Кристофер (Kpuc) Opublikowano 31 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 UWAGA - nie wszystkie komendy i klucze muszą działać w każdym z build'ów, mogą być zmienione znaczeniowo i wywoływać inny skutek . user.ltx - edytować możemy zwykłym notatnikiem systemowym. rs_anisotropic - filtrowanie anizotropowe on / off (8x) rs_antialias - 2x antyaliasing on / off rs_c_ * - Gamma / Jasność / Kontrast rs_compress_lmaps - włączenie dxt5 dla lmaps ? rs_detail_density - zasięg widzenia detali rs_detail_l_ * - parametr oświetlenia obiektów trawy i szczegółów rs_detail_w_rot1 - wiatr (na fali 1) obrót w sek ? rs_detail_w_rot2 - wiatr (na fali 2) obrót w sek ? rs_detail_w_speed - prędkość wiatru rs_fullscreen - on / off - cały ekran rs_no_v_sync - vsync rs_sh_blur - dyn. cienie dla filtrowania rs_ssa_discard - rozmiar ekranu min. strefy (SSA) ? rs_stats - statystyki rs_supersample - 0 .. 4, 4 oznacza [x2 szerokość * wysokość 2x] ? rs_triplebuffer - przydatne tylko z vsync vid_bpp - 16 / 32 - ilość kolorów 16 bądź 32 tysiące . g_god on - Tryb boga ') hud_crosshair on / off - pokaz / ukryj celownik hud_crosshair_dist off - pokaz odległość na celowniku hud_weapon on / off - pokazuj broń / nie pokazuj broni mouse_invert on / off - odwróć mysz mouse_sens 0.21 - czułość myszki ph_fps 100 - ograniczaj fps na 100 klatkach/s - tutaj możemy wpisać np. 60 dzięki czemu przy lepszych konfiguracjach sprzętowych nie będziemy nadwyrężać komputera . r2_sun on / off - najwyraźniej chodzi o promienie słoneczne lub samo słonce rs_c_brightness 1. - jasność gry im więcej tym jaśniej rs_c_contrast 1. - kontrast gry im więcej tym intensywniej rs_c_gamma 1. -gamma gry im więcej tym jaśniej rs_no_v_sync on / off - synchronizacja pionowa rs_occlusion on / off - włącz / wyłącz occlusion rs_refresh_60hz on / off - włącz lub wyłącz blokadę odświeżania ekranu 60Hz rs_triplebuffer on / off - potrójne buforowanie rs_vb_size 1024 - wielkość tekstury 1024 pix snd_freq 22khz - częstotliwość dźwięku wtedy było standardem 22 teraz 44khz , czym więcej tym lepiej ;) snd_occlusion_scale 0.5 - skala wielkości occlution snd_volume_master 0. - głośność całkowita , główna gry snd_volume_music 0.7 - głośność podkładu muzycznego w grze vid_mode 800x600 - rozdzielczość wyświetlanej gry (np. 1024x768 , 1280x960 , 1400x1050) najlepiej w przypadku monitorów LCD wpisać natywną . komendy dla konsoli... eff_glow - on / off , włącz wyłącz świecące się lampy . eff_sun_glare - on / off , odbicia słońca - możne tu chodzić tez o odbicia od szyby w masce ? rs_detail on / off- włącz / wyłącz trawę i szczegółowe detale - w przypadku późniejszych kompilacji dla trawy jest osobna komenda rs_ssa_dontsort - coś wyłącza żeby zmniejszyć zużycie procesora ? rs_ssa_hzb_vs_tex - dodał jakiś efekt HZB , działa tylko na kartach NVidia rs_warm_hzb - dodał jakiś efekt graficzny , działa tylko na kartach NVidia Dodatkowe... bind cam_1 kF1 - pierwsza kamera dla postaci/ auta bind cam_2 kF2 - druga kamera dla postaci/ auta bind cam_3 kF3 - trzecia kamera dla postaci/ auta bind cam_4 kF4 - czwarta kamera dla postaci/ auta bind turn_engine kt - dodajemy te komendę do user.ltx aby móc uruchomić silnik samochodu , można tez wpisać w konsole każdorazowo . Wszystkie opisy pisałem z pamięci, mogą być błędy !!! Prosił bym o nie klonowanie i przenoszenie tego tematu i treści na inne fora! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi