Skocz do zawartości

Ruter DSL


smox

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka słów wstępu. Teraz mam internet "radiówkę" w Orange. Było by ok. gdyby nie limit 3 GB/miesiąc. Nie dawno pojawiła się możliwość założenia internetu firmy InterWifi, też radiowego, ale bez limitu.
Korzystne było by dla mnie posiadanie własnego rutera DSL i stąd moje pytanie do Was. Jaki ruter kupić? Sporo ich jest do wyboru, ale nie znam się na tym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy w sumie do czego potrzebujesz router. Mówisz, że masz Orange, zmieniajac firmę na Interwifi też będziesz miał od nich modem w formie pendrive'a tj z kartą sim?

Jeśli tak, to potrzebujesz ten: http://allegro.pl/3g-4g-era-plus-gsm-cyfrowy-polsat-tl-mr3220-wwa-i3176850552.html (działa on zarówno z sieciami GSM jak i ze zwykłym internetem po kablu)

Jeśli będziesz miał inny modem to połączysz się zwykłym kablem sieciowym i wystarczy taki http://allegro.pl/router-tp-link-tl-wr743nd-i3189421901.html

Wg. mnie Tp-Link to najlepsza firma, ma prosty interfejs i modemy ma niezawodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo nie rozumiem co napisałeś. Router a modem to dwie rózne rzeczy,

Posiadając własny modem dostanę 4 miesiące za darmo

 

Więc w końcu co chcesz kupić? ta antena to co to za antena? w firmie powiedzieli Ci, że będziesz odbierać sygnał radiowo (wi-fi) czy w inny sposób? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś mi że firma daje antenę i odbiornik, a anteny używasz teraz - stąd mój błędny wniosek, cały czas myslałem że używasz zwykłego modemu na usb. Skoro masz antenę i jest na kabel koncentryczny to spokojnie podłaczysz ją do routera, który zaporoponowałem a konkretnie do tej tańszej wersji za 70zł.

 

edit: do czego masz aktualnie podpiętą antenę?

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach