Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

09cc45fd19830ec50ec7a9343e4fb3ff.jpg

Nazwa: AleX MOD
Twórca: Silver Raven aka Stalker_AleX333
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 06.12.2010r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Od Autora:

Jeżeli macie ochotę przejść po raz kolejny Waszego ulubionego Stalkera to AleX MOD jest dla Was!

Mimo to, że dana modyfikacja nie jest globalna i nie robi żadnej rewolucji wśród modów, to jednak wnosi dużą ilość zmian w grafikę i w inne elementy gry.

Jedną z podstawowych zalet modyfikacji jest stabilność i odpowiednio dobrana nowa zawartość, nie zakłócająca ogólnego balansu i atmosfery gry.

Oczywiście nie jest to AMK lub OGSM, lecz mam nadzieję że Wam się spodoba.

 

Możliwe problemy:

Spoiler



FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...р s.t.a.l.k.e.r\shoc\gamedata\scripts\rx_wmgr.script:549: C stack overflow



FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...l.k.e.r\shoc\gamedata\scripts\sr_aes_deadzone.script:17: C stack overflow

Opis: podobne błędy są spowodowane przepełnieniem stosu.
Występują w prawie wszystkich popularnych modyfikacjach. Metody naprawy, na dany moment nie ma.
Rozwiązanie: powtórz od ostatniej lokalizacji zapisu.

 




FATAL ERROR

[error]Expression : e_entity->ID_Parent == id_parent
[error]Function : xrServer::Process_event_reject
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line : 23
[error]Description : wpn_abakan11745
[error]Arguments : rad_antenna_monolither_0006

Opis: skrypt próbuje wykonać akcję na przedmiocie (id_entity), którego nie ma w inwentarzu NPC (id_parent). Dostaliśmy to od twórców gry. W tej chwili nie ma żadnych poprawek tego błędu.
Rozwiązanie: powtórz od ostatniej lokalizacji zapisu.

 




FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [rostok_sniper_3_walk] in inaccessible for object [rostok_stalker_0002]

Opis: jedna logika zachowania (zwykle związana z początkiem emisji) została nałożona na inną logikę (na przykład logikę snajpera), co jest przyczyną wylotu.
Rozwiązanie: powtórz grę z miejsca ostatniego zapisu lub znajdź inne, mniej zaludnione schronienie przed emisją.

 

Zmiany w 1.5.1:

  • Zintegrowany AleX Texture Pack ver.1.1 RC.
  • Zintegrowano mikropatche, a także niektóre fix'y, które nie wyszły.
  • Znacząco zmniejszono rozmiar paczki.
  • Inne małe zmiany.

 

Zmiany:

Spoiler

1.Charakterystyki broni występującej w grze są zbliżone do rzeczywistości.

2. Nazwy broni są realne.

3. Zmienione tekstury całości broni.

4. Nowe tekstury dla lornetki i noże.

5. Nowe modyfikacje broni.

6. Zmniejszone zużycie broni.

7. Dodano nową broń: FN-P90, Uzi, Valment Rk.95, M16A4, NK-XM8, FA MAS Prototype 3, Knights SR25 MK11 Mod 0.0, Glock 18C, Glock 18C Expert, OC-33, Remington 870, Sajga 12K, Steyr AUG A1, PKM.

8. MP5 i Uzi mogą być wprowadzane do pierwszego slotu.

9. Wymieniłem dźwięki dla wszystkich broni w grze.

10. Zmieniono siłę granatów.

11. Zmieniono charakterystykę pancerzy.

12. Ulepszone lub zastąpione przez nowe tekstury pancerzy.

13. Ulepszone lub zastąpione przez zestaw nowych tekstur powierzchni.

14. Zmienione i poprawione wszystkie ikony.

15. Nowe ikony dla części ciał mutantów.

16. Nowe shadery dla tych, którzy grają na dynamicznym oświetleniu.

17. Lepsze shadery dla tych, którzy grają na statycznym oświetleniu.

18. Całkowicie zmieniono system oświetlenia.

19. Dodano efekt symulujący zwilżenie powierzchni.

20. Nowy cykl pogodowy.

21. Całkowicie nowe tekstury nieba.

22. Teraz słońce porusza się po niebie, tak jak w rzeczywistości.

23. Zmieniono animację wody.

24. Zastąpiono wszystkie plakaty.

25. Zmieniono ceny wszystkich przedmiotów w grze.

26. W pełni zaktualizowano gamę produktów dostępnych u kupców. (Teraz, w trakcie gry, gracze będą mieli okazję kupić nowe towary które nie były dostępne wcześniej).

27. Dodano sprzedaż unikalnych broni i pancerzy. (Każdy sprzedawca ma swój własny zestaw unikalnych produktów, który może się rozszerzyć w trakcie gry).

