smox Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Nazwa: OGSE 0.6.9.2 R2 & Weapon Add-on 3.5 Release 3 Twórca: Drakoon, alex5773 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0005 Data premiery: 21.02.2012r. Autor spolszczenia: OPIS: Pokaż ukrytą zawartość Grałem kiedyś w tego moda, ale w wersję 0.6.9.2 R2 i bardzo mi się podobał. Ta wersja jest o wiele lepsza i dlatego ją wstawiam. Ma też duży plus - jest w postaci "normalnej" gamedaty. Dodano masę nowej broni i różne jej warianty. Nowe celowniki (kolimatorowe, cyfrowe). Zmian jest tyle, że nie chce mi się ich wszystkich opisywać. Opis jest długi, więc podaję moją skróconą wersję. Pokaż ukrytą zawartość 1. Emisja i psi - emisja zostały zrobione od podstaw. Ponadto psi-emisja poważnie zmieniła swój wygląd. 2. Dynamiczne anomalie zostały napisane od podstaw – teraz nie powodują problemów i bezlogowych wylotów. 3. Zmiany w skryptach powodujące równomierne obciążenie systemu - pozwoliły do 40%, zmniejszyć obciążenie gry modem. Poważnie wzrosła liczba FPS i ogólna wydajność. 4. Do moda dodani «Partnerzy» – nasze własne opracowanie, wzorowane na schemacie «xr_companion» z builda 2205. Teraz możecie zaprosić NPC do drużyny i poznawać Zonę razem z nim. Towarzysz nieźle walczy i chętnie podzieli się z nami apteczką lub nabojami jeśli zajdzie taka potrzeba. W tym samym czasie można kontrolować jego zachowanie. Dostępne są cztery modele zachowań i 3 stopnie zachowań agresywnych. co pozwala na sporą elastyczność w dowodzeniu i realizacji różnorodnych taktyk - zasadzki, tajnej penetracji, itp. 5. W modzie bardzo poważnie przerobiony transport – pojazdy można reperować i mają bagażnik. 6. Początek gry w modzie przerobiony wg. motywu z builda 2205 – odtworzone kilka zadań i scen. Miejcie na uwadze, że nowicjusze nie puszczą was do wioski zanim nie uratujecie Tolika, i on nie pogada z Wilkiem, mówiąc mu, że można wam zaufać. 7. Poprawiona graficzna część moda i naprawiono wiele dokuczliwych błędów. Zrobiono wygodny interfejs do remontu u handlowców i kupna samochodów. Niektóra broń otrzymała elektroniczne celowniki z możliwością zmiany rozdzielczości i rozpoznawaniem celów. 8. Mod został poważnie zbalansowany – zmienił się bilans handlowy, ceny na zadania i artefakty. Nie trwońcie pieniądze i zarządzajcie środkami z rozumem. Prócz tego zmieniła się taktyka boju – teraz na mini-mapie nie pokazywani są wrogowie, usunięty licznik ludzi i dźwięk nowego kontaktu, prócz tego usunięto niepotrzebną zakładkę w PDA «Kontakty» i top-ranking stalkerów. 9. Przystosowano moda do gry na panoramicznych monitorach. 10. Do moda dodano leki profilaktyczne - do zwiększenia odporności na promieniowanie przez jakiś czas. Należy wziąć pigułkę radioprotektor B-190 przed wejściem na niebezpieczny obszar. Otrzymasz wtedy mniejszą dawkę i promieniowanie z organizmu wychodzi znacznie szybciej. 11. Podczas gry nie zapominajcie, że mod ma bardzo wygodny system szybkie zapisu z menu głównego. 12. W modzie jest teraz dynamiczna pogoda. 13. Remont broni, pancerzy i pojazdów (skrzynka narzędziowa) 14. Naprawiono niezliczoną ilość drobnych niedopracowań, niedokładności w tekstach, które psuły wrażenia z gry. SCREENY: Pokaż ukrytą zawartość WIDEO: Pokaż ukrytą zawartość LINK DO POBRANIA: Pokaż ukrytą zawartość MOD: Playground: [KLIK] INSTALACJA: Pokaż ukrytą zawartość 1. Cień Czarnobyla 1.0005 2. Wypakować moda do dowolnego folderu 3. Z wypakowanego folderu - gamedata i bin skopiować do folderu z grą. 4. W pliku fsgame.ltx zmienić linijkę gamedata z "false" na "true" i zapisać zmiany: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 6. W pliku gamedata\config\localization.ltx, zmieniamy linijkę z: language = rus na: language = pol W folderze gamedata\config\text, kopiujemy i wklejamy folder rus. Zmieniamy nazwę folderu kopia rus na pol. 7. Do skrótu gry na pulpicie dodać parametr "-nointro". ŹRÓDŁO: playground.ru stalker-modi.ru stalker-gaming.ru stalker-gamer.ucoz.ua 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mod działał bez problemu do chwili gdy w podziemiach Agropromu znalazłem Grozę z celownikiem. W chwili gdy chcę z niej strzelić - wylot na pulpit z takim logiem: FATAL ERROR [error]Expression : SG [error]Function : CRender::model_CreateParticles [error]File : E:stalkersources runkxr_3daxrRender_R1FStaticRender.cpp [error]Line : 156 [error]Description : Particle effect or group doesn't exist [error]Arguments : weaponsgeneric_shells1 Może ktoś wie o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Prawdopodobnie jest błąd z plikiem particles.xr (gamedata), ale głowy nie daje. Błąd polega na tym, że prawdopodobnie ktoś zapomniał (lub jest wadliwy plik) dodać "światło" z tej broni do gry, ale głowy nie daje mogę się mylić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dzięki Junks, ale nie jestem w stanie sam tego naprawić. Dam sobie spokój z tą Grozą, jest sporo innej broni. Kilka słów o modzie. Zużyta broń eksploduje w rękach. Gdy strzelimy do kogoś z bliska, zostajemy ochlapani krwią. Nowe mutanty (osy?). Nowe zadania i postacie np. handlarz w Agropromie. Automatyczny dozownik apteczek i leków. Automatyczne stanowiska ogniowe. Zmian jest naprawdę dużo np. w podziemiach Agropromu, kontrolery zamieniły mnie w zombi. Nie wiedziałem o co chodzi, zmienił się widok i łomotało serce. Kapnąłem się dopiero na Wysypisku, jak samotnicy zaczęli do mnie strzelać. Mod mi przypasował i zastanawiam się nad spolszczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.