Skocz do zawartości

cichy

Sekretarz
  • Zawartość

    2 434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    146

Ostatnia wygrana cichy w Rankingu w dniu 15 Październik

cichy posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

2 729 Przyjacielski

4 obserwujących

O cichy

  • Tytuł
    Kosiarz Umysłów
  • Urodziny 1975.06.12

Dane kontaktowe

  • GG
    0

Informacje

  • Ruble
    42465
  • Frakcja
    Czyste Niebo
  • Procesor
    i7-7700K
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BIAŁYSTOK
  • Broń Główna
    MAUSER C-96
  • RAM
    16 GB (DIMM DDR4, 2400 MHz)
  • Karta graficzna
    ASUS GTX 1060 Dual OC 6GB
  • System operacyjny
    WIN 10 64 BIT

Ostatnie wizyty

4 229 wyświetleń profilu
  1. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Brnąc dalej natknąłem się na drzwi kodowe (81633) i stada szczurów. W pomieszczeniach można zapalać światło. W jednym z nich był sejf, w którym znalazłem dokumenty z kolejnym kodem do drzwi: 45635. W składzie na regale znalazłem potrzebne mi bloki do podmiany w harmonizatorze. W jednej ze sterowni, znalazłem notatkę od Ducha do Strzelca o Czarnym Znaku. Dalej, poprzez zawał (można i normalnie), dostałem się do sali z zaworem i przekręciłem go - w ten sposób podałem zasilanie czynnika na pompę geotermalną. W końcu dotarłem do sterowni gdzie tę maszynerię zasilającą się włącza - przydał się kod od Docenta: 75962. Tutaj da się uruchomić tylko pompę - pozostałe przełączniki nie "trzymają". Tak ma być. Przy wyjściu jest instruktarz obsługi i kod wyjściowy z pomieszczenia: 56322. Wydostałem się na powierzchnię i pomówiłem z Proporem o laboratorium. W inwentarzu mam dwa bloki do włożenia w 3 i 4 element harmonizatora. Teraz czas na Radar.
  2. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Udałem się do jaskini - wyrzucając Rubinową Skurę dezaktywowałem blokującą anomalię. Po wejściu do pieczary poszedłem na dół i dotarłem do drzwi kodowych. Po otwarciu ich zapadłem w sen. Po przebudzeniu byłem uwięziony. Kratę otwiera nam Botanik Leonid - nasze graty są w skrzyni. Kiedy spaliśmy obserwował nas Duch i ruszył w głąb zony. Przychodzi do nas SMS od Barmana o ważnej sprawie. Leonid opisuje nam sposób ponownego włączenia Mózgo-zwęglacza - musimy podmienić moduły w blokach 3 i 4 harmonizatora w laboratorium na Radarze. Daje pozostałe dokumenty Ducha. Wróciłem do Baru - Docent, po analizie dokumentów wyłuskał z nich kod: 75962. Barman poinformował mnie, ze był Duch i będzie na mnie czekał na rozwidleniu drogi na Radarze. Iwar opowiedział mi o problemach jakie miał podczas wyprawy. Dotarłem na skrzyżowanie na Radarze - zamiast Ducha jest Wargas. Ten pierwszy poszedł do przyjaciela z pomocą. Próbowali otworzyć drzwi do labu za pomocą jakiegoś dekodera - ale nie zadziałał. Idąc do Doktora po radę zaszedłem do Iwanowska - ale naukowcy mają tylko rady "egzystencjalne".... Doktor podpowiedział bym nie martwił się o Ducha - jak przyjdzie czas spotkamy się. Udałem się w końcu do Doliny Mroku na poszukiwanie zaginionego laboratorium. Teraz dowodzi tu Propor. Powiedział mi o zamurowanej posadzce nad więzieniem pod kompleksem Wieprza. Można tam dostać się wysadzając podłogę dynamitem. Ten można zdobyć na kilka sposobów: od Wilka, Łukasz daje zadanie na niego, od Wojska, Bagnach u Handlarza, i w końcu zabierając skrzynkę spod muru bazy powinności, nim Powinność doprowadzi do eksplozji. Kiedy wróciłem do Propora, kazał swoim ludziom zachować dystans - nie mamy detonatora i trzeba doprowadzić do wybuchu strzałem z karabinu. Po dostaniu się do laboratorium X-12, przy szkielecie znalazłem notatkę o towarze ukrytym tutaj i kod: 81633.
  3. Dream Reader 2.0

