Skocz do zawartości

Wypad (zmiana z 14 na 21 artów)


suharex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmieniłem z 14 na 21 tj wgrałem ten plik . Później wrzuciłem witaminke pod panoramiczny ekran. I taki wypad. (nie mam orginalnych plików , nie zrobiłem kopii)
Nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale napisałem jbc
 
Czu wrzucenie nowej gamedaty całej spodowuje , że musze grać od nowa , czy są inne możliwości naprawy błędu?
 
FATAL ERROR[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CRender::texture_load[error]File          : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrRenderTexture.cpp[error]Line          : 295[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : Can't find texture 'ui_hud_s12'

Proszę pomóżcie , bo chcę grać :((

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z loga wynika, iż brakuje tekstury ui_hud_s12, a ja nie mam tego mini-moda, więc musisz go pobrać i do katalogu gamedatatexturesui  - skopiować brakujący plik. Trudno powiedzieć czy będzie działało...trochę namieszałeś podczas instalacji więc miejmy nadzieję, że na tym błędzie się skończy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem moda z tego tematu. Z plików wynika, że nie ma tam tekstur na podmianę, wniosek jest taki - że musi to być pozostałość po jakimś modzie, być może fix'a na monitory panoramiczne? Nie jestem w stanie Ci bardziej pomóc, ponieważ nie mam twojego gamedata.

Trochę konstruktywnego offtopu:

Nie wiem czy znasz fizyka im. Bob Lazar? Postać niezwykła z uwagi na informacje jakie wyniósł poza teren pracy - strefę 51. Nie wdając się w szczegóły dot. jego życiorysu, zwrócę Ci uwagę na jego charakter pracy - próbę odtworzenia technologii obcych w pojazdach testowanych na terenie strefy 51. Skupił się on na analizowaniu każdego elementu tech. pojazdów obcych - celem ustalenia funkcji owych urządzeń.Powiadają, że dzięki inżynierii wstecznej mamy dziś 

F-117 Nighthawk czy B-2 Spirit.

 

Jeśli pomoc ze strony kolegów - nie nadejdzie, pobierasz wrzucone mody czyli: fix dla monitorów panoramicznych, 21 i 14 slotów na artefakty. Każdy wrzucasz w inny folder i później plik po pliku usuwasz elementy ze swojego gamedata w oparciu o każdy z modów, następnie - po usunięciu, wrzucasz żądany mod. Tak robił Bob Lazar, ja też bym tak zrobił - chcąc usunąć mieszankę modów - posłużyłbym się podstawowym modami włączonymi w pliki gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągałem moda z naród.ru. No ja nie zrobiłem dokładnie tak jak ty mi doradzałeś na priv tylko od razu cały folder.

 

Sprawdzałeś 2 post z tego tematu? Osobiście nie używałem adaptacji pod monitory panoramiczne moda z którym masz problem. Zrób tak - wyciąg broń ze slotów oraz opróżnij ekwipunek, następnie zastąp pliki - tymi z poprawki korn06'a i wówczas sprawdź.

Dla monitorów 16:9 - sprawdź jeszcze tą poprawkę здесь. - pamiętaj by zrobić kopię zapasową plików i jeszcze jedno - wrzucaj nie wklejając całość, tylko plik po pliku, do właściwych folderów gry.

 

Jeśli byś mógł plik po pliku powiedzieć co gdzie wrzucić byłbyś moim bohaterem jeśli jeszcze by się gra włączyłą :)


Najpierw wrzuciłem to co doradzil kolega w tym temacie http://stalkerteam.pl/topic/5607-inwentarz-wypad/. Trzeci post od dołu mój i jego odpowiedź. Poźniej to co ty napisałeś na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem poprawkę 16:9 - tam również nie ma tekstury o której "mówi" log.

Zrób tak -podaj mi wszystkie poprawki jakie wrzuciłeś do Solijanki wraz z linkami, żebym mógł to sprawdzić, jak do tej pory - żadna z nich nie zawierała tekstury.

Sprawdź w pliku textures.ltx [gamedatatextures] czy występuje wpis ui_hud_s12, jeśli tak - wówczas sprawdź jaką ma ścieżkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku , żeby było jasno i przejrzyście. Całą gamedate i dope i patche pobrałem stąd http://stalkerteam.pl/topic/3731-narodnaja-soljanka1904-dopa-patche-na-narodru/ (Trzeci post)

 

Dopóki nie zacząłem wrzucać adaptacji pod panoramiczne wszystko było ok. 

 

 

Wrzuciłem tą z postu powyżej , która znajduje się w folderze oznaczonym kolorem czerwonym. No i po tym gra sie zepsuła. (na 90% bo po wrzuceniu nie zdązyłem zagrać w ten sam dzień)

 

W pliku textures.ltx nie ma takiego wpisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem z jakiego moda pochodzi plik ui_hud_s12...łatwo nie było znaleźć, ale ustaliłem że nie pochodzi z  żadnego z modów jakie podałeś w linkach. Pochodzi z natomiast z "Serafim12 hud" i jest wkomponowany w jedno z dopełnień lub patch'y.

Oryginalnie wpis ui_hud_s12 występuje w plikach:

  • gamedataconfiguiui_hud.xml

i ma postać:

<texture id="ui_hud_s12"   x="1030" y="270" width="532" height="441" />

Natomiast adaptacja na monitory panoramiczne usuwa ten wpis.

  • gamedataconfiguimaingame_16.xml
<static_weapon x="820" y="565" width="532" height="565">        <text complex_mode="0" x="75" y="118" font="letterica16" r="255" g="255" b="255" a="130"/>        <texture>ui_hud_s12</texture>    </static_weapon>

Adaptacja zmienia sekcję na:

   <static_weapon x="880" y="692" width="140" height="65" stretch="1"> <!-- Размер и положение рамки -->        <text complex_mode="0" x="45" y="0" font="letterica16" r="255" g="255" b="255" a="130"/> <!-- Название патронов -->        <texture>ui_hud_frame_patron</texture>    </static_weapon>

Sprawdź czy w pliku ui_hud.xml masz wpisy odnoszące się do ui_hud_s12, jeśli występują, należy je umieścić w tag na początku wiersza <!-- -->

czyli pierwszy z posta wpis:

<!-- <texture id="ui_hud_s12"   x="1030" y="270" width="532" height="441" /> -->

W ten sposób wyłączysz wiersz z użycia.

 

Czy sposób zadziała? - nie wiem. Zmian jest tyle, że najszybciej przeinstalować moda od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zainstalujesz te same elementy moda, save powinien działać - pamiętaj jednak, że mając np. 21 artów na pasie a instalując moda w wersji podstawowej - może powstać błąd z powodu innej konfiguracji zapisu gry w oparciu o poprzedni mod [ilość artefaktów]. Najlepiej wczytać zapis i sprawdzić. Jeśli chodzi o wpisy na które w poprzednim poście zwróciłem uwagę - musiały pozostać w innym pliku, skoro gra się "upomina" o ich brak w logu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 14 artów na pasie bo te 21 nie zaskoczyło. 

Robię reinstall moda , jeśli save nie będą pasować to sznurek na szyje bracia :(

W momencie wczytywania save z nowej gamedaty stało na szali cale moje życie stalkerskie , ale udało się , save działa i zostaję z Wami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.