malakas Posted May 20, 2011 Report Share Posted May 20, 2011 Dodajemy przedmiot kwestowy do handlarza....na przykladzie Hełmu dla Zwierzoboja... Jeśli chodzi o hełmy dla Zwierzobója to w grze maja one nazwę: "helmet_new" Właśnie to trzeba dopisać handlarzowi żeby można było zakupic takowe u niego. Ale jak zwykle musi być jedno ale <_< Żeby handlarz zechciał wam sprzedać taki hełm, to trzeba zrobić tak: 1. w pliku "quest_items.ltx" znaleźć fragment kodu (otwieramy zwykłym notatnikiem) [helmet_new]:identity_immunities GroupControlSection = spawn_group discovery_dependency = $spawn = "devices\quest_items\helmet_new" ;$prefetch = 32 class = II_ATTCH cform = skeleton visual = equipments\item_psi_helmet.ogf radius = 1 ;script_binding = stalker.object_init quest_item = true description = "Specjalny hełm, chroniący właściciela przed oddziaływaniem Emisji. Opracowany w laboratorium nad Jantarem." inv_name = "Specjalny hełm" inv_name_short = "Specjalny hełm" inv_weight = 0.5 inv_grid_width = 1 inv_grid_height = 1 inv_grid_x = 23 inv_grid_y = 13 cost = 15000 2. w tym fragmencie znaleźć linijkę quest_item = true 3. zamienic słowo "true" na "false" - zapisać zmiany i wyjść z notatnika 4. można dodawać hełmy do sprzedaży http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//wink.gif 5...Dalsza część przebiega według poradnika RAVEN...zmieniają się tylko nazwy handlarzy na tych z TS 2. http://www.stalkerteam.pl/topic/223-czeste-bledy-soljanki-i-ich-rozwiazania/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.