    Prawo mówi jasno: posiadanie oryginalnej gry, pozwala nam na posiadanie takowej nieoryginalnej (kopii na nośniku) w innej wersji językowej. Kwestię tego sprawdzał Kolega @Papaczos, kiedy prowadziliśmy StalkerUniverse. ps. Marek jest wielkim przeciwnikiem piractwa (rozwaliło mu to firmę) - stąd wzięło się dogłębne zbadanie sprawy.
  4. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    @jurek48 - w postach jest sposób na spanie (robisz plik test.script i w nim zmieniasz parametr by spać - poszukaj wyżej - opisałem go), śpij i wstając sprawdzaj czy gada nie ma - ja tak robiłem. Ewentualnie jest sposób na przyspieszenie czasu gry: w alife.ltx (C:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config) zmieniasz parametr time_factor na np 400 i czas leci - to sposób podpowiedziany przez @apg2312 . Udałem się na drugą stronę Rejcentrum. Tam siedzi sobie Siergiej Fiedotow - mówi nam o laboratorium X-12 i wejściach do niego. Jedno jest na Radarze (zablokowane), kolejne gdzieś w Dolinie Mroku. Po rozmowie idziemy ponownie do Baru do Iwara. Ten opowiada nam o dokumentach i Doktorze. Wspomina też o Dolinie Mroku. Daje nam namiar, że doktor odszedł do Mglistej Doliny (Niezbadane tereny) i, że powinniśmy poszukać wskazówek na Agropromie w podziemiu. U Docenta dostałem namiar na Wasiana Raboja - ale na miejscu (Czerwony Las) okazało się, że przepadł lub zginął - tak wynika ze słów strażnika na moście. Z Docentem gadamy jeszcze na temat handlarza dodatkami do broni - o Worobieju - błąka się po zonie. Barman potwierdza słowa Iwara. W schowku Strzelca znajdujemy list od Doktora - mamy zabrać artefakt ze schowka i po powieszeniu na pasie wejść w teleport obok notatki. Zakładamy Kompas i przenosi nas Do Mglistej Doliny. Na miejscu przed chatą siedzi Ryży - opowiada nam o tym, że Lis i Kret odeszli już z Zony, a on został by poznać jeszcze tajemnice samochodu śmierci. Opowiada nam też o wielu teleportach na terenie Zony. W rozmowie z Doktorem dowiedziałem się o tym, że Duch poszedł do centrum Zony, ale najpierw zaszedł do swego "barłogu" w Jaskini Diggerów. Daje nam też część dokumentacji Strzelca, które oddał mu Iwar. Resztę może znajdziemy w jaskini - tam możemy poznać wiadomości o wejściu do x-12 w Dolinie Mroku. By wejść do Jaskini są dwa sposoby - jeden to gniazdo Snorków w Czerwonym Lesie (opisywane parę postów wyżej). lub tu na miejscu przez wejście w zboczu góry - tu jest anomalia. Dostałem od Doktora Rubinową Skórę - ona zdezaktywuje przeszkodę. Kodem do drzwi "legowiska" jest data wybuchu w elektrowni: 260486. Są też wieści o Monolitowcach na terenie lokacji - mogą się ukrywać w jakiejś innej jaskini (pewnie w tej co Mucha w NS).
  5. Dream Reader 2.0

    Na Polskiej platformie nie pójdzie - zawartość katalogu "bin" nie pozwala na to. INSTALACJA NA RUS PLATFORMĘ: Po wypakowaniu archiwum, wklejamy wszystkie katalogi i pliki do katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Ciekawostka: długość snu ustawiamy w inwentarzu - patrz screen wyżej.
  6. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Rozpocząłem dogłębną penetrację Czerwonego Lasu. W Kopalni jest krata - strzelamy do niej i pozwala się otworzyć. Za nią jest tunel - jak na razie do jego dalszej części przejście blokuje anomalia. Za czołgiem w dolinie, w jednej z jaskiń snorków jest przejście do Jaskini Diggerów - czyli Labiryntu Monolitu. Przedzierając się w stronę przejścia do doliny z czołgiem, na polanie przy ognisku spotkałem Serafima. Dajemy mu apteczkę i zaczynamy serię zadań na skanery. Robimy te zadania od razu - jeżeli odłożymy je na później weźmie je inny stalker - info od Kolegi @apg2312. Pierwszy skaner stawiamy na korpusie czołgu - jeżeli jest on dobrze umiejscowiony znacznik na mapie znika. Potem Serafima spotykamy albo na Rostoku albo w Barze przy ognisku. Kolejny skaner niesiemy na Teslę za gliniankę. Ostatni na Radar - stawiamy na skale. Finalnie miałem dostać dekoder do sarkowfagu - ale ja już byłem w Prypeci i go mam - w związku z tym Serafim mówi nam, ze oddał go naszym kolegom wcześniej. By dostać się do drugiego schowka Strzelca musimy przeprowadzić serię rozmów. Po tym jak o nim powiedział nam dowódca bandytów na moście do Limańska, rozmawiamy z Jegierem w budynku leśnika w Czerwonym Lesie, Wariatem na Magazynach Wojskowych i Bujanem na barierze w Czerwonym Lesie - jest w kombinezonie Czystego Nieba. Schowek Strzelca w Czerwonym Lesie jest w kopalni, w toalecia. Konkretnie to skrzynia w zielonej szafie - da się ją otworzyć dopiero po rozmowie z w/w. W schowku jest obiekt K-683 - jeszcze nie wiem co z nim zrobić. Przed pójściem do Limańska odwiedziłem Bar - pomówiłem z Iwarem - siedzi na tyłach baru - od Areny, i z Barmanem. w drodze Limańska za mostem, za kratą są drzwi kodowe - na razie kodu nie znamy. W mieście od Zęba za art dowiaduje się, ze muszę iść do Iwanowaska (MM). Tam są naukowcy. W rozmowie z Kumem Michajłyczem dostaje zadanie na rozmowę z Docentem w Barze. Spotykam też Wieprza - mam zabrać harmonijkę z trupa na Wysypisku na Składzie Techniki. W Iwanowsku odnalazłem pod domkiem naukowców - z rozmowy z profesorem Szatunowem dowiedziałem się, ze precyzyjnych informacji może mi udzielić Siergiej Fiedatow - jest na badaniach po drugiej stronie miasta.
  7. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    W temacie jest gotowa GAMEDATA od Kolegi @apg2312 z poprawionymi konfiguracjami i podgranym spawnerem - skopiować i wkleić - wszyscy gramy na niej i działa. W modzie można już na samym początku kupić zegarek z datownikiem i timerem - można po informacji od naukowców ustawić sobie alarm na EMISJĘ i budzik - podczas spania: Kolejne kroki skierowałem w Czerwony Las. Najpierw jednak wykonałem cykliczne zadanie dla Sacharowa na przyniesienie dwóch Grawi. Zadania tego typu odzwierciedlają się w sposób klasyczny w PDA. Nagroda od Naukowca była sowita: Po wejściu do Czerwonego Lasu spotykamy Siome Łoma - możemy go zabić lub dać dobry art - ja wybrałem, rozwiązanie pokojowe. Wysłał mnie on do swojego szefa na przeciw mostu do Limańska. Mamy dla niego ubić pijawki w oznaczonym na mapie miejscu - w zamian dostajemy unikalny art Akumulator i namiar na kolejny schowek Strzelca za tunelem w dolinie. Jest to kilka wiorst od nas. Wykonałem zlecenie i zostałem nagrodzony. Dalej poszukam schowka.
  8. Potrzebne screeny ze WSZYSTKICH modów!

    Proponuje powyciągać screeny stąd: https://stalkerteam.pl/forum/377-poradniki/ Kilkanaście pozycji z Twojej listy odpadnie...
  9. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Moda można również wystartować z XR_3DA.exe - efekt jest ten sam. Wybrałem się do X-18. Tutaj nazbierałem różnych papierów. Walają się po laboratorium w różnych miejscach. Zaszedłem również za kodowe drzwi - wcześniej trafiłem tam z x-16 i znalazłem kod. By nie łazić daleko skorzystałem z teleportu na Niezbadane tereny w sterowni. Dalej kierując się na Wysypisko, zamiast Powinności są tu teraz bandyci na barierze. Niestety nie przypadliśmy sobie do gustu. Na Jantarze dostałem receptę artmodyfikacji w zamian za papiery. Udając się na Bagna przez Agroprom, natknąłem się na atakujące mnie BTR-y. Zrobiłem porządek na lokacji wycinając wszystkich w pień. Niestety Siergiejewicz na Bagnach też nie chciał dokumentów z X-8 i X-6. Handlarz na Bagnach ma niezłą broń w swoim asortymencie. Przy stole nieopodal kańciapy Zimnego siedzą naukowcy którym pomogliśmy wcześniej. Rozmawiamy z przewodnikiem Frałem - ten w podzięce za uratowanie ich daje nam namiar na swój schowek na lokacji.
  10. Potrzebne screeny ze WSZYSTKICH modów!

    Nie ma problemu - Stalker jest dla ludzi nie na odwrót .
  11. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    PRZEJŚCIA Z LOKACJI TESLA: DO LIMAŃSKA NA MAGAZYNY WOJSKOWE NA RADAR IWANOWSKIE CENTRUM REJONOWE (MARTWE MIASTO) Z IWANOWSKA DO PRYPECI Z PRYPECI NA RADAR - STARE MIEJSCE W Prypeci spotkałem w bazie Monolitu generała Lebiediewa - mówił o sojuszu, energii i północy. Na biurku obok znalazłem dziennik Charona. Dekoder i książka jest w pokoju 26 - jak zawsze. Teraz jak na razie wróciłem do Baru. Tu okazało się, że spałem faktycznie dwa tygodnie a Mózgozwęglacz wyłączyła grupa Iwara - nikt nie wie gdzie to się odbyło. Dostałem kolejne zadanie na odnalezienie pozostałych dokumentów w X-18. Mam dostępne przejścia na Zapomniany Las z Wysypiska i do Czerwonego Lasu z Jantaru - na tych lokacjach jeszcze nie byłem. Dotarłem na Jantar. Sacharow nie potrzebuje moich dokumentów z X-8 - są o biologi a jego to nie interesuje - oddaje je nam. Może komuś innemu uda się je oddać. Ma dla nas zadanie zbieżne z tym od Barmana - pogrzebać w X-18 - za dokumentami. Tak na marginesie - Bar opustoszał - wszyscy ruszyli do centrum zony po odłączeniu Mózgozwęglacza - Barman nam o tym mówi. Wyłączenie Mózgozwęglacza zamyka główną linę fabularną - dzięki temu na chwilę obecną są już odblokowane wszystkie pozostałe.
  12. SGM 2.2

