Jump to content

Sidorowicz...[escape_trader_start_dialog]


ulvlar

Recommended Posts

Witam. W trakcie wykonywania misji na odnalezienie sejfu w labiryncie jestem odsyłany do Sidorowicza, aby przyłączyć się do frakcji monolit. Jednak przy każdej próbie rozmowy z nim ląduje na pulpicie. Log błędu:

Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()Function : CPhraseDialog::SayPhraseFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamePhraseDialog.cppLine : 140Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog]
Wczytywanie autozapisu, czy ponowne przechodzenie z Kordonu na inną lokację nic nie daje. Pomocy!

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie źle zainstalowany mod, czasem antywirus podczas wypakowywania sprawia problemy co skutkuje niepełnym wypakowaniem archiwum.

Z loga wynika brak w drzewie dialogowym frazy escape_trader_start_dialog. Wpis ten występuje w 3 plikach:

  • character_desc_escape.xml [gamedataconfiggameplay]
  • character_desc_general.xml [gamedataconfiggameplay]
  • dialogs_escape.xml [gamedataconfiggameplay]

Przesyłam Ci pliki, które miałem w Solijance - nie miałem z nimi problemu, więc zgodnie z w/w ścieżkami - skopiuj je do właściwych katalogów, wcześniej jednak robiąc kopię plików oryginalnych. Jeśli pliki co do których mam pewność, że są dobre - nie będą w stanie wyeliminować błędu prawdopodobnie potwierdzi się wersja o błędnej instalacji. W każdym razie - pobierz te pliki.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie za fachową odpowiedź i  pliki. Niestety nie pomogły. Spróbuje przeinstalować mod i dam znać o wynikach EDIT. Niestety reinstal moda nie dał nic poza niemożliwością wczytania autosave. Misję z sejfem póki co ominąłem przy pomocy spawnera, a rozmowy z Sidorem jeszcze nie testowałem.  Kolejny problem. Podczas rozmowy z Gawrem, gdy ten próbuje nas otruć wyrzuca taki błąd: 

Expression : fatal errorFunction : CScriptEngine::lua_errorFile : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cppLine : 73Description : <no expression>Arguments : LUA error: ... - shadow of chernobylgamedatascriptszamok.script:175: attempt to index local 'sitem' (a nil value) 

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie. Teraz można rozprawić się z Gawrem.  Jakąś wyjątkowo wredną wersje gry mam... Przy przejściu do Warlabu wyrzuca błąd:

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGameuiUIXmlInit.cpp[error]Line : 172[error]Description : XML node not found[error]Arguments : target_dot_26

Edited by ulvlar
Link to comment
Share on other sites

Takie proste rozwiązanie, a musiałem aż na forum pisać... Mimo wszystko wielkie dzięki, a w razie jakichś większych problemów odkopie temat :) Witam ponownie. Wchodząc w anomalię zgubiłem lornetkę. Udało mi się ją znaleźć, ale nie mogę jej wybrać, czy założyć. Może dlatego, że jest całkowicie zniszczona? Jak sobie z tym poradzić? Spawn obiektu "binocular_a" nic nie daje.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.