Skocz do zawartości

[Tutorial] Wyznaczenie pozycja gracza w CS


Rekomendowane odpowiedzi

Komuś się może to przydać, mi się przydało, więc może i komuś też się to przyda to wyznaczenia pozycji dla nowych NPC'ów lub mutantów. 

 

Autor: Smoq2

 

 

Należy otworzyć plik ui_main_menu.script i znaleźć tą funkcję:

function main_menu:OnKeyboard(dik, keyboard_action)  --virtual function        CUIScriptWnd.OnKeyboard(self,dik,keyboard_action)        local bind = dik_to_bind(dik)        local console = get_console()               if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then                if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then                        if level.present() and                                (       ((db.actor ~= nil)and(db.actor:alive())) or                                        (false==IsGameTypeSingle())                                ) then                                self.OnButton_return_game()                      --' xStream 02.2008                                -- console:execute("main_menu off")                                                        --' xStream 02.2008                                                 end                end               --              if dik == DIK_keys.DIK_S then--                      self:OnButton_load_spawn()                       --              else                if dik == DIK_keys.DIK_Q then                        self:OnMessageQuitWin()                end               end           return trueend 

Następnie zamienić ją na to:

function main_menu:OnKeyboard(dik, keyboard_action)  --virtual function        CUIScriptWnd.OnKeyboard(self,dik,keyboard_action)        local bind = dik_to_bind(dik)        local console = get_console()               if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then                if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then                        if level.present() and                                (       ((db.actor ~= nil)and(db.actor:alive())) or                                        (false==IsGameTypeSingle())                                ) then                                self.OnButton_return_game()                      --' xStream 02.2008                                -- console:execute("main_menu off")                                                        --' xStream 02.2008                                                 end                end               --              if dik == DIK_keys.DIK_S then--                      self:OnButton_load_spawn()                       --              else                if dik == DIK_keys.DIK_Q then                        self:OnMessageQuitWin()                end        --smoq2                if dik == DIK_keys.DIK_C then                        if level.present() and db.actor ~= nil then                                                               local pos = db.actor:position()                                                    local lv = db.actor:level_vertex_id()                                local gv = db.actor:game_vertex_id()                                local l = level.name()                                error_log("---------------")                                error_log("ACTOR DATA:")                                error_log(string.format("position = [x] %s, [y] %s, [z] %s", tostring(pos.x), tostring(pos.y), tostring(pos.z)))                                error_log(string.format("lvid = %s",tostring(lv)))                                error_log(string.format("gvid = %s",tostring(gv)))                                error_log(string.format("level = %s",tostring(l)))                        end                end            --smoq2        end           return trueend 

Od teraz po naciśnięciu klawisza "C" w menu głównym konsola wyświetli następujące dane:

 

Pozycję [x,y,z]

Pozycję na siatce AI - level vertex ID

Pozycję na grafiku map - game vertex ID

ID aktualnej mapy

 

Dla tych co nie bardzo "kumają" powyższą instrukcję napiszę w punktach poniżej:

 

1. Menu główne

2. Naciskamy klawisz "C"

3. Wciskany tyldę (~)

 

 

Jeszcze raz podziękowania dla kolegi @ Smoq2 za udzieleni mi tej informacji, która komuś też się przydać może :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.