    @demonkemon26 - Słownik słownikiem, ale należy tu pisać zrozumiale. ps: Tłumacz @Yurek napisał w #1 poście tematu (bardzo jasna i klarowna instalacja - nic dodać nic ująć): Prawidłowa kolejność instalacji: 1. Stalker - Zew Prypeci PL 2. patch 1.6.0.2 PL 3. Sigerous Mod 2.2 4. kumulatywny fiks 19.03.12 5. polonizacja 6. ewentualne dodatki (poniżej).
  13. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    Na Magazynach Wojskowych na wejściu są Wolnościowcy - możemy dać wódki - ale nie musimy. Poszedłem do Wioski Pijawek - tu odnalazłem ciało i walizkę dla Woronina. W piwniczce gdzie był Buldog jest teraz granatnik GM-94 - fajna zabawka . Załatwiłem sprawę z Czaszką - niestety nie dało się w moim wypadku pokojowo i z kolegami Łukasza skasowaliśmy całą grupę - nie ma to wpływu na stosunek Powinności w Barze do nas. Szynkar dał mi zlecenie na rzeczy zaginionego na fermie na Kordonie stalkera. Jego ostatni sygnał był za Świńską Fermą. Poszedłem na Radar ustawić mierniki. NIE STRZELAMY DO MONOLITU!!! - nie miałem jeszcze zadania na Wariata ale Kolega @apg2312 mi podpowiedział. Załadowałem baterie do urządzeń i mam 30 minut gry poczekać na wyniki. Nie zapominamy mieć na sobie kombinezonu od Sacharowa. W barakowozie na Radarze pogadałem z Borią - w naszym PDA pojawia się trochę nowych informacji. Na środku lokacji jest bariera - przerzuca nas pod anteny. Można ją obejść przy siatce. W między czasie poszedłem na MW. Tu pogadałem z Kucharzem i zaniosłem zapasy dla Wariata na bagnie. Ten opowiada nam o Monolicie. Po tym poszedłem na Radar - pozbierałem karty z zapisami badań, pomówiłem z Monolitem. Po tym wszystkim poszedłem na Jantar. Woronin nas "orżnął" na walizce - Sacharow nic dla nas nie ma. Wziął dane i mamy wrócić za dwie godziny. Wariat okazał się naukowcem - mamy podumać co dalej z nim zrobić - może przyprowadzić? Po przeanalizowaniu danych Sacharowowi padł komputer - naprawa potrwa dwa dni - możemy iść na Bagna i tam przetworzyć dane lub zaczekać. Na Bagnie Siergiejewicz odsyła do Wrońskiego do głównego komputera - ten za usługę chce dwa słoiki zaczerpnięte z anomalii chłodnik. Jak nie mamy słoików to można je kupić u handlarza. Ja poszedłem do Sacharowa po 2 dniach i dostałem odpowiedź: najbezpieczniej jest wejść do labu na Radarze około 20.00 - plus minus godzina. Sacharow prosi nas również byśmy przy okazji zbadali sprawę zaginionych na Radarze naukowców. Ich ciała znalazłem w wiadomym miejscu z podstwaki. Są tam dwa dokumenty - jeden koło ciała drugi w inwentarzu. Wszedłem do laboratorium o godzinie 20.30 używając kodu: 23486 W laboratorium X-8 znalazłem 20 dokumentów. Do tego przy ciele naukowca jeszcze kartkę z notesu z kodem do drzwi awaryjnych: 658956. Przełączyłem 3 gałki w sali gdzie woda stoi na posadzce. Następnie używając kodu przedostałem się do X-6. Nic tu nie znalazłem. Przy wyjściu zmorzył mnie sen - ponoć Naznaczony spał dwa tygodnie. Przy wyjściu z labu na terenie lokacji Tesla (Generatory) jest notatka na ścianie z kodem wejścia i wyjścia; i tak kolejno: 23481 i 23569. Na terenie tesli pomówiłem o Duchu i Strzelcu z Mozgunem - siedzi na terenie kompleksu, i z Filinem - siedzi w wiosce.
  14. Problemy fabularne w NS 2016

    Jak zrobisz zadania na Bagnach dla Dana Arhara się pojawi.
  15. NLC 7: HBM 0.9.6. PLUS VER 1.5.1 (build 6760).

    W x-16 wyłączamy instalację. Na samej górze w sterowni jest przejście do x-18. Teleportuje nas za drzwi kodowe które wcześniej były zamknięte - przy trupie naukowca jest kod do drzwi: 23486. W x-16 obszukujemy ciało Bezimiennego. Schodząc do tunelu znalazłem na posadzce dokumenty dotyczące laboratorium. W tunelu spotkałem Matwiejewa. Oczyściłem całą drogę ale nie chciał iść z nami. U Sacharowa rozliczyłem zadanie. Poprosił mnie bym oznaczył naukowca w podziemiu znacznikiem GPS. Mają go sami wydostać. Wróciłem do Baru i pomówiłem z Barmanem. Musi przeanalizować z Docentem dokumenty i sytuację. Przez ten czas poszedłem na Jantar. Zrobiłem pomiary dla Sacharowa do hełmu dla Kła i pomówiłem z Dezerterem. Tak jak mówił Sacharow - teczkę wojak wyrzucił do bagienka - odnalazłem ja. Poszedłem również do Przewodnika na Kordonie - tak wynikało z notatki znalezionej przy ciele w x-16. Od niego dostałem za artefakt drogę do Starej Wsi z Kordonu. Oddałem walizkę dla Sacharowa i dostałem drogę na Agroprom z Jantaru W rozmowie padła propozycja danych na temat drogi do Czerwonego lasu - wziąłem za artefakt i tę. Dostałem zadanie - iść na razie zrobić pomiary na Radarze. Dostałem też kod do labu tam położonego: 26359. Na rozstawienie czujników będę miał 30 minut w skafandrze ssp-90-u. Dostałem również za pomiary na Agro hełm dla Kła. Zaniosłem go - po Kła ma przylecieć śmigłowiec.
×

Ważny komunikat

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność