mnie tylko nudnym i denerwującym workiem na naboje, postanowiłem ją trochę osłabić. W granicach rozsądku tej zmiany nie polecam tym którzy dopiero zaczynają. Taka "mocna" chimera w początkowym okresie rozgrywki dodaje sporo smaczku kiedy się niespodziewanie na nią natkniemy.

Jeżeli jednak mamy jej już dość to bierzemy się do jej osłabiania (na pewno się ucieszy )
Przede wszystkim otwieramy sobie katalog CREATURES w naszym zmodowanym SOC.
Mniej więcej tu:

...Program FilesTHQS.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl gamedata config creatures

Następnie odnajdujemy w katalogu CREATURES plik... m_chimera.ltx... i robimy sobie jego kopię bezpieczeństwa.
Kiedy mamy już kopię możemy przystąpić do zmian w oryginalnym pliku. Plik m_chimera.ltx otwieramy notatnikiem lub na żywca przenosimy myszą do otwartego notatnika.
Znajdujemy w nim miejsce gdzie są takie linijki :
 

[chimera_x_ray_immunities]burn_immunity          = 0.3   ; odporność na ogieństrike_immunity        = 0.3   ; odporność na uderzenieshock_immunity         = 0.3   ; odporność na wyładowania elektrycznewound_immunity         = 0.002 ; odporność na zadrapaniaradiation_immunity     = 0.00  ; odporność na promieniowanietelepatic_immunity     = 1.0   ; odporność na emisje psioniczne/telepatięchemical_burn_immunity = 0.02  ; odporność na chemiczne poparzenieexplosion_immunity     = 0.15  ; odporność na wybuch tj. obrażenia od granatów, RPG-7, etc.fire_wound_immunity    = 0.02  ; odporność na ostrzał

i w ostatniej linijce zmieniamy wartość fire_wound_immunity na 0.08 (parametr odpowiedzialny za obrażenia od broni palnej). Po zmianie ostatnia linijka powinna wyglądać tak:

fire_wound_immunity = 0.08

Zapisujemy zmiany w pliku i po PONOWNYM URUCHOMIENIU SOC spokojnie idziemy polować na przeźroczyste chimery.

Im wartość fire_wound_immunity jest większa tym odporność chimery mniejsza. Przy wartości 1.0 zwierzak pada od razu. Zasada ta ma zastosowanie również w przypadku pozostałych parametrów. Można sobie poeksperymentować i wybrać dowolną ale MHO 0.08 to wielkość rozsądna. Upolujemy chimerę po około dziesięciu strzałach z shotguna lub setce nabojów p-panc. Pozostaje "mocarna" ale nie jest już super-hiper-denerwującym-workiem-bez-dna-na-amunicję.

Edytowane przez The Emperor
Regulamin działu Warsztat Modera, pkt.8 - funkcje i fragmenty plików tagujemy w [code] [/code]
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wszystkim mutka osłabiłem konfig zarówno jeśli chodzi o strzały jak i eksplozję zwyczajnie nienawidzę zgrai mutantów biegających po całej zonie chordami wybijających mi NPC. zresztą co to za paranoja żeby do psa strzelać seriami nie miałem nic do silnych mutków w Zewie Prypeci bo były tam rzadko w porównaniu z modami i oznaczały ciężkie misje wręcz wyzwanie a we wszystkich modach natłuką mutantów z wytrzymałością czołgu BZDURA!!! Ja gram dla fabuły nie siepaniny !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Diegtiariow zmienił(a) tytuł na Edycja odporności mutantów na przykladzie... Przeźroczystej chimery
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.