xendix500 Posted February 16, 2014 Report Share Posted February 16, 2014 Jak zmienić ilość możliwych artefaktów tego samego rodzaju do noszenia?Mam 2 rubinowe sprężyny a po założeniu 3 wywala komunikat artefakt zdjęto z paska czy coś takiego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Emperor Posted February 16, 2014 Report Share Posted February 16, 2014 @xendix500,musisz dokonać kilku zmian w pliku inventory.script [gamedatascripts], wpierw jednak robiąc jego kopię bezpieczeństwa. Odszukaj funkcję:local unique_sect ={["af_caterpillar"] = true,["af_arhara_globus"] = true,["af_vyvert_green"] = true,["af_blood_green"] = true,["af_dummy_spring_red"] = true,["af_dummy_battery_red"] = true,["af_dummy_pellicle_red"] = true,["af_babka_3"] = true,["af_babka_4"] = true,["af_armor_4"] = true,["af_cry_3"] = true,["af_dik_4"] = true,["af_kol_3"] = true,["af_kol_4"] = true,["af_pudd_4"] = true,["af_spirit_3"] = true,["af_spirit_4"] = true,["af_gold_fish"] = true,["af_eye_voron"] = true}jest to lista artefaktów usuwanych skryptowo, najprościej zakomentować wiersz w którym znajduje się dany artefakt (poprzez dopisanie --). Wspomniana przez Ciebie "Rubinowa Błona", której konfigurację znajdziesz w pliku artefacts.ltx [gamedataconfigmisc] - opisuje identyfikator: af_dummy_pellicle_red, zatem w sekcji owego artefaktu (oczywiście mówimy o pliku inventory.script) dodaj:-- ["af_dummy_pellicle_red"] = true,lub zmień wartość końcową wiersza na false. To powinno rozwiązać twój problem. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.