Junx Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 NAZWA: CoP's Level Pack [beta] [COP] TWÓRCY: HitmanNew, Scarabay, monk OPIS: Spoiler Cechy paczki lokacji: - w paczce są wszystkie lokacje z Zewu Prypeci, niektóre lokacje z Czystego Nieba, niektóre lokacje z Cienia Czarnobyla, niektóre lokacje z kompilacji, jedna lokacja jest autorska. - pomiędzy lokacjami występują przejścia, czyli lokacje są ze sobą powiązane i umiejscowione. Dzięki temu Strefa wydaje się bardziej swobodna w poruszaniu się, zminimalizowana jest koncepcja SOC-CS – "ruch z południa na północ, od Kordonu do CEA”, bez możliwości poruszania się w prawo lub w lewo. - zestaw minimap jest nadal niekompletny, nie ma dobrej mapy globalnej. - usunięto oryginalną fabułę COP, ale pozostawiono część zadań zewnętrznych (a także cyklicznych). W związku z tym wszystkie lokacje COP są wypełnione i tętnią życiem, a Kordon i Agroprom są również mniej więcej zaludnione. - dodano kilka drobnych skryptowych dodatków, takich jak "zdobywanie części mutantów" autorstwa singapur22. Oczywiste wady: - brak spawnu, anomalii i póla anomalnych, respawnu artefaktów, emisji na większości lokacji. - na niektórych lokacjach występują obecnie problemy z lightmapami. Dlatego ważne jest, aby od razu zrozumieć - to nie jest mod do gry freeplay, jest to baza lokacji dla twórców modów coś jak paczka lokacji do SOC od KostyaV & Co, ale do COP. Lista lokacji: Kordon – zmieniona wersja lokacji z build 1935. Stare Wysypisko – zmieniona wersja lokacji z build 2205. Dolina Mroku – zmieniona wersja lokacji z build 2205. Jezioro Jantar – zmieniona wersja lokacji z build 1935. Generatory – zmieniona wersja lokacji z build 1935. Północno-zachodnia część fabryki «Rostok» - zmieniona wersja mp-lokacji «Fabryka «Rostok». Agroprom – zmieniona wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Bar – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Dzicz – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Opuszczona fabryka – oryginalna wersja lokacji «Jantar» z «Cienia Czarnobyla». Magazyny wojskowe – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Radar – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Prypeć SOC – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». CEA 1 i 2 – oryginalne wersje lokacji z «Cienia Czarnobyla». Bagna – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Czerwony Las – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla». Zaton – oryginał «Zewu Prypeci». Okolice «Jupitera» - oryginał «Zewu Prypeci». Wschodnia Prypeć (Prypeć COP) – oryginał «Zewu Prypeci». Oddzielnie o podziemnych laboratoriach: wszystkie oryginalne «SOC»-wersje pod analogicznymi SOC-wersjami lokacji. wszystkie oryginalne laboratoria Zewu Prypeci, ale х8 – pod Generatorami. podziemne laboratorium х5 – stworzone całkowicie od zera przez Scarabay, laboratorium duże, znajduje się pod Prypecią. Być może gdzieś w podziemnych laboratoriach popełniono błąd i gdzieś oryginalne «SOC» zostały zastąpione ich buildowskimi odpowiednikami. Zobaczysz sam. SCREENY: Spoiler Z uwagi na brak globalnej mapy - koncepcja lokacji i przejść pomiędzy nimi: Galeria: LINKI: Spoiler https://disk.yandex.ru/d/tGh1L8x7VfoMY Patche: #1: https://disk.yandex.ru/d/0OKWnJRYVfciY #2: https://disk.yandex.ru/d/3Fn4ssBpZhSHW ŹRÓDŁO: https://ap-pro.ru/forums/topic/552-cop’s-level-pack-beta/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Ja to już chyba kiedyś pobierałem, jest to po prostu jak sama nazwa mówi, zbiór map jakie do tej pory widzieliśmy, połączonych w całość, na tych mapach brak jest ncp, w każdej postaci, są po prostu puste, do tego błędy z teksturami zdarzają się. Mod typowo przygotowany by zrobić fabułę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Na stronie macierzystej są jeszcze dwa patche: 1. http://narod.ru/disk/52486603001.cb1ffdf965e834ebd00d585a35c1b1f4/Patch_%231_for_CoP_level_pack.rar.html 2. http://narod.ru/disk/55312205001.ef3a5af0ce84375799a4571dafc49fa1/Patch_%232_for_CoP_level_pack.rar.html Poprawiają one wcześniej zgłaszane błędy. Instalacja: na gamedata moda nakładamy kolejno patch 1 i następnie patch 2. Start jest w podziemiach Agropromu, dodano tam wiele anomalii. Lokacja nie zmieniona. Wysypisko zmianione. Kordon wygląda fenomenalnie. Nie widoczne są przejścia i brak mapy w PDA (widać tylko Prypeć, Zaton i Jupiter). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 @Junx masz gotową podstawę do wstawienia własnej fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 @ C10: W pierwszej kolejności będę postępował jak było z SGM, czyli podstawowe mapy a potem będę innej dodawać bo jak teraz dam nowe mapy to będę miał dużo roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Siema,Da się jakoś zrobić tą mapę w pda i zaznaczyć gdzie są przejścia zrobione, bo takie łażenie na czuja jest bezcelowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 22 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 No Junx liczymy na Cb :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Złota łopata dla kolegi wyżej A tak na poważnie to w stalka jak i w modowanie już się nie bawię, więc nic z tego nie wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suharex Opublikowano 24 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Bracie , nie rób nam tego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster Opublikowano 1 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Dobra, sami z tym pojedziemy. Zrobiłem global mape więc juz widze gdzie jestem Tylko powiedzcie jak się spawnuje npc w zewie od a do z. Jak i co zrobić żeby zespawnować unikatowa postać a jak zrobić żeby zespawnować zwykłą postać która nazwe ma generowaną. Z tego co widziałem to inaczej sie spawnuje niż w cieniu bo próbowałem i same bugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.