LordDino Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Siemka chciałbym sprawdzić czy poprawnie działają recepty. I w tym monecie pojawia się problem bo nie można spać kilka razy no i nie ma opcji sprawdzić czy działają niektóre recepty (znaczy opcja jest ale się nie opłaca czekać, a jak nie wyjdzie to wtedy czas na marne). Jest jakaś opcja albo wydłużenia snu albo lepiej wyłączyć tekst Szrama nie jest zmęczony i pozwolić na spanie kilka razy z rzędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Chodzi mi o to żeby była możliwość spania kilka razy pod rząd.Ewentualnie wydłużyć czas snu. Teraz sobie pomyślałem, że można by też w recepturach zamieszać i tam zmienić czas jaki jest potrzebny powiedzmy na 3 min. Jest mi to potrzebne do sprawdzenia czy są wszystkie modyfikacje dobrze przetłumaczone bo już znalazłem 1 błąd i może są następne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Widziałem coś w plikach na temat snu...jak to znajdę to wstawię tu do postu. Musisz sprawdzić to sam..w pliku config creatures actor są linie... sleep_time_factor = 1000 ;400 ;âî ńęîëüęî đŕç âđĺě˙ čäĺň áűńňđĺĺ, ęîăäŕ ŕęňĺđ ńďčň max_sleep_hours = 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Podałem dwie linie kodu testujcie jak to to ..napiszemy sposób jak obejść problem snu. // @dzik dużo porad i zmian jest w dziale..Poradniki i tutoriale, ale temat zawsze można założyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Malakas to co pokazałeś tylko ustala ile maksymalnie spać ma czyli 12, nie mówi o tym ile ma się spać. Mi chodzi o wydłużenie snu z 8 na 13 godzin Albo zmiana w recepturach na parę minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Co prawda tłumaczę teraz moda "Wariant Omega", ale temat skrócenia czasu "warzenia" artefaktów jest ciekawy ;) Łatwiej chyba będzie zmienić czas transmutacji, niż grzebać w parametrach snu. Zobaczę, co da się z tym zrobić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Super Yurku nastawić testowo na parę minut ja nie potrzebuje os początku gry tylko właśnie teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Najmniejszy czas jaki udało mi się nastawić, to godzina czasu gry. Myślę, że jest to rozsądny kompromis ;) Szczegóły jak to zrobić masz w temacie: http://stalkerteam.pl/topic/4243-rady-i-porady-yurka-do-roznych-modow-stalkera/#entry47722 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.