ulvlar Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Witam. W trakcie wykonywania misji na odnalezienie sejfu w labiryncie jestem odsyłany do Sidorowicza, aby przyłączyć się do frakcji monolit. Jednak przy każdej próbie rozmowy z nim ląduje na pulpicie. Log błędu: Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()Function : CPhraseDialog::SayPhraseFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cppLine : 140Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog]Wczytywanie autozapisu, czy ponowne przechodzenie z Kordonu na inną lokację nic nie daje. Pomocy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted September 4, 2013 Report Share Posted September 4, 2013 Prawdopodobnie źle zainstalowany mod, czasem antywirus podczas wypakowywania sprawia problemy co skutkuje niepełnym wypakowaniem archiwum.Z loga wynika brak w drzewie dialogowym frazy escape_trader_start_dialog. Wpis ten występuje w 3 plikach:character_desc_escape.xml [gamedataconfiggameplay] character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay] dialogs_escape.xml [gamedataconfiggameplay]Przesyłam Ci pliki, które miałem w Solijance - nie miałem z nimi problemu, więc zgodnie z w/w ścieżkami - skopiuj je do właściwych katalogów, wcześniej jednak robiąc kopię plików oryginalnych. Jeśli pliki co do których mam pewność, że są dobre - nie będą w stanie wyeliminować błędu prawdopodobnie potwierdzi się wersja o błędnej instalacji. W każdym razie - pobierz te pliki. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulvlar Posted September 6, 2013 Author Report Share Posted September 6, 2013 Dzięki wielkie za fachową odpowiedź i pliki. Niestety nie pomogły. Spróbuje przeinstalować mod i dam znać o wynikach EDIT. Niestety reinstal moda nie dał nic poza niemożliwością wczytania autosave. Misję z sejfem póki co ominąłem przy pomocy spawnera, a rozmowy z Sidorem jeszcze nie testowałem. Kolejny problem. Podczas rozmowy z Gawrem, gdy ten próbuje nas otruć wyrzuca taki błąd: Expression : fatal errorFunction : CScriptEngine::lua_errorFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cppLine : 73Description : <no expression>Arguments : LUA error: ... - shadow of chernobylgamedatascriptszamok.script:175: attempt to index local 'sitem' (a nil value) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de Vries Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 Czy podczas rozmowy masz w plecaku kłódkę ? Jesli tak to zostaw ją w schowku, to ona powoduje wylot. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulvlar Posted September 8, 2013 Author Report Share Posted September 8, 2013 (edited) Dzięki wielkie. Teraz można rozprawić się z Gawrem. Jakąś wyjątkowo wredną wersje gry mam... Przy przejściu do Warlabu wyrzuca błąd: [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameuiUIXmlInit.cpp[error]Line : 172[error]Description : XML node not found[error]Arguments : target_dot_26 Edited September 8, 2013 by ulvlar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted September 8, 2013 Report Share Posted September 8, 2013 Na tę okoliczność kol. @ulvlar - sprawdź ten temat: link, wątek opracowany przez Kobal'a. Zapewne nosisz bioradar - w miejscach powyżej 20 jednostek umieszczonych na małej powierzchni - lepiej go zdjąć do ekwipunku przed wejściem na teren bazy. (jeśli nie chcesz przerabiać pliku). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulvlar Posted September 12, 2013 Author Report Share Posted September 12, 2013 Takie proste rozwiązanie, a musiałem aż na forum pisać... Mimo wszystko wielkie dzięki, a w razie jakichś większych problemów odkopie temat :) Witam ponownie. Wchodząc w anomalię zgubiłem lornetkę. Udało mi się ją znaleźć, ale nie mogę jej wybrać, czy założyć. Może dlatego, że jest całkowicie zniszczona? Jak sobie z tym poradzić? Spawn obiektu "binocular_a" nic nie daje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 Lornetka jest identyfikowana w grze jako wpn_binoc - o ile w Soli nie dodano 20 jej wariantów. Config znajdziesz w [gamedataconfigweapons] pliku w_binoc.ltx 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.