ziomus Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 Mam ciekawy problem, zainstalowałem Soliankę tak jak w instrukcji ale gdy zginę i chcę wczytać grę wywala mnie do pulpitu, lecz gdy włączę grę od nowa wtedy save się wczytuje. Niemoge wczytać tylko jak umrę dzięki i oto lag Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: XR_3DA.exe Wersja aplikacji: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 46c2babe Nazwa modułu z błędem: xrCore.dll Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 46c00608 Kod wyjątku: 80000003 Przesunięcie wyjątku: 00017d15 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 7005 Dodatkowe informacje 2: 3ad224d00bace5ac56fbc08ee45bf229 Dodatkowe informacje 3: 3289 Dodatkowe informacje 4: 08b0c7e0a76527773d0ac67840f9c640 Regulamin punk 2.2, proszę się stosować. LD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suharex Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 Skąd ten log? Sprawdź w .w..Windows XP - C:Documents and SettingsAll UsersMoje dokumentySTALKER-SHOClogs.w..Windows Vista/ 7 - C:UsersPublicDocumentsSTALKER-SHOClogs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomus Posted April 12, 2013 Author Report Share Posted April 12, 2013 (edited) * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 3400.00 mhz, 22-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 43499 files cached, 7730Kb memory used. Init FileSystem 1.072740 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007 FATAL ERROR [error]Expression : I [error]Function : CInifile::Load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 166 [error]Description : Can't find include file: [error]Arguments : w_mp5_m1.ltx stack trace: Ile się nie mylę brakuje tego pliku i mam jeszcze 1 problem podmieniłemxrGame.dll na ten z naszego forum i teraz nawet nie mogę gry włączyć Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: XR_3DA.exe Wersja aplikacji: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 46c2babe Nazwa modułu z błędem: xrCore.dll Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 46c00608 Kod wyjątku: 80000003 Przesunięcie wyjątku: 00017d15 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 947e Dodatkowe informacje 2: 1d36c385f6eb54b0dcc27059250a6107 Dodatkowe informacje 3: b7f8 Dodatkowe informacje 4: 16e178ada4f185b3c6a9a1459dea02f0Dopóki nie podmieniłem mod chodził teraz kicha nawet nie odpala i zamieniłem oryginalny xr game bez uprzedniego zrobienia kopii i i go nie mam więc jak ktoś może niech wrzuci będę wdzięczny i kopie sobie na pewno gdzieś zostawię Regulamin punk 2.2, proszę się stosować. LD Edited April 13, 2013 by LordDino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted April 13, 2013 Report Share Posted April 13, 2013 Zainstalowałeś xrGame.dll - kopiując plik do katalogu bin? Pierwszy błąd wygląda mi na związany silnikiem gry. Jeśli chodzi o błąd nr. 2 - brakuje pliku w_mp5_m1.ltx, bądź nie jest podłączony do gry. Rozumiem że instalowałeś wg. tego poradnika.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomus Posted April 13, 2013 Author Report Share Posted April 13, 2013 (edited) Przeinstalowałem grę i mam ją po angielsku ale spatchowaną i spolszczoną postępowałem według instrukcji i teraz jak włączam grę wyskakuje mi czarny ekran a potem wykop. Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: XR_3DA.exe Wersja aplikacji: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 46c2babe Nazwa modułu z błędem: xrCore.dll Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 46c00608 Kod wyjątku: 80000003 Przesunięcie wyjątku: 00017d15 Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 6651 Dodatkowe informacje 2: 226b02d15e04685b21a78629163ec104 Dodatkowe informacje 3: 3a6a Dodatkowe informacje 4: a2c233523e9d751e475fd053aea4d9d1 Edited April 13, 2013 by LordDino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted April 14, 2013 Report Share Posted April 14, 2013 (edited) Osobiście nie spotkałem się z podobnym problemem, sprawdź ten wątek. Tak naprawdę najważniejszy w logu - celem ustalenia powodu błędu jest wpis FATAL ERROR oraz występujące po nim wiersze loga, jeśli masz ten wpis - podaj go w poście. Wydaje mi się, że jest to kwestia optymalizacji gry,. Z kolei inne forum tutaj pisze o możliwości zawirusowania kompa. Żeby nie mieszać, sprawdź najpierw log na obecność w/w wpisu. Edit: opisz w jakiej sytuacji