28. Dodano możliwość naprawy broni i pancerzy u handlarzy.

29. Niektóre artefakty mogą być zakupione od Sidorowicza.

30. Zmieniona waga wielu przedmiotów.

31. Dodano śpiwór.

32. Dodano możliwość otrzymywania losowych wiadomości.

33. Zmieniono SI NPC (Rulix aka Bak).

34. Powrócił detektor anomalii.

35. Powróciła stara animacja pioruna.

36. Nieco zmodyfikowane menu.

37. Dodano skale promieniowania.

38. Nowa tekstura PDA.

39. Zmieniono globalną mapę w PDA głównego bohatera. Teraz nie ma miejsc na mapie, które istniały przed rokiem, ale tajemniczo zniknęły z powierzchni Zony. (Bagna, Limańsk i inne lokalizacje z CS są na mapie Zony w PDA, lecz pokryte mgłą tajemnicy)

40. Aktualizacja menu i ekranu ładowania.

41. Wbudowany Mod Extension Arena. (Nowe walki na arenie: walka z mutantami, itp.)

42. Wbudowany Mod Ragdoll. (Poprawiona fizyka spadania ciał.)

43. Dodano emisje, które występują raz na 36 godzin gry. (Po każdej emisji, na lokacjach są nowe artefakty.)

44. Dodano możliwość przyłączenia się do grupy Wolność czy Powinność.

45. Dodano nowe artefakty,...Wiertło, Joker, Oko smoka i Kaktus.

46. Zmieniono właściwości niektórych artefaktów.

47. Zmieniono blask niektórych artefaktów.

48. Niektóre anomalie są teraz całkowicie niewidoczne i bezgłośne.

49. Usunięty szary obraz i szum w uszach u GG po napotkaniu anomalii i promieniowania.

50. Zwiększono obrażenia zadawane przez niektóre anomalie.

51. Wyłączono uszkodzenia od ognisk, w celu uniknięcia samozapłonu NPC.

52. Zmieniono charakterystykę żywności i preparatów.

53. Zmienione i rozszerzone nagrody otrzymywane za wykonane zadania..

54. Dodano nowe przedmioty: wojskowa racja żywnościowa SSP-5, gulasz wieprzowy, serek topiony Jantar, woda mineralna oraz preparaty anty-wstrząsowe.

55. Dodano kombinezony wycięte z gry: egzoszkielet Wolności, egzoszkielet Powinności, egzoszkielet prototypowy, naukowy kombinezon Wolności, płaszcz Bandytów.

56. Zastąpiono napój energetyczny "Non Stop" - "Red Bull".

57. Tekstury rąk GG.

58. Zmienione zdjęcie GG.

59. GG może wyżej skakać.

60. GG nie musi często jeść.

61. Lekko zwiększono dokładność celownika strzelb GG i NPC.

62. W egzoszkielecie można biegać.

63. Nowa lampa halogenowa umożliwia widzenie w większym promieniu.

64. Odnowione tekstury mutantów.

65. Zmienione relacje między mutantami.

66. Zwiększona wytrzymałość niektórych mutantów.

67. We wszystkich podziemnych lokacjach, jak również w Prypeci dodano szczura.

68. Teraz, prawdopodobieństwo znalezienia części ciał mutantów zależy od rodzaju zabitego mutanta. (Oczy, kopyta, ogony...)

69. Możesz przeciągać ciała mutantów.

70. Wszystkie nowe mutanty i artefakty są opisane w encyklopedii PDA.

71. Zmieniono liczbę miejsc w których można znaleźć zwłoki NPC.

72. Zmieniono miejsca prawie wszystkich schowków.

73. Nieznacznie zmniejszono przybliżenia przyrządów celowniczych montowanych na broni.

74. Zmieniono filmy wyświetlane na ekranach telewizorów.

75. Naprawiono wiele błędów tekstowych.

76. Dodano możliwość udania się do Baru, w celu zdobycia pieniędzy.

77. Możliwość kupna/sprzedaży broni i kombinezonów od NPC.

78. Zwiększenie maksymalnej ilości pieniędzy przy stacji pomp.

79. W obozach NPC grają na harmonijce.

80. Teraz NPC w połowie drogi widzą wroga.

81. Usunięto stalkerom możliwość zmiany w zombie.

82. Zmniejszony respawn NPC i mutantów.

83. W niektórych miejscach pojawiają się tuszkany (Wcześniej można je znaleźć tylko w Prypeci).

84. Zwłoki ludzi i mutantów znikają szybciej. (Aby nie obciążać słabe komputery.)

85. Dodano dźwięk Monolitowcom.

86. Neutralnym stalkerom, Wolności i Powinności dodano nowe historie opowiadane wokół ogniska.

87. Zmienione stałe frazy tekstowe Sacharowa i ochroniarza w barze. Nowy komunikat w Barze 100 Radów!

88. Zastąpiono wiele innych dźwięków.

89. Ogromna liczba innych drobnych zmian i poprawek.

 

 

SCREENY:

Spoiler

2adb19f6ee6a06a60c56e58a7034902a.jpg1cd615137d10ce396b727e804445c52c.jpg31f77436c01cefd10a6537191fe04f58.jpg3bcd1a3f857b4962bacf0052bb3137a2.jpg5e3405daee57227beac182c52ed3a323.jpg0e689e2887f302ebf48b66772535b96b.jpg02f1ffbce23d306d62f01b4632ac5b3b.jpgdd988f6b2afe9c81438bea1f4e842fdb.jpga064c46d9a6e3f5d3089b685cd044368.jpg763f8e0206b5931d744ed8b77e3310d7.jpge3aae54c248e9cbf807989f79b4d78a2.jpg0b0348d81c13a47641f30ff989b3eff9.jpgfb918c09e27afb0d9240bc4450a76d65.jpgb1ec9121c01ce771efdf1cd2028320e4.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Uruchomić instalator.
  2. Rozpakować archiwum do dowolnego folderu.
  3. Wrzucić zawartość do gry.

 

ŹRÓDŁO:

stalker-portal.ru

ap-pro.ru

stalker-worlds.ru

playground.ru

synthira.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Gość zmienił(a) tytuł na AleX MOD
  • pacjent1972 zablokował(a) ten temat
  • Gość odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.