strielok Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) A więc zaczynam.Co nam będzie potrzebne: 1.SDK do Czystego Nieba do pobrania z tąd http://xfiles.gsc-ga...s-sdk-setup.exe Jeżeli używamy Windows Vista lub 7 musimy ściągnąć to http://download.micr...oolkitSetup.exe instalujemy i ustawiamy w ten sposób : -Uruchamiamy Microsoft Application Compatibility Toolkit. Od razu tworzy nam się nowa baza (New database(1) [untitled_1]). Klikamy na nią PPM i wybieramy Create New > Application Fix w pierwszej rubryce wpisujemy nazwę programu (Level Editor), w drugiej "sprzedawcę" (GSC), a w trzeciej wybieramy lokalizację pliku np. C:\SDK\level_editor\bins\LevelEditor.exe w Operating System Modes zaznaczamy none. W drugim okienku Select additional compatibility modes: niczego nie zaznaczamy. Przechodzimy po prostu dalej w oknie Compatibility Fixes na samym dole zaznaczamy XPFileDialog w Matching Information niczego nie ruszamy i klikamy Zakończ zapisujemy naszą bazę w głównym oknie programu (File > Save), by móc uruchomić "fixa" klikamy PPM na naszą bazę (w moim przypadku nazywa się ona "le") i wybieramy Install. To wszystko. Level Editor powinien już działać. 2.Usuwamy zawartość folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ 3.Pobieramy ten program http://cheathall.pla...er-ue_v_1.3.zip ,otwieramy SUE.exe ,wypakowujemy zawartość gry wybierając drugą opcje w lewej kolumnie i wybierając główny folder gry S.T.A.L.K.E.R Clear Sky.Wypakowana gra będzie w folderze gamedataUE. 4.Przenosimy wypakowaną zawartość folderu gamedataUE do folderu gamedata w Level Editor(C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\) 5.Pobieramy to http://www.uploader....110103.rar.html i wypakowujemy converter.ini , converter.exe i fsconverter_cs.ltx do C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ Otwieramy notatnikiem fsconverter_cs.ltx i zmieniamy w pierwszej linijce c:\program files\X-Ray CS SDK\editors\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK np.C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\ zapisujemy i zmieniamy nazwę na fsconverter.ltx Teraz otwieramy notatnikiem converter.ini i odnajdujemy linijkę: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\Clear_Sky\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i zmieniamy na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: ; 3456+ (Clear Sky âęëţ÷ŕ˙ îáíîâëĺíč˙) [3456_config]:2947_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ fake_mu_gamemtls = 34xx_fake_mu_gamemtls fake_gamemtls = 34xx_fake_gamemtls spawn_version = cs i tą linijkę: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\ $game_levels$ = E:\Games\sdk_cs\gamedata\levels\ na taką gdzie mamy zainstalowane SDK: sdkcs_config]:3456_config $game_data$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\ $game_levels$ = C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\ Zapisujemy. 6.Teraz tworzymy nowy dokument tekstowy,nazywamy go converter.txt i otwieramy w notatniku.Wpisujemy: @converter.exe -level cs:mp_garbage -mode le -with_lods (Zamiast mp_garbage możemy wpisać dowolny level który nas interesuje z folderu C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\gamedata\levels\) Zapisujemy i zmieniamy rozszerzenie z converter.txt na converter.bat Uruchamiamy,pojawi się czarne okienko z napisami,czekamy aż samo się wyłączy(u mnie jak zakończy konwertować level okienko przestaje odpowiadać,możemy je zamknąć a level i tak bedzie przekonwertowany) 7.Uruchamiamy Level Editor(powinien pojawić się w pasku start,przeciągamy go na pulpit i uruchamiamy)i otwieramy nasz przekonwertowany level który będzie w folderze C:\Program Files(x86)\X-Ray CS SDK\level_editor\rwdata\levels\ Myślę że poradnik jest zrozumiały i się przyda. Obsługa SDK tutaj http://mod.stalker.p...trukcja_obsługi Edited January 10, 2013 by strielok 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.