Skocz do zawartości

Prosze o pomoc w doborze Karty graficznej


ƉƐϼД

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Proszę pomóc mi dobrać kartę graficzną do mojego pceta w cenie od 100 do 490 zł

z powodu że jestem zielony o kartach GPU wiec myślę że pomożecie mi.

Aktualnie na celowniku ;

GeForce with CUDA GTS 450 Gainward 1GB DVI & HDMI (PCI-E) DDR5

Dołączona grafika

GeForce with CUDA GTS 450 Asus 1GB DVI & HDMI (PCI-E) DirectCU

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, że to słaby 65 nm procesor i każda większa nowa karta będzie blokowana.?...OC duże, bo fabryczny to 1,8 Ghz może coś zdziała, osobiście nie kupowałbym karty do takiego procka. Zasilacz wystarczy...ale nie podałeś kasy..nie można szukać karty za 100zł i 500 zł jednocześnie bo to nie ta kategoria..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, że to słaby 65 nm procesor i każda większa nowa karta będzie blokowana.?...OC duże, bo fabryczny to 1,8 Ghz może coś zdziała, osobiście nie kupowałbym karty do takiego procka.

Zasilacz wystarczy...ale nie podałeś kasy..nie można szukać karty za 100zł i 500 zł jednocześnie bo to nie ta kategoria..

co ja tera zrobie ?! procesor nowy ?! NIE...

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecyduj się za ile chcesz kupić kartę i poszukamy..jak mówię co innego 100 co innego 500.. Jak podasz płytę to zobaczę co tam wchodzi..sorki jest na górze.. :rolleyes:..dopiszę tutaj... // do płyty dużo wchodzi..interesuje cię zmiana na używany procek.? można oszukać i kartę i procek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo tyczy się..Gainward ...ale i tak cokolwiek nie kupisz to procek ograniczy...pomyśl o Radeonie z linka ma szynę pamięci 256 bit..

z nvidia poszukamy innej..

1...http://www.agito.pl/...attr=248-490072

2..http://www.agito.pl/...tr=cena-300+600

3..http://techplanet.pl...ress,24117.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach