Damianox213 Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Witam. Ostatnio nawiedza mnie problem opisany w temacie. Mam internet Orange TP do 10MBs, wszystko było cacy przez 9 miesięcy, aż do listopada. W umowie mam że 10Mb nie jest gwarantowane i spadki mogą być do 1MB, ale gdy prędkość downloadu wynosi 8kb/s coś jest nie tak. Upload jest nawet wyższy! Wynosi jakieś 80 kbs. Router to Sagemcom F@st 2704. W dzień ciężko jest cokolwiek zrobić, im późniejsza pora tym lepiej.Bardzo proszę o pomoc, i z góry dziękuję. Statystyki łącza: http://www.sendspace.pl/file/pic/7f6cd67676b918e031df2c2/view Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kfiat Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 Nie nam się jakoś super na sieciach, ale próbowałeś resetować router? jeśli nie pomaga to dzwoń do serwisu TP od tego są. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damianox213 Posted November 20, 2013 Author Report Share Posted November 20, 2013 Resetowałem, przywracałem ustawienia fabryczne, zmieniałem linie telefoniczne z wewnętrznej na zewnętrzną, wpisywałem wszystko ręcznie, grzebałem gdzie się da. Nic to nie dało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted November 20, 2013 Report Share Posted November 20, 2013 @Damianox213Na twoim miejscu - po wykluczeniu przyczyn technicznych, zająłbym się monitorowaniem szybkości łącza - sprawdzając kilka programów dedykowanych wspomnianemu zagadnieniu - link, dodatkowo polecam uzupełnić monitoring Speedtestem. Zebrałbym logi z miesiąca a następnie złożył reklamację na niezgodność towaru z umową. Nie wiem co zawiera twoja umowa z dostawcą internetu (mam nadzieję, że nie jest niekorzystna), jednakże poradę prawną możesz zasięgnąć tutaj - link. Mój znajomy powołując się na reklamację, która była w pełni uzasadniona - uzyskał pozytywne jej rozpatrzenie.Zobacz jeszcze ten wątek zanim zabierzesz się za reklamację - link. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kfiat Posted November 21, 2013 Report Share Posted November 21, 2013 Warto dzwonić do serwisu po to chociażby by się "odhaczyć". Teraz wszystkie rozmowy są nagrywane i archiwizowane, więc gdybyś pisał reklamację warto powołać się na liczne kontakty z serwisem telefonicznym TP. Miałem podobną sytuację, ja mam kablówkę, ale swojego czasu miałem dużo problemów ze stabilnością łącza i kiedyś mi konsultant zasugerował by dzwonić za każdym razem jak coś jest nie tak. Byłem potem w centrali sieci by złożyć reklamację i Pani od razu sprawdza w komputerze ile razy i kiedy dzwoniłem - miała nawet opisy i przyczyny awarii wpisywane przez technika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.