Jump to content

Zmęczenie


Recommended Posts

Sprawdź tematy: 1 i 2...ale co do całkowitego braku zmęczenia, hmm...edytuj plik odpowiedzialny za kombinezony tj. meceniy_outfits.ltx1 [wcześniej zrób kopię] i znajdź sekcję kombinezonu, którego używasz, przykładowo modyfikowany ostatnio w nanosuit [yurek_combat_outfit], gdzie dopisujesz pomiędzy wierszami inv_name_short a description:
 

power_loss		  = 0.01power_restore_speed    = 0.0036health_restore_speed    = 0.0036bleeding_restore_speed  = - 0.006satiety_restore_speed   = 0.0002

 
To powinno rozwiązać sprawę braku zmęczenia, jednakże dostępnego przy konkretnie zmodyfikowanym kombinezonie.

1 - dotyczy nano-kombinezonu, pozostałe pliki pancerzy zawarte są w outfit.ltx

Edited by The Emperor
  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Gdybym modyfikował parametry w pliku actor.ltx - nie było by problemu, jednakże z reguły zmieniam parametry kombinezonów, więc tutaj trudno podać wartość dla zmęczenia w funkcji czasu, ponieważ jest ona zależna również od udźwigu. Jedyna rada w tym przypadku to testy z ustawieniami różnych parametrów.

Link to comment
Share on other sites

Niestety parametry z innych modów mi nie pasują i mam właśnie efekt szybkiej utraty staminy. To może podaj mi oryginalną Soljankową wartość, bo zmieniłem sobie udźwig. BTW. Ogony dodane, w pliku handlarza było ";" przed sekcją mutant_dog_tail która tam była i komplikowała sprawę :)

Link to comment
Share on other sites

Co do handlarza, ja zazwyczaj zmieniam przedmiot otrzymywany za zadania, tutaj o tym pisałem...zamiast af_buliz dajesz właściwy przedmiot czyli psi ogon, to zacznie prostsze niż edycja plików handlarzy. Jeśli chodzi o pierwsze pytanie, nie wiem co zmieniłeś u siebie - podaję więc kilka wpisów:

jump_power                =    0.01                                jump_weight_power         =    0.05                            overweight_jump_k         =    5;10                            stand_power               =    -0.01                                walk_power                =    0.00002                walk_weight_power         =    0.0001           overweight_walk_k         =    5;9                   accel_k                   =    3;5                    sprint_k                  =    75   
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.