Skocz do zawartości

CoP's Level Pack [beta] [COP]


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

NAZWA: CoP's Level Pack [beta] [COP]
TWÓRCY: HitmanNew, Scarabay, monk

 

OPIS:

Spoiler

Cechy paczki lokacji:

- w paczce są wszystkie lokacje z Zewu Prypeci, niektóre lokacje z Czystego Nieba, niektóre lokacje z Cienia Czarnobyla, niektóre lokacje z kompilacji, jedna lokacja jest autorska.
- pomiędzy lokacjami występują przejścia, czyli lokacje są ze sobą powiązane i umiejscowione. Dzięki temu Strefa wydaje się bardziej swobodna w poruszaniu się, zminimalizowana jest koncepcja SOC-CS – "ruch z południa na północ, od Kordonu do CEA”, bez możliwości poruszania się w prawo lub w lewo.
- zestaw minimap jest nadal niekompletny, nie ma dobrej mapy globalnej.
- usunięto oryginalną fabułę COP, ale pozostawiono część zadań zewnętrznych (a także cyklicznych). W związku z tym wszystkie lokacje COP są wypełnione i tętnią życiem, a Kordon i Agroprom są również mniej więcej zaludnione.
- dodano kilka drobnych skryptowych dodatków, takich jak "zdobywanie części mutantów" autorstwa singapur22.

Oczywiste wady:
- brak spawnu, anomalii i póla anomalnych, respawnu artefaktów, emisji na większości lokacji.
- na niektórych lokacjach występują obecnie problemy z lightmapami.

Dlatego ważne jest, aby od razu zrozumieć - to nie jest mod do gry freeplay, jest to baza lokacji dla twórców modów coś jak paczka lokacji do SOC od KostyaV & Co, ale do COP.

 

Lista lokacji:

  • Kordon – zmieniona wersja lokacji z build 1935.
  • Stare Wysypisko – zmieniona wersja lokacji z build 2205.
  • Dolina Mroku – zmieniona wersja lokacji z build 2205.
  • Jezioro Jantar – zmieniona wersja lokacji z build 1935.
  • Generatory – zmieniona wersja lokacji z build 1935.
  • Północno-zachodnia część fabryki «Rostok» - zmieniona wersja mp-lokacji «Fabryka «Rostok».
  • Agroprom – zmieniona wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Bar – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Dzicz – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Opuszczona fabryka – oryginalna wersja lokacji «Jantar» z «Cienia Czarnobyla».
  • Magazyny wojskowe – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Radar – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Prypeć SOC – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • CEA 1 i 2 – oryginalne wersje lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Bagna – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Czerwony Las – oryginalna wersja lokacji z «Cienia Czarnobyla».
  • Zaton – oryginał «Zewu Prypeci».
  • Okolice «Jupitera» - oryginał «Zewu Prypeci».
  • Wschodnia Prypeć (Prypeć COP) – oryginał «Zewu Prypeci».
  • Oddzielnie o podziemnych laboratoriach:
    • wszystkie oryginalne «SOC»-wersje pod analogicznymi SOC-wersjami lokacji.
    • wszystkie oryginalne laboratoria Zewu Prypeci, ale х8 – pod Generatorami.
    • podziemne laboratorium х5 – stworzone całkowicie od zera przez Scarabay, laboratorium duże, znajduje się pod Prypecią.

Być może gdzieś w podziemnych laboratoriach popełniono błąd i gdzieś oryginalne «SOC» zostały zastąpione ich buildowskimi odpowiednikami. Zobaczysz sam.

 

SCREENY:

Spoiler

Z uwagi na brak globalnej mapy - koncepcja lokacji i przejść pomiędzy nimi: 

83dde20873.jpg

 

Galeria:

5a6c59ff6b.jpg5a13791d34.jpg5d5030ac21.jpg6bb4a84f8e.jpg6d82ee85b7.jpg6e45b6c6b5.jpg6e56e9020e.jpg07d96412a9.jpg8d29ea9e17.jpg09e969caf6.jpg9b40500cfd.jpg10e531145f.jpg19df8e62a4.jpg24d765476e.jpg28f80e7cd2.jpg34e0e7229d.jpg67a0029e11.jpg100b4fead1.jpg146c3d4711.jpg221bcd846f.jpg233c19e2a2.jpg351e3fdc8f.jpg679e35cfa8.jpg786e831cf2.jpg0853e2e5f1.jpg8835ab5904.jpg56470e4636.jpg87807121e2.jpg2005518348.jpg5219844203.jpga631f9c087.jpgae19bd96b5.jpgb86efdc58d.jpgb398e8a76e.jpgb8402abb90.jpgb8925d918c.jpgb4931368db.jpgde89016bd4.jpgdf44718e84.jpge317747322.jpgf33788096c.jpgfb722b62bf.jpg

 

LINKI:

 

ŹRÓDŁO:

https://ap-pro.ru/forums/topic/552-cop’s-level-pack-beta/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to już chyba kiedyś pobierałem, jest to po prostu jak sama nazwa mówi, zbiór map jakie do tej pory widzieliśmy, połączonych w całość, na tych mapach brak jest ncp, w każdej postaci, są po prostu puste, do tego błędy z teksturami zdarzają się. Mod typowo przygotowany by zrobić fabułę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Na stronie macierzystej są jeszcze dwa patche:

1. http://narod.ru/disk/52486603001.cb1ffdf965e834ebd00d585a35c1b1f4/Patch_%231_for_CoP_level_pack.rar.html

2. http://narod.ru/disk/55312205001.ef3a5af0ce84375799a4571dafc49fa1/Patch_%232_for_CoP_level_pack.rar.html

Poprawiają one wcześniej zgłaszane błędy. Instalacja: na gamedata moda nakładamy kolejno patch 1 i następnie patch 2.

Start jest w podziemiach Agropromu, dodano tam wiele anomalii. Lokacja nie zmieniona. Wysypisko zmianione. Kordon wygląda fenomenalnie. Nie widoczne są przejścia i brak mapy w PDA (widać tylko Prypeć, Zaton i Jupiter).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Dobra, sami z tym pojedziemy. Zrobiłem global mape więc juz widze gdzie jestem :biggrin:  Tylko powiedzcie jak się spawnuje npc w zewie od a do z. Jak i co zrobić żeby zespawnować unikatowa postać a jak zrobić żeby zespawnować zwykłą postać która nazwe ma generowaną. Z tego co widziałem to inaczej sie spawnuje niż w cieniu bo próbowałem i same bugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na CoP's Level Pack [beta] [COP]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.