smox Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Nazwa: OGSE 0.6.9.2 R2 & Weapon Add-on 3.5 Release 3 Twórca: Drakoon, alex5773 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005 Data premiery: 21.02.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Grałem kiedyś w tego moda, ale w wersję 0.6.9.2 R2 i bardzo mi się podobał. Ta wersja jest o wiele lepsza i dlatego ją wstawiam. Ma też duży plus - jest w postaci "normalnej" gamedaty. Dodano masę nowej broni i różne jej warianty. Nowe celowniki (kolimatorowe, cyfrowe). Zmian jest tyle, że nie chce mi się ich wszystkich opisywać. Opis jest długi, więc podaję moją skróconą wersję. Spoiler 1. Emisja i psi - emisja zostały zrobione od podstaw. Ponadto psi-emisja poważnie zmieniła swój wygląd. 2. Dynamiczne anomalie zostały napisane od podstaw – teraz nie powodują problemów i bezlogowych wylotów. 3. Zmiany w skryptach powodujące równomierne obciążenie systemu - pozwoliły do 40%, zmniejszyć obciążenie gry modem. Poważnie wzrosła liczba FPS i ogólna wydajność. 4. Do moda dodani «Partnerzy» – nasze własne opracowanie, wzorowane na schemacie «xr_companion» z builda 2205. Teraz możecie zaprosić NPC do drużyny i poznawać Zonę razem z nim. Towarzysz nieźle walczy i chętnie podzieli się z nami apteczką lub nabojami jeśli zajdzie taka potrzeba. W tym samym czasie można kontrolować jego zachowanie. Dostępne są cztery modele zachowań i 3 stopnie zachowań agresywnych. co pozwala na sporą elastyczność w dowodzeniu i realizacji różnorodnych taktyk - zasadzki, tajnej penetracji, itp. 5. W modzie bardzo poważnie przerobiony transport – pojazdy można reperować i mają bagażnik. 6. Początek gry w modzie przerobiony wg. motywu z builda 2205 – odtworzone kilka zadań i scen. Miejcie na uwadze, że nowicjusze nie puszczą was do wioski zanim nie uratujecie Tolika, i on nie pogada z Wilkiem, mówiąc mu, że można wam zaufać. 7. Poprawiona graficzna część moda i naprawiono wiele dokuczliwych błędów. Zrobiono wygodny interfejs do remontu u handlowców i kupna samochodów. Niektóra broń otrzymała elektroniczne celowniki z możliwością zmiany rozdzielczości i rozpoznawaniem celów. 8. Mod został poważnie zbalansowany – zmienił się bilans handlowy, ceny na zadania i artefakty. Nie trwońcie pieniądze i zarządzajcie środkami z rozumem. Prócz tego zmieniła się taktyka boju – teraz na mini-mapie nie pokazywani są wrogowie, usunięty licznik ludzi i dźwięk nowego kontaktu, prócz tego usunięto niepotrzebną zakładkę w PDA «Kontakty» i top-ranking stalkerów. 9. Przystosowano moda do gry na panoramicznych monitorach. 10. Do moda dodano leki profilaktyczne - do zwiększenia odporności na promieniowanie przez jakiś czas. Należy wziąć pigułkę radioprotektor B-190 przed wejściem na niebezpieczny obszar. Otrzymasz wtedy mniejszą dawkę i promieniowanie z organizmu wychodzi znacznie szybciej. 11. Podczas gry nie zapominajcie, że mod ma bardzo wygodny system szybkie zapisu z menu głównego. 12. W modzie jest teraz dynamiczna pogoda. 13. Remont broni, pancerzy i pojazdów (skrzynka narzędziowa) 14. Naprawiono niezliczoną ilość drobnych niedopracowań, niedokładności w tekstach, które psuły wrażenia z gry. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Playground: [KLIK] INSTALACJA: Spoiler 1. Cień Czarnobyla 1.0005 2. Wypakować moda do dowolnego folderu 3. Z wypakowanego folderu - gamedata i bin skopiować do folderu z grą. 4. W pliku fsgame.ltx zmienić linijkę gamedata z "false" na "true" i zapisać zmiany: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 6. W pliku gamedata\config\localization.ltx, zmieniamy linijkę z: language = rus na: language = pol W folderze gamedata\config\text, kopiujemy i wklejamy folder rus. Zmieniamy nazwę folderu kopia rus na pol. 7. Do skrótu gry na pulpicie dodać parametr "-nointro". ŹRÓDŁO: playground.ru stalker-modi.ru stalker-gaming.ru stalker-gamer.ucoz.ua 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mod działał bez problemu do chwili gdy w podziemiach Agropromu znalazłem Grozę z celownikiem. W chwili gdy chcę z niej strzelić - wylot na pulpit z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : SG [error]Function : CRender::model_CreateParticles [error]File : E:stalkersources runkxr_3daxrRender_R1FStaticRender.cpp [error]Line : 156 [error]Description : Particle effect or group doesn't exist [error]Arguments : weaponsgeneric_shells1 Może ktoś wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Prawdopodobnie jest błąd z plikiem particles.xr (gamedata), ale głowy nie daje. Błąd polega na tym, że prawdopodobnie ktoś zapomniał (lub jest wadliwy plik) dodać "światło" z tej broni do gry, ale głowy nie daje mogę się mylić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dzięki Junks, ale nie jestem w stanie sam tego naprawić. Dam sobie spokój z tą Grozą, jest sporo innej broni. Kilka słów o modzie. Zużyta broń eksploduje w rękach. Gdy strzelimy do kogoś z bliska, zostajemy ochlapani krwią. Nowe mutanty (osy?). Nowe zadania i postacie np. handlarz w Agropromie. Automatyczny dozownik apteczek i leków. Automatyczne stanowiska ogniowe. Zmian jest naprawdę dużo np. w podziemiach Agropromu, kontrolery zamieniły mnie w zombi. Nie wiedziałem o co chodzi, zmienił się widok i łomotało serce. Kapnąłem się dopiero na Wysypisku, jak samotnicy zaczęli do mnie strzelać. Mod mi przypasował i zastanawiam się nad spolszczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.