Jump to content

Takie same artefakty na pasie


xendix500

Recommended Posts

@xendix500,

musisz dokonać kilku zmian w pliku inventory.script [gamedatascripts], wpierw jednak robiąc jego kopię bezpieczeństwa. Odszukaj funkcję:

local unique_sect ={["af_caterpillar"] = true,["af_arhara_globus"] = true,["af_vyvert_green"] = true,["af_blood_green"] = true,["af_dummy_spring_red"] = true,["af_dummy_battery_red"] = true,["af_dummy_pellicle_red"] = true,["af_babka_3"] = true,["af_babka_4"] = true,["af_armor_4"] = true,["af_cry_3"] = true,["af_dik_4"] = true,["af_kol_3"] = true,["af_kol_4"] = true,["af_pudd_4"] = true,["af_spirit_3"] = true,["af_spirit_4"] = true,["af_gold_fish"] = true,["af_eye_voron"] = true}

jest to lista artefaktów usuwanych skryptowo, najprościej zakomentować wiersz w którym znajduje się dany artefakt (poprzez dopisanie --). Wspomniana przez Ciebie "Rubinowa Błona", której konfigurację znajdziesz w pliku artefacts.ltx [gamedataconfigmisc] - opisuje identyfikator: af_dummy_pellicle_red, zatem w sekcji owego artefaktu (oczywiście mówimy o pliku inventory.script) dodaj:

-- ["af_dummy_pellicle_red"] = true,

lub zmień wartość końcową wiersza na false. To powinno rozwiązać twój problem.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.