Skocz do zawartości

Wypad przy wczytwaniu gry


ziomus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ciekawy problem, zainstalowałem Soliankę tak jak w instrukcji ale gdy zginę i chcę wczytać grę wywala mnie do pulpitu, lecz gdy włączę grę od nowa wtedy save się wczytuje. Niemoge wczytać tylko jak umrę dzięki i oto lag

 

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:   APPCRASH
  Nazwa aplikacji:   XR_3DA.exe
  Wersja aplikacji:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa aplikacji:   46c2babe
  Nazwa modułu z błędem:   xrCore.dll
  Wersja modułu z błędem:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   46c00608
  Kod wyjątku:   80000003
  Przesunięcie wyjątku:   00017d15
  Wersja systemu operacyjnego:   6.0.6001.2.1.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   7005
  Dodatkowe informacje 2:   3ad224d00bace5ac56fbc08ee45bf229
  Dodatkowe informacje 3:   3289
  Dodatkowe informacje 4:   08b0c7e0a76527773d0ac67840f9c640

 

Regulamin punk 2.2, proszę się stosować. LD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 3400.00 mhz, 22-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 43499 files cached, 7730Kb memory used.
Init FileSystem 1.072740 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression   : I
[error]Function   : CInifile::Load
[error]File   : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp
[error]Line   : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : w_mp5_m1.ltx
 

stack trace:

 

 

Ile się nie mylę brakuje tego pliku i mam jeszcze 1 problem podmieniłem

xrGame.dll na ten z naszego forum i teraz nawet nie mogę gry włączyć

Nazwa zdarzenia problemu:   APPCRASH
  Nazwa aplikacji:   XR_3DA.exe
  Wersja aplikacji:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa aplikacji:   46c2babe
  Nazwa modułu z błędem:   xrCore.dll
  Wersja modułu z błędem:   0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:   46c00608
  Kod wyjątku:   80000003
  Przesunięcie wyjątku:   00017d15
  Wersja systemu operacyjnego:   6.0.6001.2.1.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych:   1045
  Dodatkowe informacje 1:   947e
  Dodatkowe informacje 2:   1d36c385f6eb54b0dcc27059250a6107
  Dodatkowe informacje 3:   b7f8
  Dodatkowe informacje 4:   16e178ada4f185b3c6a9a1459dea02f0

Dopóki nie podmieniłem mod chodził teraz kicha nawet nie odpala i zamieniłem oryginalny xr game bez uprzedniego zrobienia kopii i i go nie mam więc jak ktoś może niech wrzuci będę wdzięczny i kopie sobie na pewno gdzieś zostawię

 

 

Regulamin punk 2.2, proszę się stosować. LD
 

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeinstalowałem grę i mam ją po angielsku ale spatchowaną i spolszczoną postępowałem według instrukcji i teraz jak włączam grę wyskakuje mi czarny ekran a potem wykop.

 

 

Nazwa zdarzenia problemu:  APPCRASH   Nazwa aplikacji:  XR_3DA.exe   Wersja aplikacji:  0.0.0.0   Sygnatura czasowa aplikacji:  46c2babe   Nazwa modułu z błędem:  xrCore.dll   Wersja modułu z błędem:  0.0.0.0   Sygnatura czasowa modułu z błędem:  46c00608   Kod wyjątku:  80000003   Przesunięcie wyjątku:  00017d15   Wersja systemu operacyjnego:  6.0.6001.2.1.0.256.1   Identyfikator ustawień regionalnych:  1045   Dodatkowe informacje 1:  6651   Dodatkowe informacje 2:  226b02d15e04685b21a78629163ec104   Dodatkowe informacje 3:  3a6a   Dodatkowe informacje 4:  a2c233523e9d751e475fd053aea4d9d1  

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie spotkałem się z podobnym problemem, sprawdź ten wątek. Tak naprawdę najważniejszy w logu - celem ustalenia powodu błędu jest wpis FATAL ERROR oraz występujące po nim wiersze loga, jeśli masz ten wpis - podaj go w poście. Wydaje mi się, że jest to kwestia optymalizacji gry,. Z kolei inne forum tutaj pisze o możliwości zawirusowania kompa. Żeby nie mieszać, sprawdź najpierw log na obecność w/w wpisu.

 

Edit: opisz w jakiej sytuacji pojawia się problem i jeszcze jedno - na jakim patchu masz grę? [na Amk Forum czytałem, że takie błędy występowały na patchu 1.0006 - Sola jest pod 1.0004].

Edytowane przez The Emperor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DO LORDINO MIESZKAM W USA już trochę więc moja ortografia nie stoi na najwyższym poziomie, nawet napisałem że mieszkam w Ameryce więc przestań dawać ostrzeżenia za ortografię bo sam po szmacie czasu w USA też miałbyś problemy, Pacha mam 1.004 a oto log trochę długi

 

 

To pisz na forum amerykańskim ja masz problem z językiem ojczystym. Są zasady i trzeba się do nich stosować, a po warmie się poprawiłeś więc można. Inna sprawa to dobrze język szlifować, a nie być jak J. Krupa. LD

 

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 3400.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30984 files cached, 5679Kb memory used.
Init FileSystem 0.794939 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1982676 K], reserved[27904 K], committed[86508 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7522 K], process heap[1282 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"...
[e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"...
[e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded.
[c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:11C0]: NVIDIA GeForce GTX 660
* GPU driver: 9.18.13.527
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 3496 M
*   DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world'
! Version conflict in shader 'effectswatertest-1'
count of .thm files=1
load time=21 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
Input:  1
Config-file [c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs   : 0
* RM_Dump: ps   : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states   : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

 

ok spróbuje jeszcze raz z tym modem i jak coś dam znać
 

Edytowane przez ziomus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ziomus

Powiem wprost - z tego loga nie wynika żaden błąd, jest to wpis inny niż ten z poprzedniego posta, gdzie występowała fraza  APPCRASH., natomiast w/w jest jej pozbawiony. Najistotniejszy jest wpis Fatal Error a jeśli go brakuje - pozostaje domniemywanie powodu wypadu na pulpit. Naprawdę, chciałbym bardziej pomóc, ale nie mogę wymagać od Ciebie podania wpisu, który de facto nie występuje, dlatego nie mam pomysłu jak rozwiązać ten problem. Jeśli wyrzuci Cię na pulpit, opisz sytuację np. użycie jakiegoś przedmiotu, rozmowa z NPC'em i szukaj Fatal Error, inaczej problem trudno będzie rozwiązać. Może inni forumowicze pomogą. Jeszcze jedno - żeby dobrze było czytać logi, podawaj długie wpisy w tagu.

[spoiler][code]Tutaj_wpisz_treść_loga[/code][/spoiler]

Dobrze jak edytujesz powyższy log w ten sposób, tag spojler scali długi tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.