Agrael Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 27.02.2008 r. Autorzy: AMK Team OPIS: Spoiler Jedna z pierwszych modyfikacji, jakie zostały wypuszczone wkrótce po premierze gry. Spis zmian: Offline - A-Life i system dynamicznych wiadomości. Dynamiczne anomalie. Zbalansowana i skonfigurowana na nowo broń szturmowa: - Dodano celowniki do unikalnych luf. - Przeprojektowano system uszkodzeń. - Przeprojektowano system odrzutu oraz zużycia broni szturmowej - od teraz sensowniej jest wybrać broń według jej przeznaczenia i zamierzonego prowadzenia dystansu podczas walki. - Naprawiono błąd związany z wyświetlaniem celności, współczynnika zabójstw i szybkostrzelności w opisie broni. Wskaźnik "Użyteczność" został zastąpiony przez "Niezawodność". Losowe schowki: - Klasyczne schowki; - Przypadkowe schowki. Dodano nową broń. Dodano nowe mutanty. Protagonista może uzależnić się od alkoholu. Freeplay po ukończeniu fabuły. Emisje: - Emisja może rozpocząć się nagle, ale jest czas na ukrycie się. - Na każdej lokacje występują kryjówki, w których można schronić się przed emisją - od zapewniających 100% ochronę do częściowej. - Podczas rozpoczęcia się emisji, NPC biegną do pobliskich kryjówek. - Im bliżej centrum Zony się znajdujemy, tym silniejsze są emisje i jej skutki. - Emisje nie stanowią zagrożenia, gdy znajdujemy się w podziemnych lokacjach. - Podczas trwania emisji wszystkie mutanty zaczynają się zachowywać w specyficzny sposób - na przykład psy leżą i skomlą, a pijawki nie reagują na zagrożenia. - Emisje nie wpływają negatywnie na członków Monolitu - niektórzy podczas jej trwania modlą się, a inni pozostają aktywni. Transmutacja artefaktów. Zmiany w pogodzie: - Pogoda została przeprojektowana i jest generowana całkowicie losowo. Przywrócono także słońce i księżyc. Możliwość snu. - Protagonista może czuć zmęczenie. Po 30 godzinach bez snu rozjeżdża się obraz, a po kolejnych sześciu sam zasypia. - Energetyk jest w stanie wydłużyć możliwość gry bez snu, aczkolwiek nie w nieskończoność. - Po wypiciu energetyka protagonista śpi o godzinę dłużej. - Możliwość skorzystania ze śpiwora. - Po odpoczynku protagonista nie może spać przez następne dwie godziny. Dodano detektory: - Pierwszy detektor otrzymujemy od Sidorowicza. Wskazuje on jedynie poziom promieniowania. - Drugi detektor kosztuje 10000 rubli i pomaga znaleźć pobliskie anomalie poprzez sygnał dźwiękowy. Można go zakupić u Barmana. - Trzeci detektor kosztuje 50000 rubli i wskazuje lokalizację pobliskich anomalii. Można go zakupić u Sacharowa. Zmiana tekstur rąk podczas korzystania z różnych kombinezonów. Nowa muzyka w menu głównym - Empty Noise - Terrapack (с) 2008. Kroniki AMK po rosyjsku - [KLIK] GALERIA: Spoiler Przegląd AMK 1.4.1 oraz oraz SRP Mod. INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda (gamedata, bin) oraz patchy umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] MediaFire - [KLIK] Patch 1: Yandex - [KLIK] MediaFire - [KLIK] Patch 2: Yandex - [KLIK] MediaFire - [KLIK] Źródła: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.