suharex Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Witam , wypad przy wejściu na Radar (nie pierwszy raz wchodze) . FATAL ERROR[error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp[error]Line : 64[error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : wpn_g3612391stack trace: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Nieraz miałem ten problem...najczęściej pomagało wczytanie save sprzed lokacji na którą przechodzisz, natomiast uporczywe błędy - na które nie pomagały wczytywania gry - jest rada...majstersztyk godny tytułu moddera...zobacz ten temat.Zamiast sekcji af_rusty_thorn21505 dajesz tę z loga czyli wpn_g3612391 .Korzystałem z tego tematu, bardzo przydatny podobnie jak temat Tutoriale i Poradniki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suharex Posted March 21, 2013 Author Report Share Posted March 21, 2013 Nie ma u mnie takiej linijki ;p , ale wczytwałem wcześniejszy zapis i gra A o co chodzi z tym? Skąd to się wzieło? http://ifotos.pl/zobacz/ssdom03-2_nppnwea.jpg/ Podszedłem do jakiegoś budynku w Prypeci i zaczeło mi pikać coś i napisy nie zeszły xd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted March 21, 2013 Report Share Posted March 21, 2013 Problem ze screen'a jest związany z 2 sytuacjami, na które mamy wpływ tylko w przypadku jednej, otóż jeśli mamy biodetektor i wchodzimy na gęsto zaludniony obszar np. Bar, Warlab, Labirynt czy w przypadku desantu żołnierzy na Starej Wsi, wówczas duża ilość jednostek jest skoncentrowana na małej powierzchni i w takim przypadku mamy to ostrzeżenie, a log robi się b. długi. Rozwiązaniem jest ściągnąć na tych obszarach bioradar. Jeśli nie mamy bioradaru a wpis pojawia się podczas gry bez żadnej wyraźnej przyczyny, wówczas pozostaje nam wcześniejszy zapis...takich wypadów miałem 40-50 przez całą grę...sporo, ale taki już urok tej gry - duża ilość save to podstawa...jeszcze zobaczysz ten wpis...gwarantuję. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suharex Posted March 21, 2013 Author Report Share Posted March 21, 2013 Ok dzięki za wyjaśnienie , bo dźwięki tych jakby płaczących dziecki gdy zbliżałem sie do Kontrolera + piszczenie noktowizora + ten sygnał o logach skrócił moje życie o pare lat . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.