Junx Posted August 25, 2012 Report Share Posted August 25, 2012 Jak nazwa wskazuje jest to zbiór map dla Zew Prypeci. Źródło: http://sigerous.ru/forum/7-3791-1 Download: [1,42 GB] http://narod.ru/disk/52221206001.135bd8da3360525383a318be56fd06f0/CoP_Level_Pack.7z.html PS. Ktoś by mógł sprawdzić "jak to wygląda"? Z góry dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Ja to już chyba kiedyś pobierałem, jest to po prostu jak sama nazwa mówi, zbiór map jakie do tej pory widzieliśmy, połączonych w całość, na tych mapach brak jest ncp, w każdej postaci, są po prostu puste, do tego błędy z teksturami zdarzają się. Mod typowo przygotowany by zrobić fabułę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Na stronie macierzystej są jeszcze dwa patche: 1. http://narod.ru/disk/52486603001.cb1ffdf965e834ebd00d585a35c1b1f4/Patch_%231_for_CoP_level_pack.rar.html 2. http://narod.ru/disk/55312205001.ef3a5af0ce84375799a4571dafc49fa1/Patch_%232_for_CoP_level_pack.rar.html Poprawiają one wcześniej zgłaszane błędy. Instalacja: na gamedata moda nakładamy kolejno patch 1 i następnie patch 2. Start jest w podziemiach Agropromu, dodano tam wiele anomalii. Lokacja nie zmieniona. Wysypisko zmianione. Kordon wygląda fenomenalnie. Nie widoczne są przejścia i brak mapy w PDA (widać tylko Prypeć, Zaton i Jupiter). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 @Junx masz gotową podstawę do wstawienia własnej fabuły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted August 27, 2012 Author Report Share Posted August 27, 2012 @ C10: W pierwszej kolejności będę postępował jak było z SGM, czyli podstawowe mapy a potem będę innej dodawać bo jak teraz dam nowe mapy to będę miał dużo roboty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majster Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Siema,Da się jakoś zrobić tą mapę w pda i zaznaczyć gdzie są przejścia zrobione, bo takie łażenie na czuja jest bezcelowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suharex Posted June 22, 2013 Report Share Posted June 22, 2013 No Junx liczymy na Cb :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted June 22, 2013 Author Report Share Posted June 22, 2013 Złota łopata dla kolegi wyżej A tak na poważnie to w stalka jak i w modowanie już się nie bawię, więc nic z tego nie wyjdzie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suharex Posted June 24, 2013 Report Share Posted June 24, 2013 Bracie , nie rób nam tego.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majster Posted July 1, 2013 Report Share Posted July 1, 2013 Dobra, sami z tym pojedziemy. Zrobiłem global mape więc juz widze gdzie jestem Tylko powiedzcie jak się spawnuje npc w zewie od a do z. Jak i co zrobić żeby zespawnować unikatowa postać a jak zrobić żeby zespawnować zwykłą postać która nazwe ma generowaną. Z tego co widziałem to inaczej sie spawnuje niż w cieniu bo próbowałem i same bugi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.