Skocz do zawartości

Niedziałające pancerze


Liar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z kombinezonami. Jeżeli w plecaku mam drugi kombinezon, to często ten, który mam na sobie nie chroni, a jak mnie coś zje to mój trup jest w swetrze. Problem znika, jak mam tylko jeden kombinezon (na sobie), albo zdejmę i z powrotem założę. Niestety wgranie zapisanej gry przywraca problem. Czy ktoś miał podobną sytuację? Może jest jakieś rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Nic takiego nie wgrywałem. Czysta instalacja, patch 1.4 i TŚ2UF zgodnie z instrukcją. Z tego co pamiętam, nawet tych dodatków co w instrukcji podawano jako opcjonalne nie dawałem. Ale błąd trudno zauważyć - jak długo żyjesz to nic nie sugeruje że pancerz "się zdjął". Tyle że szybko giniesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by miało to coś wspólnego z modyfikacją. Tajne Ścieżki nie wprowadzają żadnych zmian w korzystaniu z ekwipunku. Osobiście grałem we wszystkie wersje po kilka razy i nieraz miałem po kilka pancerzy w plecaku. Nic takiego co opisujesz nie miało miejsca. Odnośnie animacji trupa GG, w większości modów, cokolwiek byś miał na sobie, w chwili zgonu pokazany jest trup w zwykłej kurtce. Po prostu nikt nie będzie robił specjalnych animacji na każdy pancerz. Radzę przeinstalować wszystko, przede wszystkim podstawkę, bo to zapewne w nią wkradł się jakiś błąd. Po reinstalacji twoje zapisy powinny ci bez problemu zaskoczyć.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz rację z błędem w podstawce, bo na pewno nie jest to kwestia animacji. Nie wiem czy przeinstaluję, leniwy jestem a już się nauczyłem pamiętać żeby po każdym wczytaniu zapisu zdejmować i zakładać pancerz - wtedy przynajmniej moje zwłoki są gustownie ubrane. Dziękuję bardzo za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.