pojawia się problem i jeszcze jedno - na jakim patchu masz grę? [na Amk Forum czytałem, że takie błędy występowały na patchu 1.0006 - Sola jest pod 1.0004]. Edited April 14, 2013 by The Emperor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomus Posted April 15, 2013 Author Report Share Posted April 15, 2013 (edited) DO LORDINO MIESZKAM W USA już trochę więc moja ortografia nie stoi na najwyższym poziomie, nawet napisałem że mieszkam w Ameryce więc przestań dawać ostrzeżenia za ortografię bo sam po szmacie czasu w USA też miałbyś problemy, Pacha mam 1.004 a oto log trochę długi To pisz na forum amerykańskim ja masz problem z językiem ojczystym. Są zasady i trzeba się do nich stosować, a po warmie się poprawiłeś więc można. Inna sprawa to dobrze język szlifować, a nie być jak J. Krupa. LD * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 3400.00 mhz, 23-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 30984 files cached, 5679Kb memory used. Init FileSystem 0.794939 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[1982676 K], reserved[27904 K], committed[86508 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[7522 K], process heap[1282 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K] Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"... [e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_default.ltx"... ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_skeleton_update [e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigrspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx"... [e:program filesthqs.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobylgamedataconfigdefault_controls.ltx] successfully loaded. [c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:11C0]: NVIDIA GeForce GTX 660 * GPU driver: 9.18.13.527 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 3496 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: recognized, 24 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_aref_v' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v' ! Version conflict in shader 'def_shadersdef_trans_v_tuchi' ! Version conflict in shader 'def_shaderslod_old' ! Renderer doesn't support blender 'effectsshadow_world' ! Version conflict in shader 'effectswatertest-1' count of .thm files=1 load time=21 ms * NULLRT supported * ...and used * HWDST/PCF supported and used * NV-DBT supported and used - r__tf_aniso 4 - r2_tf_mipbias 0. Starting engine... [16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml] [16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml] [16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml] Loading DLL: xrGameSpy.dll [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml] [16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml] [16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml] Input: 1 Config-file [c:userspublicdocumentsstalker-shocuser.ltx] saved successfully Destroying Direct3D... * RM_Dump: textures : 0 * RM_Dump: rtargets : 0 * RM_Dump: rtargetsc : 0 * RM_Dump: vs : 0 * RM_Dump: ps : 0 * RM_Dump: dcl : 0 * RM_Dump: states : 0 * RM_Dump: tex_list : 0 * RM_Dump: matrices : 0 * RM_Dump: lst_constants: 0 * RM_Dump: v_passes : 0 * RM_Dump: v_elements: 0 * RM_Dump: v_shaders : 0 refCount:pBaseZB 1 refCount:pBaseRT 1 DeviceREF: 1 ok spróbuje jeszcze raz z tym modem i jak coś dam znać Edited April 15, 2013 by ziomus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted April 15, 2013 Report Share Posted April 15, 2013 @ziomusPowiem wprost - z tego loga nie wynika żaden błąd, jest to wpis inny niż ten z poprzedniego posta, gdzie występowała fraza APPCRASH., natomiast w/w jest jej pozbawiony. Najistotniejszy jest wpis Fatal Error a jeśli go brakuje - pozostaje domniemywanie powodu wypadu na pulpit. Naprawdę, chciałbym bardziej pomóc, ale nie mogę wymagać od Ciebie podania wpisu, który de facto nie występuje, dlatego nie mam pomysłu jak rozwiązać ten problem. Jeśli wyrzuci Cię na pulpit, opisz sytuację np. użycie jakiegoś przedmiotu, rozmowa z NPC'em i szukaj Fatal Error, inaczej problem trudno będzie rozwiązać. Może inni forumowicze pomogą. Jeszcze jedno - żeby dobrze było czytać logi, podawaj długie wpisy w tagu.[spoiler][code]Tutaj_wpisz_treść_loga[/code][/spoiler]Dobrze jak edytujesz powyższy log w ten sposób, tag spojler scali długi tekst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.